Guest Nemtøs Skrevet 26. August, 2018 Håber på frække spermvillige mænd vil give mig deres sperm i mit ansigt/mund i naturen. Søger 4-6 mænd fra 40 års alderen til leg. https://annoncelight.dk/showad/253446 Måtte aflyse sidste gang grundet for få tilmeldte og aflysninger. Håber på seriøse henvendelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. August, 2018 God fornøjelse til dig og alle de heldige mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. August, 2018 DK fyr 34 skrev, for 6 minutter siden: God fornøjelse til dig og alle de heldige mænd Mange tak skal du have Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 26. August, 2018 Nemtøs skrev, for 6 minutter siden: Håber på frække spermvillige mænd vil give mig deres sperm i mit ansigt/mund i naturen. Søger 4-6 mænd fra 40 års alderen til leg. https://annoncelight.dk/showad/253446 Måtte aflyse sidste gang grundet for få tilmeldte og aflysninger. Håber på seriøse henvendelser. Jeg håber det vil lykkes for dig at finde det rigtige antal mænd, og at du får en god oplevelse med rigeligt sperm. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 155 Skrevet 26. August, 2018 Havde det bare været torsdag eller tirsdag i uge 36, så havde jeg været klar. Jeg må vist bare blive ved med at tjekke din annonce og håbe, at det en dag bliver et tidspunkt hvor jeg kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. August, 2018 Jeg mangler stadig en håndfuld mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgok 69 Skrevet 27. August, 2018 Ville meget gerne.... Men kan ikke den dag.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrplow 19 Skrevet 27. August, 2018 Ville virkelig gerne, men kan ikke i morgen. Håber du slår et event op igen snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 27. August, 2018 Jeg ville også meget gerne, men kan desværre heller ikke i morgen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 27. August, 2018 Det er jo nogle guddommelige h+skåls-patter der hænger på den kvinde. Håber det ikke regner i morgen, så hun kan få sit ønske om masser af sperm opfyldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. August, 2018 TommyHansen skrev, for 5 timer siden: Det er jo nogle guddommelige h+skåls-patter der hænger på den kvinde. Håber det ikke regner i morgen, så hun kan få sit ønske om masser af sperm opfyldt. Tak - jeg håber de tilmeldte mænd møder legelystne op - så vi alle får en mega lækker oplevelse og en masse pik og sperm til mig . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 28. August, 2018 Nemtøs skrev, 1 time siden: Tak - jeg håber de tilmeldte mænd møder legelystne op - så vi alle får en mega lækker oplevelse og en masse pik og sperm til mig . God fornøjelse, held og lykke, håber vi hører om oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 28. August, 2018 Ja lad os høre en beretning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. August, 2018 Pik sprøjt skrev, for 8 minutter siden: God fornøjelse, held og lykke, håber vi hører om oplevelsen. Tak - jeg vil nøjes med at skrive hvor mange der deltog... der er mindst en herindefra. Vil lade mændene om at lave en anmeldelse såfremt de skulle have lyst til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. August, 2018 Send mig en mail hvis du kan deltage kl 16.00 i dag - har plads til nye mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 28. August, 2018 Håber alle møder op ellers har jeg tanken fyldt op til næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moppydick 150 Skrevet 28. August, 2018 Skulle du gentage seancen fredag er jeg mere en frisk på en fridag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. August, 2018 Hallo-hallo skrev, 1 time siden: Håber alle møder op ellers har jeg tanken fyldt op til næste gang Glæder mig til næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 29. August, 2018 fix du så det sæd du ha bruge få Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg