Hop til indhold
Goodlife

Super liderlige Karina

Recommended Posts

Havde arrangeret et møde Karina i skoven:

https://annoncelight.dk/annonce/13189/giv-mig-pik

Bestilte 1 time med superfransk, gensidig sf, kys og alm blid sex.

Jeg ankom først til det aftalte sted og hun dukkede op 1-2 min efter.

Vi fulgtes ad hen til et mere diskret sted som hun kendte. Hun var iført en t-shirt og nogle perfektsiddende cowboybukser der fremhævede hendes skønne lille røv. Mener hun sagde at hun var halvt colombiansk, og hun har bare en fantastisk krop, smukt uskyldigt ansigt og store brune øjne man bare falder for.

Hun havde et dejlig stort tæppe med, som hun bredte ud da vi var fremme. Så ladge hun an til kys og kæleri som vi fik en tilpas rum tid til at gå med. Vi klædte os af, og jeg så de mest perfekte strittende bryster jeg længe har set, den lille faste, runde røv og en glatbarberet yndig mis, uden pircing.

Hun suttede mig godt og grundigt, imens hun indimellem kiggede op på mig med de der fantastiske øjne. jeg var da tæt på at komme et par gange, hvor hun lige holdt en pause. Hun slikkede også boller.

Derefter slikkede jeg hende hvor hun stønnede rigtig frækt. Jeg gav hende finger indtil hun sprøjtede :D

Var lidt nærvøs for at nogen ville opdage os. Men ingen kom, heldigvis. Hun var utrolig indlevende og nærverende, og fik masser af kys imens vi kneppede. Hun var virkelig stram, og talte frækt imens hun stønnede ;)

Tror bestemt jeg vil prøve sådan en oplevelse igen.

10/10 stjerner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde arrangeret et møde Karina i skoven:

https://annoncelight.dk/annonce/13189/giv-mig-pik

Bestilte 1 time med superfransk, gensidig sf, kys og alm blid sex.

Jeg ankom først til det aftalte sted og hun dukkede op 1-2 min efter.

Vi fulgtes ad hen til et mere diskret sted som hun kendte. Hun var iført en t-shirt og nogle perfektsiddende cowboybukser der fremhævede hendes skønne lille røv. Mener hun sagde at hun var halvt colombiansk, og hun har bare en fantastisk krop, smukt uskyldigt ansigt og store brune øjne man bare falder for.

Hun havde et dejlig stort tæppe med, som hun bredte ud da vi var fremme. Så ladge hun an til kys og kæleri som vi fik en tilpas rum tid til at gå med. Vi klædte os af, og jeg så de mest perfekte strittende bryster jeg længe har set, den lille faste, runde røv og en glatbarberet yndig mis, uden pircing.

Hun suttede mig godt og grundigt, imens hun indimellem kiggede op på mig med de der fantastiske øjne. jeg var da tæt på at komme et par gange, hvor hun lige holdt en pause. Hun slikkede også boller.

Derefter slikkede jeg hende hvor hun stønnede rigtig frækt. Jeg gav hende finger indtil hun sprøjtede :D

Var lidt nærvøs for at nogen ville opdage os. Men ingen kom, heldigvis. Hun var utrolig indlevende og nærverende, og fik masser af kys imens vi kneppede. Hun var virkelig stram, og talte frækt imens hun stønnede ;)

Tror bestemt jeg vil prøve sådan en oplevelse igen.

10/10 stjerner.

Det er jo ren dogging ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...