Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer. 

Kan fornemme der er en masse af jer som har fine kontakter indenfor miljøet. Derfor vil jeg høre om der er nogle af jer som ved hvornår S kommer tilbage til Nara i Vejle ? 

På forhånd tak

Frandsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
frandsen skrev, for 5 timer siden:

Hej med jer. 

Kan fornemme der er en masse af jer som har fine kontakter indenfor miljøet. Derfor vil jeg høre om der er nogle af jer som ved hvornår S kommer tilbage til Nara i Vejle ? 

På forhånd tak

Frandsen

Tror nok det er sidst i september, men jeg skal spørge næste gang jeg besøger stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skulle hvis være tilbage igen omkring den 19. september hvis jeg hørte rigtig ...

For pokker hun er læææææææænge ventet !!! - Både junior eller jeg glæder os.... 

KOM så S ....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
69lover skrev, for 13 timer siden:

Hun skulle hvis være tilbage igen omkring den 19. september hvis jeg hørte rigtig ...

For pokker hun er læææææææænge ventet !!! - Både junior eller jeg glæder os.... 

KOM så S ....

 

 

så skal jeg til at ha solgt nogle falske penge  :P 

 

S er helt speciel  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey 

Fik sms igår at S først kommer tilbage ca. 6/10, men helt OK jeg venter gerne lidt endnu - men for pokker det er svært ....

 

God tirsdag 

69lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 11 timer siden:

Hvem er den fantastiske S?

"S" er nok noget af det tætteste du kommer på "Pattaya service i lavsæsonen" i danmark ....

og det er godt ... mejet mejet godt (på jydsk ):) 

forståes på den måde at i lav sæsonen er service ofte meget bedre .... da der skal holdes mere på kunderne og de gerne vil ha lidt return business 

hvorimod høj sæsonen er der rigeligt af kunder og servicen nogle gange kan falde lidt ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg lidt ny og har ikke kigget så meget i vejle området, så er der nogen der kan hjælpe med at fortælle lidt mere om "S", så man bedre kan finde denne perle når kun er tilbage... :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...