Hop til indhold

Recommended Posts

Guest lurik
Sørensen65 skrev, den 29/8/2018 at 15:42:

Nogen været forbi for nylig og evt hygget m FP der ka opdatere mig derom:-))

evt ved nogen om hun er interesseret i at springe massage over? Og gå direkte på hygge? 

Jeg har været forbi for nylig til en omgang FP - Både massagen og efterfølgende hygge, uden at komme ind på detaljerne, er godkendt med kryds og slange. Ingen øko blow dog, hvilket jeg heller ikke er til, så det er perfekt.

Jeg tror godt du kan springe massagen over og gå direkte til hygge-afsnittet. Syntes ligesom hun spurgte, mellem linierne, noget a la, først massage og så sex ? For mig var det et klart spørgsmål og vi skulle hoppe direkte på hinanden. Men du kan jo bare ringe og spørge hende... hun bidder ikke.... 

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 8 timer siden:

Jeg har været forbi for nylig til en omgang FP - Både massagen og efterfølgende hygge, uden at komme ind på detaljerne, er godkendt med kryds og slange. Ingen øko blow dog, hvilket jeg heller ikke er til, så det er perfekt.

Jeg tror godt du kan springe massagen over og gå direkte til hygge-afsnittet. Syntes ligesom hun spurgte, mellem linierne, noget a la, først massage og så sex ? For mig var det et klart spørgsmål og vi skulle hoppe direkte på hinanden. Men du kan jo bare ringe og spørge hende... hun bidder ikke.... 

-lurik

Tak , der kommer en dag:-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter et par besøg hos hende gennem tiden, må jeg sige at det nok ikke skal blive til endnu et forsøg.

Spørgsmålet omkring valg af ydelse kommer med det samme, og betalingen skal også foregå med det samme.

Massagen er til den hårde side, og meget ustruktureret - så er det skulder, så er det ryg, så er det skulder - og sådan kører det gennem hvad der føltes som en halv time, uden at komme væk fra overkroppen.

5 minutters massage af ben bagpå, og så vend-rundt. 5 minutters massage af ben foran, og så eller videre til det hun syntes skulle være det centrale. Det skulle også klares hurtigst muligt og så var vi ellers ved at være færdige.

Det er ikke et sted man skal gå hen, hvis man ønsker at blive pirret ligeså langsomt op, eller langsom hygge med hende - det er hurtig, kort og kontant.

For øvrigt var der livlig gangen i mobilen til både opkald og adskillige sms beskeder. Ved godt at hun selvfølgelig skal holde butikken kørende - men det er røv irriterende at ligge der og høre på den ene biplyd efter den anden. Og når man har valgt og betalt fra start af, får man jo ikke meget ud af at smutte halvvejs, eller bare nøjes med massage. Men det er måske det at hun har fundet ud af... Men det koster kunder i sidste ende, er jeg sikker på.

 

Men hun er da bestemt en flot dame, som mange andre skriver her - bare synd at der er så meget hastværk og sløseri med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 53 minutter siden:

Efter et par besøg hos hende gennem tiden, må jeg sige at det nok ikke skal blive til endnu et forsøg.

Spørgsmålet omkring valg af ydelse kommer med det samme, og betalingen skal også foregå med det samme.

Massagen er til den hårde side, og meget ustruktureret - så er det skulder, så er det ryg, så er det skulder - og sådan kører det gennem hvad der føltes som en halv time, uden at komme væk fra overkroppen.

5 minutters massage af ben bagpå, og så vend-rundt. 5 minutters massage af ben foran, og så eller videre til det hun syntes skulle være det centrale. Det skulle også klares hurtigst muligt og så var vi ellers ved at være færdige.

Det er ikke et sted man skal gå hen, hvis man ønsker at blive pirret ligeså langsomt op, eller langsom hygge med hende - det er hurtig, kort og kontant.

For øvrigt var der livlig gangen i mobilen til både opkald og adskillige sms beskeder. Ved godt at hun selvfølgelig skal holde butikken kørende - men det er røv irriterende at ligge der og høre på den ene biplyd efter den anden. Og når man har valgt og betalt fra start af, får man jo ikke meget ud af at smutte halvvejs, eller bare nøjes med massage. Men det er måske det at hun har fundet ud af... Men det koster kunder i sidste ende, er jeg sikker på.

 

Men hun er da bestemt en flot dame, som mange andre skriver her - bare synd at der er så meget hastværk og sløseri med hende.

Hun må ha haft en dårlig dag , har været der et par gange , kan ikke genkende hende i din beskrivelse , måske massage lidt hård , da har jeg sagt blid massage , og fik det , resten vil jeg ikke detaljere , men altid gået glad derfra , og først betalt efter . 

Har hørt hun har fået Vejle priser , 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gider nu heller ikke at hun hele tiden betjener tlf.  Mener til gengæld, at hun var rimelig god til at massere, når hun fik at vide hvilke problemer jeg havde.

Til den anden del må jeg sige, at der må hun også  ha haft en dårlig dag.  ( 2 besøg )

Så fordelt på vægtskålen - betyder det, at jeg ikke kommer der mere. Dybest set er hun nok ikke min type - og det skal selvfølgelig ikke komme hende til skade.

 

Generelt vil jeg sige, det kan selvfølgelig ha noget med kemien at gøre, når det går "galt"  og der klages over manglende indfrielse af det ønskede -

men omvendt er det mit indtryk, at mange kommer med en ide oppe i deres hoveder, men glemmer at afstemme forventningerne og aftale præcist hvad der skal ske. Pigerne er jo ikke tankelæsere.

Det burde ikke være svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Balida i går aftes. Har haft hovedpine i 14 dage. Troede først det var noget andet end det Balida fandt frem til.

Meget  spændte muskler i nakke og ryg. Nu har jeg sovet på den behandling og vågner for første gang længe uden hovedpine.

Hun er sgu dygtig. Kan igen kun anbefale hende.

vi fik grint en del sammen, hun var i godt humør.

Hvad sex angår ved jeg ik. Står ikke på  mit program. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...