Guest Alkoholikeren Skrevet 27. August, 2018 Men men her er forklaringen på hvorfor GP har SÅ god hukommelse http://www.dagens.dk/sex-og-samliv/ny-forskning-tissemand-styrker-kvinders-hukommelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. August, 2018 Alkoholikeren skrev, 1 time siden: Men men her er forklaringen på hvorfor GP har SÅ god hukommelse http://www.dagens.dk/sex-og-samliv/ny-forskning-tissemand-styrker-kvinders-hukommelse Hvorfor står der, at det er ny forskning? Det er jo almen viden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. August, 2018 Kan man så udlede at jo større pikken er, des bedre husker de? Jeg tænker bare på: "Hukommelse som en elefant" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 27. August, 2018 Butch skrev, for 12 minutter siden: Kan man så udlede at jo større pikken er, des bedre husker de? Jeg tænker bare på: "Hukommelse som en elefant" Ved ikke, måske nogle af de dejlige damer kan gøres os klogere...de må jo have hukommelsen til at kunne svare... bh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. August, 2018 Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden: Ved ikke, måske nogle af de dejlige damer kan gøres os klogere...de må jo have hukommelsen til at kunne svare... bh Alko Ja, lad os spørge "panelet" Er der nogen der kan huske miiig?........... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. August, 2018 Slet ingen??............ I må godt bare skrive en PB/PM hvis det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. August, 2018 Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden: Men men her er forklaringen på hvorfor GP har SÅ god hukommelse http://www.dagens.dk/sex-og-samliv/ny-forskning-tissemand-styrker-kvinders-hukommelse Har læst et par indlæg fra @Kamilla K i dag, som skriver at hun husker dårligt. Men det kan selvfølgelig være, at hvis hun ikke oplever at hendes hukommelse er blevet bedre, at det bare skyldes at testpersonerne får mere pik end Kamilla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 28. August, 2018 TheVoice skrev, for 8 timer siden: Har læst et par indlæg fra @Kamilla K i dag, som skriver at hun husker dårligt. Men det kan selvfølgelig være, at hvis hun ikke oplever at hendes hukommelse er blevet bedre, at det bare skyldes at testpersonerne får mere pik end Kamilla Jeg er sikker på, at de får mere pik end jeg ! Igen, føler jeg mig snydt I øvrigt mener jeg bestemt ikke at huske hvornår jeg nogensinde har fået pik nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 28. August, 2018 Butch skrev, for 13 timer siden: Slet ingen??............ I må godt bare skrive en PB/PM hvis det er De prøver måske bare at fortrænge oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 31. August, 2018 Butch skrev, den 27/8/2018 at 22:54: Slet ingen??............ I må godt bare skrive en PB/PM hvis det er Hmmm...tænke, tænke....En der kalder sig @Butch og som ligner ....ehm...sig mig,,, er det en hund på dit profilbillede? Næh desværre , det vækker ikke rigtigt noget i min hukommelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. August, 2018 Kamilla K skrev, for 19 minutter siden: Hmmm...tænke, tænke....En der kalder sig @Butch og som ligner ....ehm...sig mig,,, er det en hund på dit profilbillede? Næh desværre , det vækker ikke rigtigt noget i min hukommelse Så har den altså ikke været stor nok, må vi konkludere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2018 Kamilla K skrev, 1 time siden: Hmmm...tænke, tænke....En der kalder sig @Butch og som ligner ....ehm...sig mig,,, er det en hund på dit profilbillede? Næh desværre , det vækker ikke rigtigt noget i min hukommelse Jeg mestrer ellers både "sit", "dæk" og "rul", og det plejer da nok at vække begejstring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 31. August, 2018 Borende X skrev, for 56 minutter siden: Så har den altså ikke været stor nok, må vi konkludere Det er da utroligt så uviden I mænd er, omkring jeres lems formåen Det har da intet med størrelsen at gøre En stor slatten medister kan altså ikke udføre mirakler i forhold til en (uanset størrelse ) stiv heftig fætter der er hård og lystig som bare pokker... Stiv pik @Borende X , det er nøgleordet ( ) - uanset størrelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2018 Kamilla K skrev, Lige nu: Det er da utroligt så uviden I mænd er, omkring jeres lems formåen Det har da intet med størrelsen at gøre En stor slatten medister kan altså ikke udføre mirakler i forhold til en (uanset størrelse ) stiv heftig fætter der er hård og lystig som bare pokker... Stiv pik @Borende X , det er nøgleordet ( ) - uanset størrelse Jeg har også en stiv heftig fætter..........men han bliver lidt ubehagelig i længden og vil bare slås 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 31. August, 2018 Butch skrev, for 2 minutter siden: Jeg mestrer ellers både "sit", "dæk" og "rul", og det plejer da nok at vække begejstring Ej, det er der (sgu ) da ikke meget mand over Så jeg er altså ikke enig men du vækker sikkert begejstring hos mange andre jeg kan jo kun tale for mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 31. August, 2018 Kamilla K skrev, for 5 minutter siden: Ej, det er der (sgu ) da ikke meget mand over Så jeg er altså ikke enig men du vækker sikkert begejstring hos mange andre jeg kan jo kun tale for mig selv Ja der falder da en godbid af i ny og næ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg