Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa....

Nu kan jeg godt li at ha' sex samtidig med at jeg er helt på den sikre side.

Nogen danske piger der giver et godt blow til en fornuftig pris ned gummi? Gerne i Kbh 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisværdigt at du søger blow med gummi - det plejer at være det modsatte.

Jeg er 100% sikker på, at alle prostituerede tilbyder blow med gummi - også dem som tilbyder blow uden kondom.

Men er det et krav for dig, at den pågældende prostitueret KUN tilbyder sikker sex? (dsv. hun aldrig sutter uden komdom osv)?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej det er ikke noget krav fra mig.... undrer mig over at så mange gør det uden gummi....

Chancen for at hive en sygdom eller 2 til sig er der jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fyr36KBH skrev, for 3 timer siden:

Nogen danske piger der giver et godt blow til en fornuftig pris med gummi? Gerne i Kb

Hvis der skal være gummi på til et blow, så kan man squ lige så godt lade være,

så hellere en spiller, gerne fra en fræk lækker pige, der ikke bare fyrer den af 1.2.3. & så sparker én ud af døren igen,

men giver det tid og lirer én op, gerne flere gange, både med hånd og med fræk snak om det der tænder dig samtidigt, inden den bliver fyret af.

Det er meget bedre end et værdiløst gummiblow

Del dette indlæg

Link til indlæg

omg - jeg gider ikke engang sige det altså......

en hel uges vild debat  hen over regionerne... og idag har vi så en helt ny bruger der lige søger præcis det som team KBH prædiker - og som kan fåes alle steder, og så skal han da lige starte op igen "jeg forstår ikke hvordan NOGEN TILBYDER DET, man kan jo blive smittet." altså damn min IQ  er fandme for høj til at det bliver en fair kamp, hvis dette er dit trumfkort - som at spille skak mod en han-edderkop efter parringen. (hvor hunnen har bidt hovedet af ham)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...