Hop til indhold
Bølle-1

Nordsjællands Latina massage No 1

Recommended Posts

Skiderik skrev, for 4 timer siden:

Den er god nok 

Jeg har lige været der og det er pigen du møder der er på billederne. 

Massage skal du dog ikke komme efter :)

Mon du kan uddybe det? :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja massagen foregik ved at smøre lidt olie på min ryg. 3 min efter blev jeg bedt om at vende mig og så stod den på sex.

Det er et rent bordel.. Hun blev meget overrasket da jeg bad om massage :) Hun smed også alt tøjet med det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
Skiderik skrev, for 7 timer siden:

Ja massagen foregik ved at smøre lidt olie på min ryg. 3 min efter blev jeg bedt om at vende mig og så stod den på sex.

Det er et rent bordel.. Hun blev meget overrasket da jeg bad om massage :) Hun smed også alt tøjet med det samme.

Hin ser da virkelig fristende ud, er billederne retvisende ? Og er hendes silibryster ok bløde? Hvad med super fransk? Gir hun godt blow og sidste regn af spørgsmål, kysser hun med tungen ? ;-)

Redigeret af Eron

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg synes at billederne passer fint med det man møder minus de sædvanlige 25% i photoshop.

Lidt hårde bryster, ok blow med gummi og ingen tungekys. Jeg prøvede heller ikke..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skiderik skrev, den 2/9/2018 at 12:12:

Ja jeg synes at billederne passer fint med det man møder minus de sædvanlige 25% i photoshop.

Lidt hårde bryster, ok blow med gummi og ingen tungekys. Jeg prøvede heller ikke..

Hvor meget måtte du af med og for hvor længe .. og følte du at det var stress eller var hun oprigtig og varm??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Firefly82 skrev, for 6 minutter siden:

Hvor meget måtte du af med og for hvor længe .. og følte du at det var stress eller var hun oprigtig og varm??

600 for en cocktail. Kemien var ok og der var ingen stress. Men hun havde ikke den vilde indlevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...