Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle,

Jeg besøgte for første gang Namphet for noget tid siden til en gang b2b massage, og det var en rigtig god oplevelse, så jeg valgte for nyligt at besøge hende igen, jeg skrev og fik bestilt en times b2b massage.

Jeg ankom i Herlev til aftalt tid og blev lukket ind, jeg spurgte om jeg kunne få et bad hvilket jeg godt kunne, måtte dog vente noget tid til anden kunde blev færdig, hvilket selvfølgelig er helt fint, efter badet lå jeg på Sengen, og Namphet kom ind til mig (virkelig smuk kvinde), hun tog så tøjet af dog ikke trusserne hvilket var fint nok, men valgte så de næste hmm ca. 40 til 50 min. at stå og trykke lidt, og give let massage, men ingen krops kontakt, pludselig forsvandt hun så en 3-5 min. hvor jeg lå alene, da hun kom tilbage, fik jeg lidt mere let massage før jeg blev bedt om at vende mig om, og jeg fik FP, hvilket var rigtig dejligt og hun gjorde det rigtig godt.

Men jeg må desværre sige, at det jeg fik ikke er hvad jeg forstår ved b2b massage så det bliver desværre mit sidste besøg hos Namphet, jeg ved ikke om det var fordi der ikke var kemi eller hvad forklaringen er for der var virkelig stor forskel på de 2 besøg, men jeg ville ønske at hun ville takke pænt nej, istedet for sådan en halvhjertet behandling, det ville jeg havde haft den største respekt for.

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevelsen kan være utroligt svingende på samme klinik, ja endog hos samme pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Oplevelsen kan være utroligt svingende på samme klinik, ja endog hos samme pige

Ja det har jeg måtte sande for der var virkelig stor forskel på mine 2 besøg.

Jeg ved godt at alle kan have en off dag så måske jeg lige skulle tage det lidt gelinde med at sige aldrig mere, men var ret skuffet, da jeg havde sat næsen op efter en gentagelse af første besøgs virkelig dejlige oplevelse.

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...