Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Olebobby
8000 skrev, for 1 time siden:

Langenæs 15 kunne være et bud.

 

Det er ikke anderledes end andre steder - afprøvet Ploy.

Mand34Horsens skrev, for 1 time siden:

Kan i anbefale et sted i Århus hvor er der rigtig meget pirring under massagen.

Saibua, Mali og Skymassage kan det på den charmerende måde.

Siam, PP og King er rene bordeller med prostituerede som massøser og charmeforladt, hvis man skal tro skriverierne herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olebobby skrev, for 39 minutter siden:

Det er ikke anderledes end andre steder - afprøvet Ploy.

Saibua, Mali og Skymassage kan det på den charmerende måde.

Siam, PP og King er rene bordeller med prostituerede som massøser og charmeforladt, hvis man skal tro skriverierne herinde.

1. jeg forstår ikke lige sætningen   : "det er ikke anderledes end andre sted - afprøvet ploy ! " ???

2.  Saibua er et HJ bordel .... altså de vil meget gerne sælge dig 20 min massage og + HJ... det er lidt forretningen, første gang jeg var der blev jeg spurgt om der var noget hun kunne hjælpe mig med extra hvorefter hun smilede frækt og lagde hånden på min bukser og klemte min pik  .... og det var mens vi var på vej ind til massagen  !

Mali ... den kan du vidst også godt skrive ind under bordellerne uden at man fornærmer nogen ....

 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olebobby
thomas 123 skrev, for 26 minutter siden:

1. jeg forstår ikke lige sætningen   : "det er ikke anderledes end andre sted - afprøvet ploy ! " ???

Oversættelsen er bare at  Meedee er helt som andre steder. Jeg har prøvet Ploy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Olebobby skrev, for 1 time siden:

Det er ikke anderledes end andre steder - afprøvet Ploy.

Saibua, Mali og Skymassage kan det på den charmerende måde.

Siam, PP og King er rene bordeller med prostituerede som massøser og charmeforladt, hvis man skal tro skriverierne herinde.

Ahhhhh, man skal nu ikke udtale sig på baggrund af hvad man læser, hvis man ikke har læst det hele. 

Grundlæggende er 95% af byens thaisteder bordeller, med et charmerede twist af massage og thai charme. 

Jeg er jævnligt ved Chaba, Siam og King, og de er da så langt fra charmeforladte. Tværtimod. 

Mali hedder iøvrigt igen Chaba, og er hverken mere eller mindre charmerende end Siam og King. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 45 minutter siden:

Ahhhhh, man skal nu ikke udtale sig på baggrund af hvad man læser, hvis man ikke har læst det hele. 

Grundlæggende er 95% af byens thaisteder bordeller, med et charmerede twist af massage og thai charme. 

Jeg er jævnligt ved Chaba, Siam og King, og de er da så langt fra charmeforladte. Tværtimod. 

Mali hedder iøvrigt igen Chaba, og er hverken mere eller mindre charmerende end Siam og King. 

 

mht til Chaba / Mali har de renoveret lokalerne? og fået nye håndklæder. ?

for ellers vil jeg sige, jo det er lidt mindre chamerende .....sidste jeg var der var der en jordslået klæderlugt og håndklæderne var tunge og fugtige af gammel olie 

men det skal siges det er lang tid siden... for det var lige præcist ucharmerende ;) 

Siam har lidt samme problem med håndklæderne .... men det er ikke en kælder og lidt mindre lyssky indgang, jeg mener, chaba den er svær at forklare hvis nogen puritanske ser dig gå ind eller ud fra  ;) 

king .... nye og fine klæder lokaler ... 

nu hvor mand34 jo nok kommer fra Horsens, det her lidt om hvad han kan forvendte af stederne  ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
thomas 123 skrev, for 59 minutter siden:

mht til Chaba / Mali har de renoveret lokalerne? og fået nye håndklæder. ?

for ellers vil jeg sige, jo det er lidt mindre chamerende .....sidste jeg var der var der en jordslået klæderlugt og håndklæderne var tunge og fugtige af gammel olie 

men det skal siges det er lang tid siden... for det var lige præcist ucharmerende ;) 

Siam har lidt samme problem med håndklæderne .... men det er ikke en kælder og lidt mindre lyssky indgang, jeg mener, chaba den er svær at forklare hvis nogen puritanske ser dig gå ind eller ud fra  ;) 

king .... nye og fine klæder lokaler ... 

nu hvor mand34 jo nok kommer fra Horsens, det her lidt om hvad han kan forvendte af stederne  ;)

 

 

 

thomas 123 skrev, for 59 minutter siden:

 

Chaba. Der er lavet lidt. Bla nye brikse som er super fine. Jeg har aldrig oplevet klamme håndklæder. Har trods alt haft min gang på stedet i mange år :) Men der er et slidt sted. Der skulle komme en smukling om nogle uger, som før har været i byen ;) 

Jeg tænker aldrig over adgangs forholdene. Kommer du ud fra et thai sted, og møder en du kender ved de at du har fået manipuleret ormen. Bum og basta 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...