Hop til indhold
Guest Thai-fan72

P-Club-Flensborg.

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Efter lidt “debat” under efterlysninger, endte vi nogle gutter på: http://the-pclub.de/ i sidste uge. Fulde af forventninger ringede vi på døren. Et ret pænt sted udenpå. Vi blev budt velkommen af en dejlig pige i den rigtige mundering. Hertil kun positivt, men alt herefter var af værste skuffe! 

Vi blev spurgt om vi ville i baren for 25 euro, hvilket hun anbefalede, eller bare at få præsenteret 4 piger i entréen. Vi valgte det sidste, da vi kun havde en tines tid der. Vi hilste på de 4 piger, der på skift kom ud til os. Ret mærkelig oplevelse. Derefter valgte vi en hver. Ok pæne piger, undtaget den ene, men vi var 3, så det passede fint. :)

vi gik ovenpå med hver sin pige. Betalte 80 Euro for en halv time. Af med tøjet, ned på sengen, og der startede det værste “knald” jeg nogensinde har prøvet. Jeg kyssede hendes hårde sili-babser lidt, og pillede lidt ved spilledåsen, men kunne godt fornemme at jeg skulle være varsom. Hun tilbød at jeg kunne slikke hende for 25 euro ekstra, eller en quickie for 5 ekstra. Jeg var egentlig ligeglad med hendes tilbud, for jeg havde luret hvad det gik ud på. Flere penge eller hurtigt ud. Nej tak, vi har god tid, sagde jeg. Efter 5 minutter var kalorius ikke i nærheden af at hæve så meget som 1 millimeter. Hun fandt et rødt kondom frem, og fik krænget det på. Nu ved jeg hvorfor andre skriver om de røde kondomer. Mage til potensdræbere!!!:unsure:

Hun fik med nød og næppe pustet lidt liv i den, men hvis den var blevet pustet op til rigtig størrelse, havde den ikke kunnet være  der i. 

3 min. blow, så skulle jeg knalde hende. Kunne lige akkurat klemme pølsen ind, halvslap som den var. 4 min. kørsel ud og ind, så var potensen væk. 

Hev gummiet af, og klarede selv resten, mens hun legede med sig selv med en dildo.  Ud efter max. 20 min., og udvekslede ikke et ord med hende. 

Vi landede i entréen igen, og kunne kigge ind i en hel tom bar  

Mine kammerater havde nøjagtig samme oplevelse. Udover at huset præsenterer sig pænt udefra, har jeg ikke et pænt ord at sige om stedet. Det så ud til at de hårdkogte fyre, der formentlig ejer stedet, sad og lurede på overvågningskameraer af værelserne! 

Nå, men mit råd er: hold jer langt væk fra det sted, og går som andre anbefaler, kør evt. til Hamburg, hvis der er til til det. Babylon har jeg været på, og det var ganske fint. 

Undskyld den kedelige opsætning, men det er ikke nemt fra mobilen. Budskabet er det vigtigste. ;)

TF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, 1 time siden:

Vi blev spurgt om vi ville i baren for 25 euro, hvilket hun anbefalede, eller bare at få præsenteret 4 piger i entréen. Vi valgte det sidste, da vi kun havde en tines tid der. Vi hilste på de 4 piger, der på skift kom ud til os. Ret mærkelig oplevelse. Derefter valgte vi en hver.

At I ikke fik en god oplevelse på P-club - det vil jeg næsten sige er "selber schuld" ;-)

Hvis I ikke havde bedre tid, burde I være gået ned i byen og istedet have fundet et par piger her:

https://sexnord.net/modelle/1/Schleswig-Holstein/3/Flensburg

Meningen med FKK er jo at man kan sidde og få lyst til en bestemt pige og snakkke med hende lidt først for at se om der er kemi. På P-club kan pigerne også godt finde på at komme hen og stikke hånden lidt ind under bådekåben for at se om der er liv - og så kan man vente med at gå ovenpå til man er helt klar.

En god strategi kan også være at lade en fyr prøve en pige af - og så aflure hans reaktion, når han kommer ned igen. Og flere fyre afsted, så ved pigerne godt at fyrene snakker sammen og vil yde lidt mere for at få en god reklame.

Jeg har besøgt P-club mange gange og når man betrakter pigerne gå rundt, så kan man hurtigt se hvem der slæber på fødderne, har en dårlig holdning, konstant sidder og ryger, hvem der hurtigt er tilbage fra rum, hvem der bare går op i silikone og tatoveringer osv., så man kan se hvem man bør undgå og kan koncentrere sig om de piger, der aktive med at servere, tage imod nye gæster, holde stedet rent og pænt, er opmærksomme på gæsterne behov og som i det hele taget virker smilende, servicemindede og indbydende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

At I ikke fik en god oplevelse på P-club - det vil jeg næsten sige er "selber schuld" ;-)

 

Hvis der kun er 4 piger, og de alle 3 var enig om at 1 af de 4 ikke var en de ville med, så havde de da ikke fået noget ud af at sætte sig i baren først. Og når de alle 3 har haft en dårlig oplevelse på p-klub. Så siger det mere om stedet end om dem. 

