Hop til indhold

Slave i Sønderjylland søges

Featured Replies

Skrevet

Hej

Nogen erfaring med Domina i Sønderborg ?

Jeg har skrevet lidt med hende og så forslår hun pulselig maxxfinder som jo koster penge for hver besked man sender.

Skrevet

Hele hendes profiltekst stinker langt væk af klichéer. "Ned og slik mine støvler" + "slaven er intet værd" mv. Røvsygt!

Tror ikke et øjeblik på, at hun er Domina. Hvorfor søge efter en fast slave på et kommercielt forum.

Hvis du befinder dig i det sydjyske, så rejs til Hamburg. Der finder du kvalitet.

- HCK

Skrevet

den er vist fake, har set samme tekst med totalt andre billeder, også et andet sted i landet hun  holdt til.. 

Skrevet
SpankingSub skrev, for 3 timer siden:

Hamborg?

nogle anbefalinger på seriøs dominaer?

og har du kendskab til Bremen også gerne seriøse dominaer der?

Ingen navngivne. Det kommer også an på om du er til ren sadisme, eller noget mere bizart - måske noget helt andet.

En hurtig søgen efter "Domina Führer" på google gav:

https://www.domina.ws/_main/mainindex.html

Ved ikke om den er opdateret

Good luck

- HCK

Skrevet
  • Author
HCK skrev, for 6 timer siden:

Hele hendes profiltekst stinker langt væk af klichéer. "Ned og slik mine støvler" + "slaven er intet værd" mv. Røvsygt!

Tror ikke et øjeblik på, at hun er Domina. Hvorfor søge efter en fast slave på et kommercielt forum.

Hvis du befinder dig i det sydjyske, så rejs til Hamburg. Der finder du kvalitet.

- HCK

Det er rigtig, der er et stort udvalg i Hamborg, med der er bare lige 2 timers kørsel mere, hver vej.

Skrevet

Alle som henviser til maxxfinder, kan du godt forvente er fake, har selv prøvet, det er en ren pengemaskine og personerne er fake

Skrevet
  • Author
Cippo skrev, for 1 time siden:

Alle som henviser til maxxfinder, kan du godt forvente er fake, har selv prøvet, det er en ren pengemaskine og personerne er fake

Også min erfaring :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.