Hop til indhold
Tehtdk

Anbefaling af thaipige I Fredericia?

Recommended Posts

Har tidligere været sammen med Bee men kan forstå hun har forladt landet. Så hvem er ellers virkelig anbefalingsværdig i Fredericia. Gerne med diskret indgang? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 43 minutter siden:

Har tidligere været sammen med Bee men kan forstå hun har forladt landet. Så hvem er ellers virkelig anbefalingsværdig i Fredericia. Gerne med diskret indgang? 

Indgangen sidder altså på det samme sted, på alle piger :mrgreen: I øvrigt synes jeg den sidder diskret ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se du er ny. Derfor denne anbefaling:

Klik på "Forum", scroll ned til "Anbefaling af Thaipiger og Thaimassage i Jylland".

Kig alle disse anmeldelser igennem. Glæd dig over den tiltagende uro i kroppen, hvordan tungen ude af kontrol begynder at slikke dig om munden. Nyd hvordan Lillemand begynder at røre på sig og kræve sin ret.

Undervejs vil du finde ikke så få fantastiske anmeldelser af Thaipiger i Fredericia.

Rigtig god fornøjelse.:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 1 minut siden:

Kan se du er ny. Derfor denne anbefaling:

Klik på "Forum", scroll ned til "Anmeldelse af Thaipiger og Thaimassage i Jylland".

Kig alle disse anmeldelser igennem. Glæd dig over den tiltagende uro i kroppen, hvordan tungen ude af kontrol begynder at slikke dig om munden. Nyd hvordan Lillemand begynder at røre på sig og kræve sin ret.

Undervejs vil du finde ikke så få fantastiske anmeldelser af Thaipiger i Fredericia.

Rigtig god fornøjelse.:x

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Indgangen sidder altså på det samme sted, på alle piger :mrgreen: I øvrigt synes jeg den sidder diskret ;) 

 

Nu mente jeg indgangen til klinikken eller stedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fennec skrev, for 18 minutter siden:

Vil klart anbefale Am i Danmarksgade 50. Hun gør det utrolige :-) Det er en oplevelse. 

Eller prøv Emmie samme sted. Hun er smuk, sød og giver den skønneste gang kærste sex jeg længe har oplevet. :wub:  

/4real

Redigeret af 4real

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fennec skrev, for 14 timer siden:

Vil klart anbefale Am i Danmarksgade 50. Hun gør det utrolige :-) Det er en oplevelse. 

Er det Am fra vejle der er i Danmarksgade 50?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...