Hop til indhold
Finn1101

Ødelægger købesex følelserne i dit normale sexliv?

Recommended Posts

bighead skrev, den 28/8/2018 at 17:56:

Måske er det alderen.

I takt med at jeg er blevet ældre er der et par ting som ikke har ændret sig. Pikken er stiv og jeg har lyst til smukke kvinder. Så evnen og begejstringen er der. Det der har ændret sig er, at jeg meget mere kræsen med sex. Hvis jeg ikke er solidt sexuelt tiltrukket af en kvinde, siger sex mig ikke noget og jeg har svært ved at komme. Sådan var det ikke da jeg 20 år. Da var al sex med stort set alle en gave. Noget der fungerede. Min erfaring er, at når jeg er i et forhold men samtidig har noget sex ved siden af (fx købesex) så mister jeg interessen for den faste partner, hvis det seksuelle ikke har virkelig høj kvalitet. Måske er det det, du oplever. Jeg tror ikke det har så meget med om det er købesex. Det meste købesex jeg får er i øvrigt noget, hvor grænserne er lidt uklare.

Enig. Det er nok meget væsentligt for ens forhold, at man ikke render rundt og får en masse ved siden af. Ellers bliver det svært at sætte ordentligt pris på, og fokusere på det man får i sit forhold. 
Og kan man ikke det, har man et behov for at føle sig "tændt", så skal man jo have kærlighed, ikke forelskelse eller fysisk tiltrækning, da det ofte er noget der falmer med tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...