Hop til indhold
NoobGPexplorer

Apple i Fredericia.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

Besøgte Apple forleden. Ret smuk thai og yngre end jeg havde forventet. Et gæt kunne være medio 20’erne. 

Sød, rimeligt engelsk, lidt genert med sili bryster. 

Fik først en temmelig god gang massage incl knæk af ryg og skuldre. Det var ret fedt. Faktisk en super omgang. Hun virker uddannet i det fag. 

Der var kun lidt pirring hvilket passede mig fint denne dag da jeg trængte til lidt wellness. 

Derefter fik jeg lidt hj efterfulgt af et ret ordinært og kort blæs. På med frakken og så ret god sex i 3-4 stillinger. 

Afslutning var med mund og hånd (mest hånd). 

Sød og mild thai. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 29/8/2018 at 18:28:

https://annoncelight.dk/showad/228712

Besøgte Apple forleden. Ret smuk thai og yngre end jeg havde forventet. Et gæt kunne være medio 20’erne. 

Sød, rimeligt engelsk, lidt genert med sili bryster. 

Fik først en temmelig god gang massage incl knæk af ryg og skuldre. Det var ret fedt. Faktisk en super omgang. Hun virker uddannet i det fag. 

Der var kun lidt pirring hvilket passede mig fint denne dag da jeg trængte til lidt wellness. 

Derefter fik jeg lidt hj efterfulgt af et ret ordinært og kort blæs. På med frakken og så ret god sex i 3-4 stillinger. 

Afslutning var med mund og hånd (mest hånd). 

Sød og mild thai. 

hvad kom du af med for herligheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...