Hop til indhold
Guest LastResort

Nogle gange bliver jeg måske bare misundelig.

Recommended Posts

Guest LastResort

Når jeg læser anmeldelser af piger jeg har besøgt, og særligt de piger hvor jeg anser mig selv som stamkunde, så bliver jeg ærlig talt nogle gange vildt misundelig. :rolleyes: Jeg ved godt at nogle anmeldelser skal ganges med en faktor mindre end 1 da de nogle gange er lidt velpolstrede med præstationer. ;) Men selv med det i mente, så tænker jeg at lige præcis den oplevelse ville jeg da gerne have haft, eller givet pigen. Gad vide om det er fordi mine besøg bare generelt er til den kedelige side?  Og hvad gør man egentlig som stamkunde for at holde gejsten oppe og forsøge at gøre oplevelsen bedre fra gang til gang? :huh::) Eller måske jeg bare bør skippe anmeldelserne fremover. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror ikke du kan sammenligne 2 anmeldelser. Hverken hvad angår egne præstationer og pigens indlevelse. Alle har jo et forskelligt udgangspunkt som alt måles, vejes og vurderes ud fra.....

Men jeg kan da godt følge dig et langt stykke hen af vejen, men tror ikke du skal lægge så meget i det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
LastResort skrev, for 17 minutter siden:

Når jeg læser anmeldelser af piger jeg har besøgt, og særligt de piger hvor jeg anser mig selv som stamkunde, så bliver jeg ærlig talt nogle gange vildt misundelig. :rolleyes: Jeg ved godt at nogle anmeldelser skal ganges med en faktor mindre end 1 da de nogle gange er lidt velpolstrede med præstationer. ;) Men selv med det i mente, så tænker jeg at lige præcis den oplevelse ville jeg da gerne have haft, eller givet pigen. Gad vide om det er fordi mine besøg bare generelt er til den kedelige side?  Og hvad gør man egentlig som stamkunde for at holde gejsten oppe og forsøge at gøre oplevelsen bedre fra gang til gang? :huh::) Eller måske jeg bare bør skippe anmeldelserne fremover. :lol:

Det vigtigste er da at du har haft en oplevelse du er tilfreds med. Misundelse kan man aldrig bruge til noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle anmeldelser handler mere om anmelderens evner end pigens. Hvor troværdige den slags historier er, må være op til læseren at bedømme. 

Det vigtigste for dig må være om du har haft en god oplevelse eller ej. 

Redigeret af anon

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 3 timer siden:

Du bør ihvertfald aldrig bruge andres oplevelser, præstationer, “fantastiske” evner på et lagen, som målestok for dine evner. 

Hvis du har en god oplevelse sammen med pigen, så nyd det i stedet for at blive misundelig på ham der kommer efter og måske skriver en vild anmeldelse. 

Og så er du, og du alene i stand til at forbedre din oplevelse..... du kan ikke reflektere på en andens oplevelse med samme pige.... der er simpelthen alt for mange faktorer der spiller ind som du ikke er herre over. 

Redigeret af Butch
Et “d” for meget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LastResort
Butch skrev, for 27 minutter siden:

Eller måske jeg bare bør skippe anmeldelserne fremover. :lol:

Du havde fremhævet dette. Nok den letteste løsning når anmeldelser alligevel ikke er til at stole på. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
LastResort skrev, for 5 minutter siden:

Du havde fremhævet dette. Nok den letteste løsning når anmeldelser alligevel ikke er til at stole på. :D

Anmeldelser kan være gode og tilpas objektive til at de kan bruges til din egen søgning efter information om en bestemt pige....... men min anbefaling er at de skal læses med de kritiske briller på. 

Især når de handler om præstationen af ham der skriver den B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyd dine gode oplevelser. 

Det er stor forskel på hvad vi hver især ser som en perfekt oplevelse.

Vi skriver også forskelligt ud fra hvem vi er. Så skriv dine gode oplevelser der er helt sikkert nogle der vil kunne bruge dem og om der bliver pyntet på anmeldelserne eller ej, så brug dem til inspiration og som brugbar information. 

Din gode oplevelse vil altid være bedre end den du læser om. Virkeligheden er nummer et.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Havnebumsens erfaring er pigerne gladeligt fortsætter i samme spor, hvis sidste besøg var en success. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...