Hop til indhold
Antrahx

Dior Svendborg ?

Recommended Posts

Antrahx skrev, for 8 minutter siden:

Har ofte kigget på hende, 

https://annoncelight.dk/showad/250059

 

er der virkelig ingen der har noget og berette om hende?

Her er et par stykker der har skrevet lidt om hende

https://www.eroguide.dk/forum/topic/86611-dior-in-odense/?tab=comments#comment-778502

Har selv besøgt hende for et par måneder siden men nåede aldrig at skrive en anmeldelse af hende. Som der også skrives i ovenstående tråd er hun meget flottere i virkeligheden end billederne giver udtryk for. De billeder der er på nu er dog af nyere dato og lidt bedre end dem der tidligere var på hendes annonce.
Hun virker rigtig sød, giver en super betjening hvor kun én ting er med til at forcere en udløsning, og det er hendes rigtigt lækre stamme fisse, men det kan man vel ikke rigtigt klandre hende for? ;-) Hun er ret snaksalig og det foregår på et rigtigt godt og forståeligt engelsk. 

Hun er på ingen måde en lille nips. Faktisk overraskede det mig hvor "stor" hun egentlig er. Ikke på nogen måde negativt ment. Men tror ikke der dengang jeg var der stod hendes højde i annoncen, så blev lidt overrasket over hendes 177 cm. ;-) Hun er hverken slank eller buttet, men lige akkurat helt tilpas, i hvert fald efter min smag. Hun skriver B-skål og det passer nok også meget godt. Måske nok reelt en pænt stor B-skål.

Nå, ikke mere snak herfra. Ind og besøg hende. Hun er virkelig pengene værd. :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, Lige nu:

Så har jeg et sidste spørgsmål ved du om hun kysser, vil bestemt besøge hende

Nej ingen anelse. Tillægger det ikke selv stor betydning, så hvis pigen jeg besøger har lyst til at kysse så fint nok for mig, men kunne ikke drømme om at betale ekstra for det. Men spørg, hun er nem at kommunikere med. :-) Og pas rigtigt godt på hende. :-) Husk at skrive et par ord om hende når du har besøgt hende. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...