Hop til indhold
Hamburg

Hamburg i september

Recommended Posts

Hej, jeg skal en kort smut tur til Hamborg i september, og tænkte på at besøge en pige eller to.

Men er ikke til de store klubber, som jeg kan se er populære i tyskland - mere til besøg "privat" hos pigen eller en mindre klinik.

Jeg så mange anbefalede https://www.modelle-hamburg.de/suche.html , som jeg synes er en god oversigtsside.

Hvor man bl.a kan indtaste sin adresse og se pigerne indenfor f.eks. 1-3 km.

Men jeg kan ikke se nogen priser på siden? Nogen der ved hvad cirka priserne ligger på hos pigerne for ½ eller 1 time med blide former?

Samt gælder evt andre "regler" eller ting man skal være opmærksom på når man besøger en pige i Hamborg?

+ hvis i har andre råd er de også velkommen :)

 

Pft

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Hamburg har jeg set priser fra 50 euro og op efter pr. 30 min. Ved private piger.

Men det er som i Danmark at der tit skal betales mere for div. ydelser. Så prisen er nok nærmere 80 euro pr. 30 min, hvis du vil have andet end fransk med og alm sex. 

 

På kaufmich.com kan du lave søgninger på pris. Men da det ikke er alle der har oplyst deres priser kommer de så ikke med i denne søgning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamburg skrev, den 28. august 2018 at 06:38:

Hej, jeg skal en kort smut tur til Hamborg i september, og tænkte på at besøge en pige eller to.

Men er ikke til de store klubber, som jeg kan se er populære i tyskland - mere til besøg "privat" hos pigen eller en mindre klinik.

Jeg så mange anbefalede https://www.modelle-hamburg.de/suche.html , som jeg synes er en god oversigtsside.

Hvor man bl.a kan indtaste sin adresse og se pigerne indenfor f.eks. 1-3 km.

Men jeg kan ikke se nogen priser på siden? Nogen der ved hvad cirka priserne ligger på hos pigerne for ½ eller 1 time med blide former?

Samt gælder evt andre "regler" eller ting man skal være opmærksom på når man besøger en pige i Hamborg?

+ hvis i har andre råd er de også velkommen :)

 

Pft

Det fremhævede.....

Det gør du i bunden af den side du selv linker til. (Se herunder)

Her kan du sågar bruge GPS søgning såfremt du har en mobil enhed der har den egenskab.

 

 

image.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...