Hop til indhold

Recommended Posts

Var i Aabogade forleden.

Mødte Joy som er en gammel kending fra Stjernepladsen.

Joy er en dame der kan massere og meget mere. Jeg fik en håndtrold som var go.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 8 timer siden:

Var i Aabogade forleden.

Mødte Joy som er en gammel kending fra Stjernepladsen.

Joy er en dame der kan massere og meget mere. Jeg fik en håndtrold som var go.

Venligst 8000

Nå der er hun. Har hun stadig de hårde plastik nødder? Det var som at kæle for to margrethe skåle husker jeg :D. Men massere mv. kunne hun. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden:

Nå der er hun. Har hun stadig de hårde plastik nødder? Det var som at kæle for to margrethe skåle husker jeg :D. Men massere mv. kunne hun. 

Jeps små magretheskåle 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mcfjotte

Jeg husker godt Joy fra Stjernepladsen. Har besøgt hende der mange gange til fp. Det dejlige ved hende var at hun blev ret tændt... men så glemte hun hvem der havde betalt for nydelsen, og fokuserede på sig selv... som jeg husker det:rolleyes:. Hun må være over 50år efterhånden, men sikkert stadig dejlig. Giver hun stadig fp? Måske man skulle overveje et gensyn:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mcfjotte skrev, for 1 minut siden:

Jeg husker godt Joy fra Stjernepladsen. Har besøgt hende der mange gange til fp. Det dejlige ved hende var at hun blev ret tændt... men så glemte hun hvem der havde betalt for nydelsen, og fokuserede på sig selv... som jeg husker det:rolleyes:. Hun må være over 50år efterhånden, men sikkert stadig dejlig. Giver hun stadig fp? Måske man skulle overveje et gensyn:wub:

Jeps stadigvæk fp og som jeg husker til meget fornuftige priser. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mcfjotte skrev, for 8 timer siden:

, og fokuserede på sig selv... som jeg husker det:rolleyes:

 

Ja det er da også rigtigt. Havde helt glemt det :)

Det er hun nu ikke den eneste der gør. Faktisk er det ret dejligt, og i mål kommer vi mænd jo som regel alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mcfjotte

Så fik jeg besøgt Joy. God massage, men resten er altså ikke imponerende. Der er ikke bad, og bagefter tørrede hun sig selv i skridt og på bryster med våd servietter. Hvis det er den eneste rengøring, nøjes jeg med massage en anden gang;).

For i øvrigt havde hun ikke de hårde nødder som tidligere. Jeg tror hun har fået lavet et generelt facelift, da hendes furede kinder som jeg husker dem, også var glattet ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...