Hop til indhold
Doggeren

Alle penge værd , Odense.

Recommended Posts

Hej med jer :)

Tænkte jeg lige ville dele en lille oplevelse med jer, selvom den er en 4 dage gammel :lol: for jeg vender 100% tilbage næste gang jeg vælger at kører til Sjælland. 

Det er i Odense på Fyn jeg var på besøg hos Vicky https://www.sextra.dk/dk/profile/adv/vicky_50279076

Hun er også annoncelight.dk 

Ikke nogen hemmelighed at Doggeren er glad for chokolade piger :P:lol: og på vej fra Kbh mod stedet jeg skulle overnatte ved odense, var jeg div sider igennem og fandt et døgnåben hos Vicky, kl var 02.30 og Odense var 30min længere fremme og tænkte jeg prøver lige at hører om hun er oppe.

Normalt er de choko piger ikke dem der giver bedste service på den tid af døgnet :lol: men syntes ikke det lød til jeg havde vækket pigebarnet :-P så vi aftalte at jeg kunne kigge forbi ved 3 tiden som jeg ville være der iflg gps. 30 min med superfransk, til 1000,-:rolleyes:

Jeg ankommer til stedet og det ligner et ganske normalt hus, troede først hun havde givet mig forkert hus nr :lol: fik banket nogen naboer op ,i et hus der lignede et håndværker projekt som de fleste huse med mørke piger nu er i :shock:, for at undskylde min fejltagelse og de måtte sove godt igen :D:lol: men det var ikke første gang de havde prøvet det :lol: jeg kommer ned til det rigtige nummer og en smuk , fræk , høj pige med langt sort hår åbner døren i hvidt lingeri og hun virker ikke til at være væltet ud af sengen :lol: og byder mig indenfor, snakker som om vi kender hinanden :lol: blandet med lidt generthed når jeg skam roste den fine fine krop, former og vildt Nice booty:wub::wub: 

Vi kommer ind på værelset og hun holdt hvad hun lovede, superfransk :P og i prisen var også 69, kys og kæl , og alle stillinger ,uden at stresse over tiden  :biggrin: jeg fik 60 min for samme pris. Vi havde rigtig god kemi <3 og snakker hun super fint engelsk ;-)

Jeg skal til Fyn indenfor en 14 dage igen og så skal jeg da helt sikkert forbi hende igen :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...