Hop til indhold
PS44

Tilde hos mon cherie

Recommended Posts

Var en improviseret tur forbi Tilde hos MC. Hun er en varmblodig ungpige med dejlig erotiske former. Lækker stor røv og skønne ungpige bryster. En sand Afrodite. Det blev en fræk omgang på en halv time. Hun rykker til pg snart fortalte hun. Hun er en super fræk GFE oplevelse og virkede til at nyde det. Fræk i munden helt naturligt. Helt solgt da hun sagde: dig vil jeg godt knalde i lang tid. Hun havde naturlig fræk lyd på under agten og smukke liderlige øjne. Jeg kan klart anbefale hende hvis man er til en ung pige med en fræk booty og ungpige bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen PS44. Har kigget på hendes profil og overvejet et besøg. Overvejelserne er afsluttet - hun er nu på to do listen :-)

K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti
PS44 skrev, den 30/8/2018 at 15:57:

Hun er en varmblodig ungpige med dejlig erotiske former. Lækker stor røv og skønne ungpige bryster. En sand Afrodite

Har kastet laaaaange blikke efter Tilde i laaaaang tid. Hendes billeder får mig dog til at vakle imellem mmmmm og mistanker om photo shop. 

Hvad mener du med "erotiske former" og "en sand Afrodite"? Er det en positiv måde at omtale for mange kg? Eller har hun blot en stor fin numse, talje og brandlækre babser? 

Jeg er slet ikke til for mange kg.....og slet ikke på mavsen.

Takker på forhånd, hvis du enten kan spare Tilde og mig for en ærgerlig oplevelse...... eller få mig til at piske afsted mod Rødovre med et smørret smil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKAlletti skrev, for 4 timer siden:

Har kastet laaaaange blikke efter Tilde i laaaaang tid. Hendes billeder får mig dog til at vakle imellem mmmmm og mistanker om photo shop. 

Hvad mener du med "erotiske former" og "en sand Afrodite"? Er det en positiv måde at omtale for mange kg? Eller har hun blot en stor fin numse, talje og brandlækre babser? 

Jeg er slet ikke til for mange kg.....og slet ikke på mavsen.

Takker på forhånd, hvis du enten kan spare Tilde og mig for en ærgerlig oplevelse...... eller få mig til at piske afsted mod Rødovre med et smørret smil. 

Ud fra det du skriver og ønsker ville du nok køre forgæves 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...