Hop til indhold
billy bob

bøvlingbjerg Drily vestjylland

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/256678

hej. 

besøgte Drily for ca en uge siden. og har lavet en aftale igen idag. og må sige hun levere alt hvad hun lover og er en super dejlig pige der taler engelske. alderen vil jeg mener passer dog ved jeg at det kan snyde lidt. hun har fået lavet bryster og de sidder godt hvilket er en kempe plus for mig. 

om selve oplevelsen. massagen var fin lidt hurtig til at state med men da jeg fik retter det var en rigtig godt. selv agten var det bestem ikke noget at klage over det klarede hun til perfektion. også hoppede hun med i badet efter :)

så gutter pas godt på hende hun at helt sikkert blandt min top 3. og en rigtig sød pige. 

pakkeringen er meget diskret du kan også bruge bagindgang omme i haven hvis du bare siger det til hende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Himmel og havvand, hvilken umådelig lækker og flot thai kvinde. Besøgte hende forleden og må bare sige, at hun er fantastisk. Utrolig smilende, indbydende og nem at snakke med. Taler engelsk. Bedste thai-oplevelse jeg har fået.

Startende med hård oliemassage(som jeg kan li´), body-to-body og happy ending. Jeg kommer helt sikkert igen, hvis ikke lige at stedet lige så langt væk fra Midtjylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ice-matrix skrev, for 8 timer siden:

Er det hende på billederne. Eller snyder de som næsten alle andre steder?

Var B2B godt?

Ja det er jeg næsten sikker på. Det første billede viser hende ikke så godt, men jeg synes hun ser bedre ud i virkeligheden og dejlig imødekommende.

B2B var lækkert og pirrende. Efter en gang olie massage, fortsætter hun med at køre hendes krop opad min ryg.

Bare kom af sted

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard

Jeps ... det holder vand ... men jeg tror hun er flyttet ... måske ud af landet jeg kan ikke se hendes annoncer nogen steder...

hun var ellers yderst chamerende og kunne få dig helt op og....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren

Det ser ud til at hun er tilbage igen. Hun skriver at hun træffes i Henning. Mon der menes Herning? Det ville i så fald være en god nyhed med en dejlig thaipige i Herning.

Kan nogen bekræfte de aktuelle billeder?

https://annoncelight.dk/showad/256678

Redigeret af Gengangeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren

Nu er der rettet i annonceteksten så der står Herning. Der er nok nogen som læser med herinde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren
ims skrev, for 7 minutter siden:

Nogen der ved hvor ca i Herning hun er

Ja det ville jeg også gerne vide. Og det kunne også være godt hvis nogen kunne bekræfte de aktuelle billeder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i Bøvlingbjerg fredag i sidste uge. Svært at se om det er hende, men kunne være. Hun er ikke ret grim, som man siger..:-).. sød, smilende gæv pige...Massagen var lidt ligemeget, body 2 body lækkert og sexen god.. hun lagde sig i en 69 økologisk.. og efter ca 2 min sprang hun på i en omvendt cowgirl.. fuck, gummi tænkte jeg, men det havde hun sgu monteret uden jeg opdagede det... super pæne store bryster, lækker røv... nok i starten af tyverne... hun var lidt hurtig, så køb kun 1/2 time... ikke gfe...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren
Luxuria skrev, 1 time siden:

Jeg besøgte hende i Bøvlingbjerg fredag i sidste uge. Svært at se om det er hende, men kunne være. Hun er ikke ret grim, som man siger..:-).. sød, smilende gæv pige...Massagen var lidt ligemeget, body 2 body lækkert og sexen god.. hun lagde sig i en 69 økologisk.. og efter ca 2 min sprang hun på i en omvendt cowgirl.. fuck, gummi tænkte jeg, men det havde hun sgu monteret uden jeg opdagede det... super pæne store bryster, lækker røv... nok i starten af tyverne... hun var lidt hurtig, så køb kun 1/2 time... ikke gfe...

Super fint. Tak for værdifuld info :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...