Hop til indhold

Anbefaling af thaipige I Fredericia?

Featured Replies

Skrevet

Har tidligere været sammen med Bee men kan forstå hun har forladt landet. Så hvem er ellers virkelig anbefalingsværdig i Fredericia. Gerne med diskret indgang? 

Skrevet
Tehtdk skrev, for 43 minutter siden:

Har tidligere været sammen med Bee men kan forstå hun har forladt landet. Så hvem er ellers virkelig anbefalingsværdig i Fredericia. Gerne med diskret indgang? 

Indgangen sidder altså på det samme sted, på alle piger :mrgreen: I øvrigt synes jeg den sidder diskret ;) 

Skrevet

Kan se du er ny. Derfor denne anbefaling:

Klik på "Forum", scroll ned til "Anbefaling af Thaipiger og Thaimassage i Jylland".

Kig alle disse anmeldelser igennem. Glæd dig over den tiltagende uro i kroppen, hvordan tungen ude af kontrol begynder at slikke dig om munden. Nyd hvordan Lillemand begynder at røre på sig og kræve sin ret.

Undervejs vil du finde ikke så få fantastiske anmeldelser af Thaipiger i Fredericia.

Rigtig god fornøjelse.:x

Skrevet
oros skrev, for 1 minut siden:

Kan se du er ny. Derfor denne anbefaling:

Klik på "Forum", scroll ned til "Anmeldelse af Thaipiger og Thaimassage i Jylland".

Kig alle disse anmeldelser igennem. Glæd dig over den tiltagende uro i kroppen, hvordan tungen ude af kontrol begynder at slikke dig om munden. Nyd hvordan Lillemand begynder at røre på sig og kræve sin ret.

Undervejs vil du finde ikke så få fantastiske anmeldelser af Thaipiger i Fredericia.

Rigtig god fornøjelse.:x

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Indgangen sidder altså på det samme sted, på alle piger :mrgreen: I øvrigt synes jeg den sidder diskret ;) 

Nu mente jeg indgangen til klinikken eller stedet 

Skrevet
Tehtdk skrev, for 1 minut siden:

Nu mente jeg indgangen til klinikken eller stedet 

Nåehhhhhh :mrgreen:

Skrevet
Fennec skrev, for 18 minutter siden:

Vil klart anbefale Am i Danmarksgade 50. Hun gør det utrolige :-) Det er en oplevelse. 

Eller prøv Emmie samme sted. Hun er smuk, sød og giver den skønneste gang kærste sex jeg længe har oplevet. :wub:  

/4real

Redigeret af 4real

Skrevet
Fennec skrev, for 14 timer siden:

Vil klart anbefale Am i Danmarksgade 50. Hun gør det utrolige :-) Det er en oplevelse. 

Er det Am fra vejle der er i Danmarksgade 50?

Skrevet

Emmie  rejser hjem idag har hun fortalt mig 

Skrevet
  • Author
Ny bruger skrev, for 1 minut siden:

Emmie  rejser hjem idag har hun fortalt mig 

Ja så hjælper det ikke meget 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Ikke nemt at finde en sød pige der er tilgængelig før kl 07 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.