Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev tid til at se Dao’s nye lokaler i Hvidovre. Ville egentlig bare havde en omgang stille og rolig olie massage men Jessie mødte mig smilende og spurgte og jeg ikke var frisk på prøve hendes nylærte jab krasai med prostata massage. Jessie er en lille lækker og smuk, samt meget fræk kvinde så jeg lod mig hurtig overtale.  Det var en super dejlig oplevelse og kunne mærke at hun var blevet super godt oplært og jeg nød hendes varme hænder på kroppen og kunne ligge og nyde synet af hendes frække krop. Om jeg kommer igen ja ja ja tak og meget snart og vil nok udforske Jessie lidt mere næste gang.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder fristende... et lidt dumt spørgsmål.. prostata massage, putter hun så fingre op bagi? Og med eller uden handsker på? Og bliver man lige vasket inden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
body skrev, for 3 timer siden:

Lyder fristende... et lidt dumt spørgsmål.. prostata massage, putter hun så fingre op bagi? Og med eller uden handsker på? Og bliver man lige vasket inden?

Til den slags lege vil jeg anbefale at du rengør dig selv både indvendigt og udvendigt forinden. Så behøver du ikke være bekymret for “uheld”.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi Jessie efter hun kom hjem fra ferie i Italien og havde haft til gode at prøve hende, hun er smuk god lille fast røv og små petite forlygter med mørke nipler... whats not to like ? 

Tja det var så her at vi kom til forhandlingerne startede med alm massage 1 time og hun spurgte til ekstra så jeg sagde ok det hele 1 time, så ville hun have 2000 dkr jeg grinte og sagde are you crazy ? Jeg tilbød hende det halve men vi kunne ikke finde er i min verden fornuftigt prisleje, så endte men at sige jamen så ok 1 time alm god massage uden ekstra, så det fik jeg og der blev spillet godt op undervejs men jeg prøvede at holde mig til det aftalte.

Syntes det er kuk kuk at forlange luksus luder priser når man står der med sine talenter, hun prøvede også med 1000 dkr for en time for hj og nøgen, der måtte jeg også sige nej tak.

Hun virker sød og dejlig men det kan også blive for dyrt.

På vej ud pegede hun på en ældre kvinde der sad i sofaen og sagde: next time you try her. Jeg smilte og tænkte din idiot der bliver ikke en næste gang.

Hyg jer der ude.

Solskin 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...