Heimdal 240 Skrevet 28. August, 2018 https://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/transkoennede-sasha-i-robinson-jeg-kunne-maerke-de-satte-mig-i-baas/7282066 Sådan er vi nok mange, der er blevet snydt, så det klumpede vand driver. Og lad mig bare indrømme, at selv hvis hun var blevet født som gorilla, ville jeg ikke tøve et sekund. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 28. August, 2018 Hvad har det med billede at gøre ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 28. August, 2018 (edited) lurik skrev, for 23 minutter siden: Hvad har det med billede at gøre ? Ikke et hylende dyt-i-bamsen... Billedet stammer fra en EB-artikel i deres lukkede betalings-afdeling, hvor det beskrives hvordan den skønne, der vist var månedens side 9 eller noget, er født som he men ombygget til she, for såvidt jeg husker 7-800.000. Men lækker er hun sq. PS: Ser nu at det er samme pige de skriver om i ts´s oprindelige indlæg, så jo, det hár noget med hinanden at gøre. Redigeret 28. August, 2018 af Tatra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 28. August, 2018 Tatra skrev, for 3 minutter siden: Ikke et dyt-i-bamsen... Billedet stammer fra en EB-artikel i deres lukkede betalings-afdeling, hvor det beskrives hvordan den skønne, der vist var månedens side 9 eller noget, er født som he men ombygget til she, for såvidt jeg husker 7-800.000. Men lækker er hun sq. Tak ved første øjekast tænkte jeg billedet var af Dina Jewel ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heimdal 240 Skrevet 28. August, 2018 lurik skrev, for 28 minutter siden: Hvad har det med billede at gøre ? Ikke andet, end at det er hende, artiklen handler om, og at hun har været månedens side 9, hvilket i mine øjne er nemt at forstå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 30. August, 2018 Tatra skrev, den 28/8/2018 at 12:53: Ikke et hylende dyt-i-bamsen... Billedet stammer fra en EB-artikel i deres lukkede betalings-afdeling, hvor det beskrives hvordan den skønne, der vist var månedens side 9 eller noget, er født som he men ombygget til she, for såvidt jeg husker 7-800.000. Men lækker er hun sq. PS: Ser nu at det er samme pige de skriver om i ts´s oprindelige indlæg, så jo, det hár noget med hinanden at gøre. Hmm må have gang i lommeregneren... kan en ombygning til kvinde forrentes og gøres til en god forretning, når man så har muligheden for at lokke den ene 1000 kr seddel efter den anden fra mændene. Havnebumsen øjner karriere muligheder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heimdal 240 Skrevet 1. September, 2018 What the fuck??????? https://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/side-9-pige-sprang-ud-som-transkoennet-de-siger-jeg-ikke-fortjener-at-leve/7286586 Hvilke mentale undermålere kan finde på at være modbydelig overfor denne vidunderlige skabning? Jeg ringede til hende for at fortælle, hvor meget jeg tager afstand fra den slags svinerier, hun var umådeligt sød at snakke med og fortalte, at heldigvis var der langt flere positive tilkendegivelser end det modsatte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg