Hop til indhold
Deli

R4VE, Esbjerg

Recommended Posts

Hej

Nogen der har erfaring med hende her: https://sugardaters.dk/show?alias=R4VE

Måske ikke brugernavn men mere billederne. 

Hun vil gerne lave lidt over Skype, hvilket jeg ikke har prøvet før. 
1. Er sku lidt bange for at blive optaget (jeg behøver ikke vise ansigt, men hun synes det er kedeligt, hvis hun ikke kan se, hvad jeg laver)
2. Hun vil have forudbetaling. Forstår hende jo godt, for hvordan er hun eller sikker på pengene, men omvendt. Får jeg så noget at se?

Så erfaringer med hende og erfaringer/fif med Skype?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deli skrev, den 30/8/2018 at 17:05:

Hej

Nogen der har erfaring med hende her: https://sugardaters.dk/show?alias=R4VE

Måske ikke brugernavn men mere billederne. 

Hun vil gerne lave lidt over Skype, hvilket jeg ikke har prøvet før. 
1. Er sku lidt bange for at blive optaget (jeg behøver ikke vise ansigt, men hun synes det er kedeligt, hvis hun ikke kan se, hvad jeg laver)
2. Hun vil have forudbetaling. Forstår hende jo godt, for hvordan er hun eller sikker på pengene, men omvendt. Får jeg så noget at se?

Så erfaringer med hende og erfaringer/fif med Skype?

Piger der kun vil sælge billeder eller came høre efter mine begreber ikke hjemme på sugardaters. De bør anmeldes til adm

Og dem der vil have forudbetaling er altid svindlere, du bliver blokeret i samme sekundt dine penge tikker ind på kontoen. Jeg har i flere tilfælde kunne spore deres nr og kunne konstatere de ikke er den pige der er vist på billederne. I et tilfælde var det en dreng på 15 år i et andet tilfælde en pige på 16 år som efter jeg truede hende med at ringe til hendes far fortalte det var et samarbejde mellem flere i deres klasse og at de havde mange falske pige profiler.

Så ALDRIG forudbetaling!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...