Hop til indhold

Tilde hos mon cherie

Featured Replies

Skrevet

Var en improviseret tur forbi Tilde hos MC. Hun er en varmblodig ungpige med dejlig erotiske former. Lækker stor røv og skønne ungpige bryster. En sand Afrodite. Det blev en fræk omgang på en halv time. Hun rykker til pg snart fortalte hun. Hun er en super fræk GFE oplevelse og virkede til at nyde det. Fræk i munden helt naturligt. Helt solgt da hun sagde: dig vil jeg godt knalde i lang tid. Hun havde naturlig fræk lyd på under agten og smukke liderlige øjne. Jeg kan klart anbefale hende hvis man er til en ung pige med en fræk booty og ungpige bryster. 

Skrevet

Det lyder ikke værst, har overvejet at besøge hende hos vojensdream. 

Lige et spørgsmål

Rykker til pg snart??? 

Skrevet
  • Author

Stopper på mon cherie og starter på pussy galores

Skrevet

Tak for anmeldelsen PS44. Har kigget på hendes profil og overvejet et besøg. Overvejelserne er afsluttet - hun er nu på to do listen :-)

K

• 3 months later...
Skrevet
PS44 skrev, den 30/8/2018 at 15:57:

Hun er en varmblodig ungpige med dejlig erotiske former. Lækker stor røv og skønne ungpige bryster. En sand Afrodite

Har kastet laaaaange blikke efter Tilde i laaaaang tid. Hendes billeder får mig dog til at vakle imellem mmmmm og mistanker om photo shop. 

Hvad mener du med "erotiske former" og "en sand Afrodite"? Er det en positiv måde at omtale for mange kg? Eller har hun blot en stor fin numse, talje og brandlækre babser? 

Jeg er slet ikke til for mange kg.....og slet ikke på mavsen.

Takker på forhånd, hvis du enten kan spare Tilde og mig for en ærgerlig oplevelse...... eller få mig til at piske afsted mod Rødovre med et smørret smil. 

Skrevet
  • Author
FKAlletti skrev, for 4 timer siden:

Har kastet laaaaange blikke efter Tilde i laaaaang tid. Hendes billeder får mig dog til at vakle imellem mmmmm og mistanker om photo shop. 

Hvad mener du med "erotiske former" og "en sand Afrodite"? Er det en positiv måde at omtale for mange kg? Eller har hun blot en stor fin numse, talje og brandlækre babser? 

Jeg er slet ikke til for mange kg.....og slet ikke på mavsen.

Takker på forhånd, hvis du enten kan spare Tilde og mig for en ærgerlig oplevelse...... eller få mig til at piske afsted mod Rødovre med et smørret smil. 

Ud fra det du skriver og ønsker ville du nok køre forgæves 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.