Hop til indhold
lps

Kira - en lille sex bombe

Recommended Posts

Jeg mødte Kira da hun var på gæste visit i Humlum (Jylland)

Men nu er hun så i Odense.

https://massage.side6.dk/kira

Jeg kan være lidt i tvivl om billedet er ægte. Det er ikke umuligt, men så er der photoshopped et par kilo af.

Men ingen tvivl. Hun er lækker, og jeg tog gerne turen til Odense for at få en tur.

Der er ingen tvivl, hun nyder sit arbejde. og hun er lækker. Hun har nok verdens mest faste røv. Den er i verdens klasse.

Jeg ved ikke hvad priser hun kører med, jeg gav hende 2000 og så var vi hurtigt i gang.

Hun taler perfekt engelsk, og er rigtig sød.

Stedet er ikke noget særligt, men der er mulighed for bad og det er rent og i orden.

Jeg parkerede ved Fakta, gik i penge automaten overfor, og gik de 200 meter til stedet.

Det er nemt og diskret.

Jeg ved det er et spørgsmål om præference, men jeg så et par andre damer på adressen, og det var hvad jeg vil kalde nogle gamle ludere.

Så sørg for at få fat i Kira.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for velkomsten.

Ja jeg er ny på dette forum, men som sådan ikke ny i markedet.

Min erfaring er at man får hvad man er villig til at betale for. :)image.png.66a069e9f4ddd99f1d46a1bcc0f44e84.png

2000 er da noget, men jeg fik også frit spil. Der var som sådan ingen begrænsninger.

Jeg var der samlet i lang tid. Hun havde ikke travlt med at ekspedere mig ud af døren, men vi var ikke i gang konstant. (jeg er jo ikke helt ung længere)

hvis jeg hade haft flere kontanter ville jeg have givet et par hundrede ekstra for den gode service.

Det husker jeg næste gang.

Hvad angår billederne, mener jeg bare de er retvisende. Dog et par kilo mere på sidebenene.

 

Redigeret af lps
Glemte lige det med billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...