Det er og bliver en skod klub lige meget hvor meget du ellers prøver at få det til at lyde som noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

At I ikke fik en god oplevelse på P-club - det vil jeg næsten sige er "selber schuld" ;-)

Hvis I ikke havde bedre tid, burde I være gået ned i byen og istedet have fundet et par piger her:

https://sexnord.net/modelle/1/Schleswig-Holstein/3/Flensburg

Meningen med FKK er jo at man kan sidde og få lyst til en bestemt pige og snakkke med hende lidt først for at se om der er kemi. På P-club kan pigerne også godt finde på at komme hen og stikke hånden lidt ind under bådekåben for at se om der er liv - og så kan man vente med at gå ovenpå til man er helt klar.

En god strategi kan også være at lade en fyr prøve en pige af - og så aflure hans reaktion, når han kommer ned igen. Og flere fyre afsted, så ved pigerne godt at fyrene snakker sammen og vil yde lidt mere for at få en god reklame.

Jeg har besøgt P-club mange gange og når man betrakter pigerne gå rundt, så kan man hurtigt se hvem der slæber på fødderne, har en dårlig holdning, konstant sidder og ryger, hvem der hurtigt er tilbage fra rum, hvem der bare går op i silikone og tatoveringer osv., så man kan se hvem man bør undgå og kan koncentrere sig om de piger, der aktive med at servere, tage imod nye gæster, holde stedet rent og pænt, er opmærksomme på gæsterne behov og som i det hele taget virker smilende, servicemindede og indbydende ;-)

Jeg kan godt se hvad du mener, og har selv haft samme tanke. Men nu var der ingen andre mennesker på stedet, og med 4 piger i alt, kan jeg ikke se hvad forskellen skulle have gjort. Faktum er, at de er alt for “prof” og ligeglade, så jeg ryger på Babylon / Harmony næste gang. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 7 timer siden:

Hvis der kun er 4 piger, og de alle 3 var enig om at 1 af de 4 ikke var en de ville med, så havde de da ikke fået noget ud af at sætte sig i baren først. Og når de alle 3 har haft en dårlig oplevelse på p-klub. Så siger det mere om stedet end om dem. 

Det er og bliver en skod klub lige meget hvor meget du ellers prøver at få det til at lyde som noget andet.

Jeg har nu haft mange virkelig gode oplevelser der - kun når jeg en enkelt gang har valgt en 20 min. seance, synes jeg, at jeg har fået en dårlig oplevelse - men det kan hurtigt løbe op på P-club - men det koster jo også både tid og penge at køre til Hamburg + du skal betale mere i entre på Harmony og de andre steder.

Måske var der kun 4 ledige piger - og de bedste var allerede på rum - endnu en grund til at sætte sig ind i baren og lade tingene udvikle sig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Jernsvinet skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har nu haft mange virkelig gode oplevelser der - kun når jeg en enkelt gang har valgt en 20 min. seance, synes jeg, at jeg har fået en dårlig oplevelse - men det kan hurtigt løbe op på P-club - men det koster jo også både tid og penge at køre til Hamburg + du skal betale mere i entre på Harmony og de andre steder.

Måske var der kun 4 ledige piger - og de bedste var allerede på rum - endnu en grund til at sætte sig ind i baren og lade tingene udvikle sig ;-)

Jeg vil hellere lave papirflyvere af 150 Euro. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft mange gode og en enkelt dårlig oplevelser på P-Club

1. Det er dyre end længere nede i tyskland (i Berlin ca. 1/2 pris - en quickie 20 min. til 30 euro ) - de satser på scandinavier for hvem stedet jo er billigt ifht. danske priser.

2 Det er skiftende piger, hvorimod de store klubber længere nede har faste piger der ønsker kunden kommer igen og god omtale.

3 Har prøvet ikke at gå i bar een gang, men direkte efter "fremvisning"- det skal man ikke gøre - så hellere finde godt sted nede i byen til 50-60 euro + måske lidt ekstra hvis man ønsker det

Del dette indlæg


Link til indlæg
s.f.s skrev, for 12 timer siden:

Jeg har haft mange gode og en enkelt dårlig oplevelser på P-Club

1. Det er dyre end længere nede i tyskland (i Berlin ca. 1/2 pris - en quickie 20 min. til 30 euro ) - de satser på scandinavier for hvem stedet jo er billigt ifht. danske priser.

