Hop til indhold
Libido

Pasook Wellness Thai Massage Odense

Recommended Posts

Efter et tip fra "Motionman" , fandt jeg adressen på Kochsgade i Odense, et nyt sted hvorom ingen beretninger var tilstede på nuværende.

Men det er der nu ! ;)

Klinikken er nyindrettet, meget lys og venlig ! Pigen der tog imod, taler lidt dansk og lidt engelsk.

(Jeg tror hun er indehaveren) Pigen er velnok først i trediverne, og rigtig sød !

Klinikken er lidt speciel, da man går op af en trappe, hvor briksene ligger, så at sige på 1. sal, med åben udsigt til stueplan hvor man ankommer !

Jeg tænkte straks, at dette bliver specielt, men så da forhængene ( interimistiske vægge) blive trukket for ! Jeg blev budt at smide tøjet, og må sige at jeg igen beholdt underbenklæderne på ! Det virkede bestemt ikke som stedet med lidt ekstra !

Der var nye friske håndklæder på briksen og rent og pænt overalt !

Massagen var rigtig god synes jeg (over gennemsnittet), og kvinden kan et og andet med de hænder, som tilmed at meget blide og følsomme, selvom hun godt kan tage ved ! Jeg fortrød måske det med "underbenklæderne" , for hun bukkede bukserne meget blidt op, og laaangt op..... massagen kom helt ind i lysken ! ;) ....

Telefonen ringede 2 gange, hvor jeg hørte at hun aftale en tid lige efter mig ! suk !

Han kom da også, kunne vi høre, og hun gik lige ned og bød ham at vente lidt ! Ikke noget med at sjuske afslutningen ( altså på massagen) blot fordi han entrede.. hun fortsatte i 10 min uden noget stress ! Færdig var jeg efter 1 time og 15 min.. til formedelest kr. 300,- !

Alle håndklæder og lagener blev skiftet efter mig !

Blev budt koldt vand bagefter nede i "ankomst-stuen" , hvor der nu sad en mand og ventede, og ligesom kiggede lidt ind i væggen.... gnæk....

Konklusion:

Her er chancen for lidt ekstra meget lille, tror jeg !

Massagens kvalitet lægger op til en gentagelse !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så var jeg også forbi det nye sted i Odense, Jeg blev modatget af ejeren en sød og naturlig pige på 45 år, hun fortalte mig sin alder, og hun ser faktisk ud til at være 35 år. Hun er utroligt sød, og vil meget gerne snakke, så hun kan lære at tale dansk. Det generede ikke mig, for hun er meget imødekommende.

Jeg fik besked på at lægge tøjet, hvilket jeg gjorde, og jeg smed også underbukserne, så kunne vi jo lige chekke om der skulle risikere noget mere end massage, men det gjorde der ikke, det var der slet ikke lagt op til, men hun gav en utroligt god olie massage i en time for kr. 300, og der belev ikke spret på tiden, jeg var i forretningen 5 kvarter, så jeg syntes det var en fin oplevelse, og kan kun anbefale stedet, meget bedre massage end hos Royal Thai i Odense, hvor det mere drejer sig om at nå til enden, så man kan få en afslutning, hvilket jo også er ok, når man er det humør, hver ting til sin tid.

Jeg syntes at dem som ønsker god og billig massage skal besøge stedet, men pas på hende hun er absolut ikke typen på det seksuelle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg synes ellers ikke, at vi mangler gode thai-massagesteder i Odense. Til gengæld er der mangel på thaisteder, hvor massagen er god og hvor der samtidig er tilbud om ekstra service.

Nå, men så vil jeg nok ikke lige smutte forbi Passok Wellness lige med det første :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev budt at smide tøjet, og må sige at jeg igen beholdt underbenklæderne på ! Det virkede bestemt ikke som stedet med lidt ekstra !

.

Det er her, jeg ikke tør tage chancen for at komme til at misse: Jeg smider altid underhejserne, for så ligger bolden på den anden banehalvdel, og så må udspillet komme derfra. Påmonterede underhejsere signalerer derimod, at man er usikker/ikke vil mere.

Har vi egentlig ikke haft debatten før?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der et par gange, og der er ikke chance for at få mere med i godteposen...

Har talt med manden der er gift med en af pigerne, og han er pænt træt af at folk ringer og spørger om de kan få happy end med i prisen...

Så det er desværre et nej til den :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...