Hop til indhold

Recommended Posts

Ligger på en befærdet vej, ved busstoppested, men der skal være en dørklokke til højre for klinikken,  så det skulle være muligt at smutte ind diskret :ph34r: 

Det findes en tråd for ca 1 år siden og mener at der skulle  være mulighed for massage også :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 18 timer siden:

Giver hun øko blow eller er det med gummi.

Hun ser ret nuttet ud.

Trist hun ikke kysser.

Jeg fik med gummi. Jeg spurgte ikke om øko. Så jeg kan desværre ikke hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft gode oplevelser med Mali, sidste gang kunne jeg simpelthen ikke komme, selvom jeg gik 1/2 time over tiden og hun var meget fortvivlet.  Fik alt jeg kunne forlange også øko men uden held. Fik også gange hovedet ind i varmelampen. Måske derfor jeg kun kunne stå ret

hun er sød og ganske pæn 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Mali på Frederiksberg og bestilte FP til kr. 1000. Den indledende massage var en slags trykken her og der, og ikke på nogen måde professionel. Den næste del var også bare noget hun skulle have overstået i en fart, og hun viste på ingen måde noget der kunne minde om indlevelse. Den var svær.... Hun ser ellers meget sød ud, men hun er kun interesseret i at få dig ud af døren igen, helst så hurtigt som muligt. Kommer ikke igen. Der er så mange andre søde thaipiger at vælge imellem, som giver en meget bedre oplevelse. Men det kan jo være, at hun bare havde en "off-day" :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...