Hop til indhold
Guest Eron

Svenske Emma

Recommended Posts

Guest Eron

Har en aftale med Emma senere på dagen. Nogen der har haft fornøjelsen af at møde hende ? Hun virker super reel, og så en svensk pige, der giver øko service - er helt spændt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser godt nok tiltrækkende ud! Og så er svensk bare et supersexet sprog. Ser frem til anmeldelsen. Hun skriver ingen priser, men formoder hun ikke er den allerbilligste.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Jeg blev sku skuffet - altså hun er ret lækker, slim og en blød krop. Dog lidt små nødder, vel a+ - lidt skummel kældre på Østerbro. I bad med mig med et ikke helt tørt håndklæde. Og ind på værelset, hvor hun stod oppe i sengen, hun er petit. Sådan nogenlunde kys, men ikke indfølende. Ned og ligge og her gå det så galt. Først 2 vådservietter, så sprit på en serviet, det varmede grimt og så 'sorry' baby, have to take soap - så mere vask med sæber på serviet, og efter noget tid, hvor den ikke kom op til stiv med hendes blow, sagde hun sorry babe i have to put condom on - så var jeg klar til at gå og bede om halvdelen retur. Så blev hun pludselig meget sød, no no, og over snavede mig og ville godt gi blow der ud af - Har kun oplevet det en gang før på denne måde. Tror Emma faktisk ikke rigtig bryder sig om superfransk - fair nok - hun gjorde det ikke i Holland hvor hun ellers har arbejdet. Og det svenske, hmmmm meget mere en latina pige. Selvfølgelig ikke så charmerende som på billederne, men ret køn.

Men hvis man er til en køn lækker pige med en dejlig krop og en god røv, der når hun er bedst kan give et middel blow (under middel) og snave igennem og superfransk ikke er præferencen, hey .... så kan hun godt gå an. Og måske var det bare super dårlig start og dårlig kemi, hører meget gerne andres beretning, den sidder lidt på tværs og kostede mig 1200. Tror sku jeg får Lenna til at hjælpe mig ud af følelsen senere i aften, dyrt dyrt, men sådan kan det være at tage en for holdet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Ahem...

Hon kanske bor i Sverige, hon kanske har Svenskt pass, men hon har definitivt inte Svenska som modersmål.

Det dräller av stavfel och grammatikfel i hennes text så till den grad att jag undrar om inte Google Translate varit med i bilden.

Liten Fakevarning....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...