Hop til indhold
Pite

Slave i Sønderjylland søges

Recommended Posts

Hele hendes profiltekst stinker langt væk af klichéer. "Ned og slik mine støvler" + "slaven er intet værd" mv. Røvsygt!

Tror ikke et øjeblik på, at hun er Domina. Hvorfor søge efter en fast slave på et kommercielt forum.

Hvis du befinder dig i det sydjyske, så rejs til Hamburg. Der finder du kvalitet.

- HCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 3 timer siden:

Hamborg?

nogle anbefalinger på seriøs dominaer?

og har du kendskab til Bremen også gerne seriøse dominaer der?

Ingen navngivne. Det kommer også an på om du er til ren sadisme, eller noget mere bizart - måske noget helt andet.

En hurtig søgen efter "Domina Führer" på google gav:

https://www.domina.ws/_main/mainindex.html

Ved ikke om den er opdateret

Good luck

- HCK

Del dette indlæg

Link til indlæg
HCK skrev, for 6 timer siden:

Hele hendes profiltekst stinker langt væk af klichéer. "Ned og slik mine støvler" + "slaven er intet værd" mv. Røvsygt!

Tror ikke et øjeblik på, at hun er Domina. Hvorfor søge efter en fast slave på et kommercielt forum.

Hvis du befinder dig i det sydjyske, så rejs til Hamburg. Der finder du kvalitet.

- HCK

Det er rigtig, der er et stort udvalg i Hamborg, med der er bare lige 2 timers kørsel mere, hver vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle som henviser til maxxfinder, kan du godt forvente er fake, har selv prøvet, det er en ren pengemaskine og personerne er fake

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cippo skrev, for 1 time siden:

Alle som henviser til maxxfinder, kan du godt forvente er fake, har selv prøvet, det er en ren pengemaskine og personerne er fake

Også min erfaring :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...