Hop til indhold
Pasam11

GP søges til croquis på Fyn

Recommended Posts

Hej med jer herinde


Vi er ca. 10 drenge, der skal holde polterabend for vores ven i næste uge. Til det har vi lejet et gods på Midtfyn, hvor vi skal have hele dagen til at gå med druk, middag og selvfølgelig forskellige aktiviteter. Vi har talt om, at en af aktiviteterne skal være en form for "udvidet" croquis. Og det er her, I herinde kommer ind i billedet - for kan det lade sig gøre? og er der nogen på Fyn, der tilbyder den slags? Konkret skal aktiviteten bestå i, at 2-3 GP'er skal befinde sig i forskellige croquis-stillinger - til at starte med skal det være helt normale stillinger, men med tiden må tingene gerne "udvikle" sig til gommens overraskelse, og jeg forestiller mig, at vi til sidst sidder og tegner 2-3 GP'er, der er sammen med hinanden, samtidig med at vi er færdige af grin.


Som nævnt har vi hele godset for os selv, så der er ingen til at forstyrre. Vi er naturligvis anstændige fyre, der vil behandle pigerne med respekt - spørgsmålet er bare, om der er nogen på Fyn, der vil tage turen hen til os (selvfølgelig mod særskilt betaling) og deltage i et par timer om aftenen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pasam11 skrev, for 50 minutter siden:

jeg forestiller mig, at vi til sidst sidder og tegner 2-3 GP'er, der er sammen med hinanden, samtidig med at vi er færdige af grin..........Vi er naturligvis anstændige fyre, der vil behandle pigerne med respekt.........

Der er noget her der ikke passer helt sammen i mine øjne.......tvivler på I får nogen til at stille op hvis det er meningen I skal "være færdige af grin"

Men god fornøjelse med arrangementet

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 19 minutter siden:

Er du sikker på at Croquis er det rigtige ord, der dækker over alt det i ønsker skal ske ? :) 

https://www.croquis-kunst.dk/om

 

Det skal - selvfølgelig - være croquis til at starte med, men så kunne det være sjovt, hvis det udviklede sig, så de var sammen :)

DK fyr 34 skrev, for 14 minutter siden:

Der er noget her der ikke passer helt sammen i mine øjne.......tvivler på I får nogen til at stille op hvis det er meningen I skal "være færdige af grin"

Men god fornøjelse med arrangementet

"færdige af grin" var også det forkerte ordvalg. Essensen er bare, at det skal være en god og sjov oplevelse for alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pasam11 skrev, for 21 minutter siden:

Det skal - selvfølgelig - være croquis til at starte med, men så kunne det være sjovt, hvis det udviklede sig, så de var sammen :)

 

Det er altså tale om et mix imellem at tegne nøgne piger, og så få flettet noget sex ind i begivenheden.  Hvis vi så skal tale priser, så skal du nok regne med, at GP´erne tager et sted imellem kr. 1600 - 2.200 pr time pr. pige. 

Det vil være klogt at aftale på forhånd med pigerne, hvad der helt skal ske - Den der med at det bare skal udvikle sig, glem det.   Hvis du arrangere det, så er du jo den eneste der ved hvad der skal ske, de øvrige kan jo så sagtens blive overrasket over hvad der måske så skal afsluttes med. 

Det burde ikke være nødvendigt at skrive, men husk nu  at det dels handler om at skabe en sjov polterabend, også for den kommende brudgom, og dels undlad at lave noget, som giver mega problemer med jeres kærester, og brudgommen - For det bliver opdaget på et tidspunkt.   Husk ligeledes at sex og sprut er en dårlig cocktail. Fordi i har betalt nogle GP´er for en tidsbestemt oplevelse, gælder der stadig regler, og pigerne skal behandles med respekt.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det er altså tale om et mix imellem at tegne nøgne piger, og så få flettet noget sex ind i begivenheden.  Hvis vi så skal tale priser, så skal du nok regne med, at GP´erne tager et sted imellem kr. 1600 - 2.200 pr time pr. pige. 

Det vil være klogt at aftale på forhånd med pigerne, hvad der helt skal ske - Den der med at det bare skal udvikle sig, glem det.   Hvis du arrangere det, så er du jo den eneste der ved hvad der skal ske, de øvrige kan jo så sagtens blive overrasket over hvad der måske så skal afsluttes med. 

Det burde ikke være nødvendigt at skrive, men husk nu  at det dels handler om at skabe en sjov polterabend, også for den kommende brudgom, og dels undlad at lave noget, som giver mega problemer med jeres kærester, og brudgommen - For det bliver opdaget på et tidspunkt.   Husk ligeledes at sex og sprut er en dårlig cocktail. Fordi i har betalt nogle GP´er for en tidsbestemt oplevelse, gælder der stadig regler, og pigerne skal behandles med respekt.  

 

Det kan der selvsagt ikke være to holdninger til.

Vi er fuldstændig indforstået med at skulle betale pigerne efter deres sædvanlige takster (de sælger jo basalt set deres tid, og hvis vi tager en time, skal vi naturligvis betale for en time), ligesom vi også skal betale dem særskilt for transport.

Jeg beklager, hvis jeg ikke har udtrykt mig fyldestgørende ift., hvad der konkret skal ske - essensen er, at brudgommen skal overraskes, idet han tror, at det er helt normal croquis, der udvikler sig til to piger, der er sammen seksuelt. Uanset hvad var det naturligvis min tanke at foretage en meget grundig forventningsafstemning med pigerne, så de også var med på, hvad der skulle ske. Det var også min grundtanke med at spørge herinde, da jeg ved, det ikke er en "normal" opgave for en GP, men at vi selvfølgelig også betaler derefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pasam11 skrev, for 4 timer siden:

"færdige af grin" var også det forkerte ordvalg. Essensen er bare, at det skal være en god og sjov oplevelse for alle.

Lyder godt. Tænkte nok at du ikke mente det så groft som du først gav udtryk for......men god fornøjelse uanset hvad du/I finder ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...