Hop til indhold
pedersen86

polen VS Prag

Recommended Posts

Kære alle sammen.

 

 Jeg skal bruge jeres kloge hoveder. Nu har jeg i en lang periode, gæstet Prag 2-3 gange om året. 
 Alt i alt ikke fordi det er billigt, men fordi jeg syndes det er spændende det de tilbyder.

 

Nu overvejer jeg så at prøve noget nyt. Og derfor overvejer jeg et smut til  Warszawa her i efteråret, i stedet for den klassiske til Prag.

Det jeg nyder meget ved mine turer til Prag, og det jeg skal have jeres råd til. Er at jeg syndes alle de der klubber er så sjove.

 Jeg er ikke den store fan af privats, dem kunne jeg jo lige så godt udforske her hjemme, men det at man kan sidde og snakke og flirte med pigerne, inden man går "med op".

Så mit spørgsmål er, findes det samme "natklubs milijø" i Warszawa, eller er det primært In/outcall :)

Håber i kan hjælpe mig, med at opklarer denne lige ting :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da helt sikkert nogen, der kan hjælpe dig med tips, nu hvor du ikke længere beder om tips til dine mange besøg i Prag, men du skal til Warszawa  :-)

Du skriver i et andet indlæg, at du i en lang periode har været i Prag 2-3 gange om året.

Og jeg tænker, at det ville være fedt, hvis du med din store erfaring, Har skrevet om dine mange oplevelser i Prag og dermed tippet os andre om dine erfaringer på.godt og ondt der.

Du ved... noget for noget...

Men jeg kan ikke lige finde dine indlæg/anmeldelser/tips fra dine mange besøg. Er der noget jeg har overset?

I øvrigt held og lykke i Polen.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt sikkert ikke overset det. 
 Jeg er bare ikke særligt god til at skrive, så kræver rigtigt meget af mig, at lave dem. Men du har helt sikkert ret, jeg burde skrive om det. Kunne godt lave en Prag guide :)

Skal dog siges at mange af turene, har været arbejds relateret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pedersen86 skrev, for 2 timer siden:

Du har helt sikkert ikke overset det. 
 Jeg er bare ikke særligt god til at skrive, så kræver rigtigt meget af mig, at lave dem. Men du har helt sikkert ret, jeg burde skrive om det. Kunne godt lave en Prag guide :)

Skal dog siges at mange af turene, har været arbejds relateret :) 

Du behøver ikke at skrive, som på Rapports grå sider med slibrige detaljer :-) 

Når der handler om muligheder i udlandet, så er det fint bare st skrive på punktform:

For eksempel:

Navn på stedet 

Evt hjemmeside

Evt adresse

Priser, på piger, og på entre

Evt vurdering af stedet og piger på en 10-skala

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...