 

Hvor langt skal man egentlig køre ned for at det bliver billigere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr6 skrev, for 8 timer siden:

Hvor langt skal man egentlig køre ned for at det bliver billigere?

I Hamburg er prisen 60 euro pr. 30 min.

og i NRW er der store klubber med priser fra 40 euro pr. min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kwassi2 skrev, for 11 timer siden:

I Hamburg er prisen 60 euro pr. 30 min.

og i NRW er der store klubber med priser fra 40 euro pr. min. 

40€ pr. min. det løber op. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr6 skrev, 1 time siden:

60 Euro for 30 min er da dyrere end i Flensborg

Kommer an på om vi taler om piger i klubber eller piger i private lejligheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
s.f.s skrev, den 2/9/2018 at 12:29:

3 Har prøvet ikke at gå i bar een gang, men direkte efter "fremvisning"- det skal man ikke gøre - så hellere finde godt sted nede i byen til 50-60 euro + måske lidt ekstra hvis man ønsker det

Ja, lav en liste med 3 - 4 interessante emner, som man så kan forsøge at træffe - og hvis beskrivelsen og fotos ikke svarer til det forventede/eller umiddelbart findes interessant (man kan jo blive positivt overrasket) eller der er optaget/pigen har lukket pga. velstand - så gælder det om at have andet i baghånden, så man ikke kommer til at leje sig ind, hvor man ved, at det kun kan blive en dårlig oplevelse. Men det er lidt af et lotteri - men det positive nede i byen er: at ekstra såsom fisseslik, fransk naturel og evt. kys - som regel ikke koster ekstra ;-)

Ellers er timepriserne i Flensburg faktisk ikke højere end i resten af Tyskland - OK, det kan ske, at hvis man kun taler dansk/engelsk - at der bliver skruet lidt - Jeg har ihvertfald oplevet, at da pigen bemærkede at mit tyske var rimelig godt - så gik hun hurtigt fra € 80 til 50,-/½ timen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der afholder mig fra P-Club, er nok det at der når man er på værelset bliver tilbudt ekstra ydelser når man er igang. Og at de så skruer på prisen afhængig af hvor godt ens tyske er giver ikke meget tillid til stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr6 skrev, den 3/9/2018 at 00:39:

Hvor langt skal man egentlig køre ned for at det bliver billigere?

Hamborg vil jeg tro - mit tilholdsted i tyskland er BERLIN - BERLIN er et paradis for sex-købere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
s.f.s skrev, den 9/9/2018 at 09:05:

Hamborg vil jeg tro - mit tilholdsted i tyskland er BERLIN - BERLIN er et paradis for sex-købere.

Hamburg er ikke væsentlig billigere - du skal nok ca. 100 - 200 km længere - og så hin und zurück + evt. en overnatning - så havde det måske været billigere og bedre at spare noget tid og betalt lidt mere i Flensburg - timelønnen for at køre desto længere, får man ihvertfald ikke dækket ind ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
s.f.s skrev, den 9/9/2018 at 09:05:

Hamborg vil jeg tro - mit tilholdsted i tyskland er BERLIN - BERLIN er et paradis for sex-købere.

Hvor i Berlin er det særligt godt?

Der har været en del beretninger her på Eroguide om at Aphrodite var blevet mindre godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 15/9/2018 at 20:42:

Hvor i Berlin er det særligt godt?

Der har været en del beretninger her på Eroguide om at Aphrodite var blevet mindre godt.

Hvis man vil betale dyrt for at se flotte piger i stort antal, og ellers lege med dem så Artemis

Ellers: søg på berlinintim.de

Jeg har haft både gode og dårlige oplevelser mange steder - kommer vel også an på hvad man søger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 11/9/2018 at 22:36:

Hamburg er ikke væsentlig billigere - du skal nok ca. 100 - 200 km længere - og så hin und zurück + evt. en overnatning - så havde det måske været billigere og bedre at spare noget tid og betalt lidt mere i Flensburg - timelønnen for at køre desto længere, får man ihvertfald ikke dækket ind ;-)

Flixbus Århus/Berlin fra 149 kr.      -   overnatning i Berlin kan sagtens gøres for 300/døgn for dobbeltværrelse   :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
s.f.s skrev, den 19/9/2018 at 07:11:

Hvis man vil betale dyrt for at se flotte piger i stort antal, og ellers lege med dem så Artemis

Ellers: søg på berlinintim.de

Jeg har haft både gode og dårlige oplevelser mange steder - kommer vel også an på hvad man søger

Jeg vil da hellere slippe billigt - men altså flotte piger i stort antal lyder jo godt.

Jeg synes da det ville være fint at finde noget der matcher (eller overgår) både FKK Harmony og Fantasy Lounge (Flat Rate).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...