kraftvarmekrav 2 Skrevet 30. August, 2018 Er der nogen der kan anbefale et godt sted at finde unge amatørpiger til forhold mod betaling? Jeg er helt med på at mange gør det på sugardaters, men hvilke muligheder er der ellers? Jeg er principielt imod hjemmesider der kræver høj betaling som f.eks. sugardaters. Jeg har prøvet anoncelight, men der får jeg kun kontakt til afrikanske prostituerede på timebetaling - det er ikke lige det jeg havde i tankerne ;) Tak for mange timers god underholdning igennem årene. Nu blev det tid til at oprette en profil efter 5 års kukkeluren herinde :) Jeg ser frem til at høre jeres input. - Kraftvarmekrav 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 30. August, 2018 kraftvarmekrav skrev, for 30 minutter siden: Er der nogen der kan anbefale et godt sted at finde unge amatørpiger til forhold mod betaling? Jeg er helt med på at mange gør det på sugardaters, men hvilke muligheder er der ellers? Jeg er principielt imod hjemmesider der kræver høj betaling som f.eks. sugardaters. Jeg har prøvet anoncelight, men der får jeg kun kontakt til afrikanske prostituerede på timebetaling - det er ikke lige det jeg havde i tankerne Tak for mange timers god underholdning igennem årene. Nu blev det tid til at oprette en profil efter 5 års kukkeluren herinde Jeg ser frem til at høre jeres input. - Kraftvarmekrav Der er en del sider (scor.dk, xklub.dk osv. ) men de kræver alle en vis form for betaling. Så er der selvfølgelig chatten men selv der er de professionalle piger begyndt at huserer har jeg ladet mig fortælle.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 30. August, 2018 kraftvarmekrav skrev, for 39 minutter siden: Er der nogen der kan anbefale et godt sted at finde unge amatørpiger til forhold mod betaling? Jeg er helt med på at mange gør det på sugardaters, men hvilke muligheder er der Men er det et sugar-forhold du tænker på eller ?? Måske andre kan byde ind med nogle ideer hvis du fylder lidt mere info på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kraftvarmekrav 2 Skrevet 30. August, 2018 DK fyr 34 skrev, Lige nu: Men er det et sugar-forhold du tænker på eller ?? Måske andre kan byde ind med nogle ideer hvis du fylder lidt mere info på Ja, lige præcis, et sugarforhold. Jeg søger en ung pige til jævnlig sex imod betaling. Hun må ikke være prof... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 30. August, 2018 Så er sugardaters det klart bedste bud pt. Selvom man så skulle være imod at betale for sådan en service - så ville jeg anbefale at sætter sig ud over det og gøre livet lidt lettere for sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 30. August, 2018 kraftvarmekrav skrev, for 1 time siden: Ja, lige præcis, et sugarforhold. Jeg søger en ung pige til jævnlig sex imod betaling. Hun må ikke være prof... tror @Sparkster har ret. Sugardaters er nok det bedste du kommer i den retning.......og så må du biede betalingen i dig. Sæt dig evt. en øvre grænse for hvor lang tid du vil være derinde mod betaling og revurderer herefter din situation/lyst Uanset hvad så held og lykke her fra DK fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 30. August, 2018 kraftvarmekrav skrev, for 3 timer siden: Er der nogen der kan anbefale et godt sted at finde unge amatørpiger til forhold mod betaling? Jeg er helt med på at mange gør det på sugardaters, men hvilke muligheder er der ellers? Jeg er principielt imod hjemmesider der kræver høj betaling som f.eks. sugardaters. Jeg har prøvet anoncelight, men der får jeg kun kontakt til afrikanske prostituerede på timebetaling - det er ikke lige det jeg havde i tankerne Tak for mange timers god underholdning igennem årene. Nu blev det tid til at oprette en profil efter 5 års kukkeluren herinde Jeg ser frem til at høre jeres input. - Kraftvarmekrav Kan du ikke beskrive hvad du mener en amatørpige er ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 30. August, 2018 Annoncelight - sæt selv din annonce i med et sobert, præcist sprog, og jeg vil mene, du får 'bid' temmeligt hurtigt af 'en amatørpige' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 31. August, 2018 Afklaretmand skrev, for 5 timer siden: Annoncelight - sæt selv din annonce i med et sobert, præcist sprog, og jeg vil mene, du får 'bid' temmeligt hurtigt af 'en amatørpige' har gennem flere år søgt jævnligt på al uden at få blot et tilbud fra nogen kvinde-så tror ikke al er stedet at søge som mand. selvom du skriver du er gavmild ,er der ingen der henvender sig og spørger nærmere om hvad annoncen indebær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 31. August, 2018 Han er gavmild, med sin krop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Afklaretmand 192 Skrevet 31. August, 2018 Jeg fik bid, men fin info her om emnet - heg havde nær sagt prøv igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 31. August, 2018 Lady Cherie skrev, for 10 timer siden: Han er gavmild, med sin krop også kroppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg