Hop til indhold

Recommended Posts

http://tu-thaimassage.dk/

Havde en dejlig time sammen med hændes kyndige hænder her til aften.

Lige tilpas med olie, og lige tilpas tryk, så det hele tiden balancerede lige på den rigtige side af at gøre ondt uden at gøre det.

Sød, smuk og velskabt kvinde, som ikke indbyder til ekstra, men med den massage er det også lige meget, selv om jeg har en svaghed for piger med faste, selvsiddende bryster uden BH. ;)

Jeg håber ikke, at hun bemærkede, at mine øjne vandrede ned i udskæringen, når hun bøjede sig forover, men synet var dejligt.

Og så kun 250 kr. for en times wellness, ikke sidste gang, jeg har besøgt hende. 

Redigeret af Heimdal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Heimdal skrev, for 9 timer siden:

http://tu-thaimassage.dk/

Havde en dejlig time sammen med hændes kyndige hænder her til aften.

Lige tilpas med olie, og lige tilpas tryk, så det hele tiden balancerede lige på den rigtige side af at gøre ondt uden at gøre det.

Sød, smuk og velskabt kvinde, som ikke indbyder til ekstra, men med den massage er det også lige meget, selv om jeg har en svaghed for piger med faste, selvsiddende bryster uden BH. ;)

Jeg håber ikke, at hun bemærkede, at mine øjne vandrede ned i udskæringen, når hun bøjede sig forover, men synet var dejligt.

Og så kun 250 kr. for en times wellness, ikke sidste gang, jeg har besøgt hende. 

Lyder virkeligt godt , prisen også fornuftig , det må prøves næste gang jeg er i landet . Er det massage uden tøj !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nød så en 2-timers session med Tu i går eftermiddag.

Denne gange skulle jeg i modsætning til første gang beholde hylerne på, hvilket nedsætter lidt af nydelsen, da mine baller på grund af meget stillesiddende arbejder faktisk altid trænger til en god gang æltning.

Men alligevel var det en fremragende behandling, hvor de ømme steder i den grad var løst op, indrømmet at røven kunne have fået noget mere intensiv behandling.

Hun kandiderer til at blive mit absolutte favoritsted, når det udelukkende gælder massage, også fordi jeg prismæssigt kan få 3 timer hos hende billigere end 2 timer hos konkurrenterne i f. eks Kolding.

N. B. Det er hendes mand, der besvarer opkald og aftaler terminerne, men lad jer ikke afskrække af det, han viser sig overhovedet ikke, og man kan nemt kommunikere med hende på dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...