pedersen86 18 Skrevet 28. August, 2018 Kære alle sammen. Jeg skal bruge jeres kloge hoveder. Nu har jeg i en lang periode, gæstet Prag 2-3 gange om året. Alt i alt ikke fordi det er billigt, men fordi jeg syndes det er spændende det de tilbyder. Nu overvejer jeg så at prøve noget nyt. Og derfor overvejer jeg et smut til Warszawa her i efteråret, i stedet for den klassiske til Prag. Det jeg nyder meget ved mine turer til Prag, og det jeg skal have jeres råd til. Er at jeg syndes alle de der klubber er så sjove. Jeg er ikke den store fan af privats, dem kunne jeg jo lige så godt udforske her hjemme, men det at man kan sidde og snakke og flirte med pigerne, inden man går "med op". Så mit spørgsmål er, findes det samme "natklubs milijø" i Warszawa, eller er det primært In/outcall :) Håber i kan hjælpe mig, med at opklarer denne lige ting :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 28. August, 2018 (edited) Der er da helt sikkert nogen, der kan hjælpe dig med tips, nu hvor du ikke længere beder om tips til dine mange besøg i Prag, men du skal til Warszawa Du skriver i et andet indlæg, at du i en lang periode har været i Prag 2-3 gange om året. Og jeg tænker, at det ville være fedt, hvis du med din store erfaring, Har skrevet om dine mange oplevelser i Prag og dermed tippet os andre om dine erfaringer på.godt og ondt der. Du ved... noget for noget... Men jeg kan ikke lige finde dine indlæg/anmeldelser/tips fra dine mange besøg. Er der noget jeg har overset? I øvrigt held og lykke i Polen. Venligst French Redigeret 28. August, 2018 af frenchlover1 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pedersen86 18 Skrevet 29. August, 2018 Du har helt sikkert ikke overset det. Jeg er bare ikke særligt god til at skrive, så kræver rigtigt meget af mig, at lave dem. Men du har helt sikkert ret, jeg burde skrive om det. Kunne godt lave en Prag guide Skal dog siges at mange af turene, har været arbejds relateret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 29. August, 2018 pedersen86 skrev, for 2 timer siden: Du har helt sikkert ikke overset det. Jeg er bare ikke særligt god til at skrive, så kræver rigtigt meget af mig, at lave dem. Men du har helt sikkert ret, jeg burde skrive om det. Kunne godt lave en Prag guide Skal dog siges at mange af turene, har været arbejds relateret Du behøver ikke at skrive, som på Rapports grå sider med slibrige detaljer Når der handler om muligheder i udlandet, så er det fint bare st skrive på punktform: For eksempel: Navn på stedet Evt hjemmeside Evt adresse Priser, på piger, og på entre Evt vurdering af stedet og piger på en 10-skala Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pedersen86 18 Skrevet 29. August, 2018 Jeg vil helt sikker lave en tråd om det, tak for ideen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg