Hop til indhold
Guest Kræsenmakker

Stille og dødt herinde, ingen nye steder? Eller nye piger?

Recommended Posts

Slikke skrev, for 47 minutter siden:

Hvad forsatte hun med ?

 

Slikke skrev, for 47 minutter siden:

midt i massagen, og den fortsatte hun så

Tror det var massagen hun fortsatte med. Det står der i hvert fald. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
blackdot skrev, den 12/9/2018 at 12:20:

hun er ikke berøringsangst, og jeg havde et par fingre oppe i hende da jeg fik lavet HJ :-)

Dette fik jeg midt i massagen, og den fortsatte hun så bagefter jeg var kommet ;-)

 

Hvordan fik du adgang med fingeren? Snigeren eller? Kan man kærtegne bryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår heller ikke hvordan du kunne give finger.

jeg har også besøgt hende. Hun er en lille kvinde omkring de 50 vil jeg tro. Hun giver en udemærket massage, og med tilbud om HJ til sidst. Det vil jeg sige at det virker noget rutinepræget og efter min smag med lidt for stor hastighed. Her sidder hun så med ryggen til så man kun kan nå at kærtegne hende på ryggen udenpå tøjet.

hvis andre har fundet andre metoder til at røre, vil jeg da gerne høre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 14 minutter siden:

Jeg forstår heller ikke hvordan du kunne give finger.

jeg har også besøgt hende. Hun er en lille kvinde omkring de 50 vil jeg tro. Hun giver en udemærket massage, og med tilbud om HJ til sidst. Det vil jeg sige at det virker noget rutinepræget og efter min smag med lidt for stor hastighed. Her sidder hun så med ryggen til så man kun kan nå at kærtegne hende på ryggen udenpå tøjet.

hvis andre har fundet andre metoder til at røre, vil jeg da gerne høre det.

Har ikke prøvet det sådan her før, men accepterer hun bare at man kærtegner?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, den 16/9/2018 at 11:07:

Som jeg skrev kunne jeg kun komme til ryggen, og det sagde hun ikke noget til... Men det var udenpå tøjet.

Glæder mig til at besøge hende. 

Det vil være min første gang hos en thai massage. Hvordan vil det foregå dernede, bare så jeg ikke fucker det hele op med det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mkt skrev, for 10 timer siden:

Glæder mig til at besøge hende. 

Det vil være min første gang hos en thai massage. Hvordan vil det foregå dernede, bare så jeg ikke fucker det hele op med det samme.

Du bestiller tid

du kommer ind og tager alt dit tøj af og ligger dig på maven på briksen

hun starter massagen.

god idé at komplimentere hvis du syntes det er dejligt.

efter en halv time beder hun dig om at vende dig om på ryggen.

hvis du får tilbudt ekstra, siger du ja eller nej tak...

du får håndjob (hvis du har sagt ja tak)

og hun masserer dig færdig til sidst.

afregning og ud af døren igen...

så nemt kan det gøres...

 

Redigeret af Ronaldo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
Ronaldo skrev, for 10 timer siden:

Du bestiller tid

du kommer ind og tager alt dit tøj af og ligger dig på maven på briksen

hun starter massagen.

god idé at komplimentere hvis du syntes det er dejligt.

efter en halv time beder hun dig om at vende dig om på ryggen.

hvis du får tilbudt ekstra, siger du ja eller nej tak...

du får håndjob (hvis du har sagt ja tak)

og hun masserer dig færdig til sidst.

afregning og ud af døren igen...

så nemt kan det gøres...

 

Og prisen er aftalt på forhånd eller? Hvis du har bestilt en times massage Til 400 feks og så vender dig om hun spørg om du vil have ekstra, du takker ja og så begynder hun Hj og måske blow.. så snakker vi vel en anden pris? Og hvem bestemmer den?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 15 timer siden:

Og prisen er aftalt på forhånd eller? Hvis du har bestilt en times massage Til 400 feks og så vender dig om hun spørg om du vil have ekstra, du takker ja og så begynder hun Hj og måske blow.. så snakker vi vel en anden pris? Og hvem bestemmer den?

En times massage koster 350.- og når du vender dig om spørger hun måske om du ønsker HJ og så plejer jeg at spørge dér hvad det koster ekstra. Hun sagde 300 ekstra, hvilket jeg accepterede... det kan sjældent betale sig at prutte om prisen, idet at det så ofte går ud over kvaliteten.

jeg regner med at høre om dit besøg, når du har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi igår, fik en halv time til 200,- udemærket massage, da jeg kom om på ryggen, blev der spurgt om HJ og det skulle koste 300,- sagde det ville jeg ikke give, fik det så for 200,- havde jo læst hun var hurtig, jo, det er hun. Hun sad på briksen ved siden af mig med ryggen til, og jeg fik løftet blusen så meget at jeg kunne nusse hendes bryster, men måtte ikke åbne bh.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes i går at jeg lige trængte til lidt massage, jeg kørte derned og blev budt indenfor, jeg sagde det sædvanlige, massage og HJ. Hun smilede stort og grinte og sagde noget på thai jeg ikke forstod. Jeg skulle senere finde ud af hvorfor, da vi var gået i gang med massagen, kom der meget hurtigt en ”veninde” ind (sagde hun det var) og deltog i ”arbejdet”, det var vildt overraskende og lækkert, jeg blev lidt rundforvirret da jeg ikke havde ventet det.

Da jeg skulle have HJ blev hun derinde, og var på lige fod med hende der plejer at være der, …vildt lækkert, 4 hænder om pikken i olie, det har jeg sq ikke fået før, og begge mine hænder var på opdagelse på hver kvinde, dog uden på tøjet, og de grinte og fniste , de fortsatte indtil jeg kom, og tørrede mig nænsomt af og ”veninden” forsvandt ud efter noget til mig at drikke, det fik jeg, og tog mit tøj på igen og betalte hende 500 kr, jeg havde jo ikke bedt om 2 kvinder, og det var helt okay….fed oplevelse, dog var det kun i går hun havde besøg af hende, og det ville ikke gentage sig….er man heldig???....STORT SMIL.

Redigeret af blackdot

Del dette indlæg


Link til indlæg
blackdot skrev, for 10 timer siden:

 

”veninden” forsvandt ud efter noget til mig at drikke, det fik jeg, og tog mit tøj på igen og betalte hende 500 kr, jeg havde jo ikke bedt om 2 kvinder, og det var helt okay….fed oplevelse, dog var det kun i går hun havde besøg af hende, og det ville ikke gentage sig….er man heldig???....STORT SMIL.

Øhhh, gav du dem 500,- samlet for 2piger, massage og hj i 1 time

eller gav du 500,- ekstra, så det ca bliver 1150,-  

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 16 timer siden:

Øhhh, gav du dem 500,- samlet for 2piger, massage og hj i 1 time

eller gav du 500,- ekstra, så det ca bliver 1150,-  

, gav du dem 500,- samlet for 2piger, massage og hj i 1 time??? ja for hele pakken :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gummimand skrev, for 15 timer siden:

Er der ikke nogen som har en adresse 

Der står lidt kontaktinfo i starten af tråden. Men inden du farer af sted for at få 2 piger for 1 piges pris skal du nok læse de sidste indlæg. :-) Så undgår du at blive alt for skuffet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Kræsenmakker skrev, den ‎27‎-‎08‎-‎2018 at 15:22:

Der godt nok stille.. ingen nye steder prøvet? Eller forslag til nogen?

Jeg tror du har ret ........... Fyn er død ............. Eller måske bare dødssyg .............. med hensyn til Thai massage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik hende besøgt idag, igen, denne gang kun til massage, 2 gange spurgte hun til HJ, men sagde nej. Spurgte om hun lavede andet end HJ, og det gør hun ikke, men hendes veninde kommer i næste uge og hun har vist nok et lidt større udvalg. Hun ville også komme idag kl.14.00 . Vi skulle snakke lavt, så dem der var i huset ikke kunne hører os. Hun var ellers klædt pænt idag, med en lille sort top, godt nedringet, var ski hyggeligt at få massage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
giganten skrev, 1 time siden:

Fik hende besøgt idag, igen, denne gang kun til massage, 2 gange spurgte hun til HJ, men sagde nej. Spurgte om hun lavede andet end HJ, og det gør hun ikke, men hendes veninde kommer i næste uge og hun har vist nok et lidt større udvalg. Hun ville også komme idag kl.14.00 . Vi skulle snakke lavt, så dem der var i huset ikke kunne hører os. Hun var ellers klædt pænt idag, med en lille sort top, godt nedringet, var ski hyggeligt at få massage 

Hvem er det lige, der bliver skrevet om...??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er meget svært at finde hoved og hale i denne tråd , luk den nu og start en ny når der er noget nyt at berette  om thaimassage .

God aften  ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 4 timer siden:

Efter som der kun er nævnt en klinik i denne tråd, bør det være nemt nok, hvis man lige gider læse lidt

ja det er ikke så svært :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Er der nogle som har været på besøg for nyligt hos Wanmais Thaimassage og ved om der er kommet mere på menukortet.. var der nemlig ikke da jeg var der for en 3 uger siden. :/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...