Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

Besøgte idag Nada (billede 4-5) og hun overrasker positivt i forhold til billeder. Billeder er ægte, men bare taget rigtigt dårligt. Så man ikke ka se hendes kønne ansigt og fantastiske krop. Det er at skyde sig selv i foden, når man laver så dårlig markedsføring for et kønt “produkt”

nå men var der i formiddags og fik en hård massage (har stadig ondt i lægge) og må sige at det kan hun finde ud af. Plejer at få hyggemassage, men idag var denne hårde massage lige hvad jeg havde brug for. Om det var pirring eller bare tilfældige berøringer på pik og boller mens jeg lå på ryggen, det ved jeg ikke, men skal da love for at der kom blod til den ellers slappe hudlap ;-)

da jeg kom om på ryggen fik mine ben endnu en tur, inden hun smed tøjet og satte sig op og gned frem og tilbage på pikken. For en gang skyld var det blow med kondom på, men stadig godt, mens jeg slikkede hende. Hun red mig med ryggen til mig og lagde sig så ned over mig, stadig med ryggen til og sagde jeg skulle kneppe hende. Begge hænder på hendes store bryster med store brystvorter, mens hun selv filer løs på klitten. Sluttede med at løfte hende og lægge hende på den høje briks, mens jeg stod på gulvet og tog hende i doggy og sluttede i missionær.

helt sikker et godkendt besøg og på trods af at blow var med gummi, og at hun ikke kyssede før til allersidst, så besøger jeg hende helt sikkert igen.

til jer der har besøgt Dowe samme sted, så har Nada en krop som Dowe, hendes bryster er bare mere faste og større brystvorter.

hun er her ca. 3 uger endnu, sagde hun selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/228712

Besøgte idag Nada (billede 4-5) og hun overrasker positivt i forhold til billeder. Billeder er ægte, men bare taget rigtigt dårligt. Så man ikke ka se hendes kønne ansigt og fantastiske krop. Det er at skyde sig selv i foden, når man laver så dårlig markedsføring for et kønt “produkt”

nå men var der i formiddags og fik en hård massage (har stadig ondt i lægge) og må sige at det kan hun finde ud af. Plejer at få hyggemassage, men idag var denne hårde massage lige hvad jeg havde brug for. Om det var pirring eller bare tilfældige berøringer på pik og boller mens jeg lå på ryggen, det ved jeg ikke, men skal da love for at der kom blod til den ellers slappe hudlap ;-)

da jeg kom om på ryggen fik mine ben endnu en tur, inden hun smed tøjet og satte sig op og gned frem og tilbage på pikken. For en gang skyld var det blow med kondom på, men stadig godt, mens jeg slikkede hende. Hun red mig med ryggen til mig og lagde sig så ned over mig, stadig med ryggen til og sagde jeg skulle kneppe hende. Begge hænder på hendes store bryster med store brystvorter, mens hun selv filer løs på klitten. Sluttede med at løfte hende og lægge hende på den høje briks, mens jeg stod på gulvet og tog hende i doggy og sluttede i missionær.

helt sikker et godkendt besøg og på trods af at blow var med gummi, og at hun ikke kyssede før til allersidst, så besøger jeg hende helt sikkert igen.

til jer der har besøgt Dowe samme sted, så har Nada en krop som Dowe, hendes bryster er bare mere faste og større brystvorter.

hun er her ca. 3 uger endnu, sagde hun selv.

talk for et dejlig indlæg.. Hvad måtte du af med for sådan en tur..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, for 1 time siden:

talk for et dejlig indlæg.. Hvad måtte du af med for sådan en tur..?

Det sædvanlige kr.1200.-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der virkelig ikke andre end mig som har besøgt Nada, hun er et rigtig godt knald, så undrer mig over hvis ingen andre har besøgt hende og vil dele deres oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 5 timer siden:

er hun god til engelsk så man kan føre en samtale

Ja hun kan godt gøre sig forståelig på Engelsk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 31/8/2018 at 22:26:

Er der virkelig ikke andre end mig som har besøgt Nada, hun er et rigtig godt knald, så undrer mig over hvis ingen andre har besøgt hende og vil dele deres oplevelse.

 Hey 

Hun får også min stemme, god oplevelse lækker røv, og hold nu op, da hun stod der og inviterede til en baghyler, følte mig sgu som en hund i løbe tid den skulle bare have gas !!! 

Hun er ikke helt glat, men sensuel barberet, det er helt fint med mig, jeg "kommer" helt sikkert igen, så Mr. 1 time - kan tilslutte mig - ET godt knald - det har du ret i. 

Når Bee nu også er taget hjem, NU venter jeg bare på S kommer back in town (Vejle) 

 

God mandag aften

og sov godt

69lover    

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvem ved skrev, for 3 timer siden:

Billede 4 og 5 

er hun ikke en lady boy 

Jo på annoncen står der at Nina er ladyboy, og på billede 4-5 står der Nina, så @Hvem ved;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi Nada igen idag. Hun gav samme gode behandling som sidste gang, og denne gang blow uden kondom. Det kan hun godt finde ud af, hvor boller, skærfet og hele pikken kommer under behandling.

er stadig helt vild med hendes bryster med de store nipples, må sige at alt sidder som det skal på den pige.

da jeg besøgte hende første gang, sagde hun at hun ville være her ca. 3 uger, så hun må desværre snart skulle hjemad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...