Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en fed oplevelse hos Delia i mandags, ville jeg kaste mig ud i en tur mere. 

Denne gang blev Lisa i Valby...- jeg har de sidste par uger læst en masse anmeldelser herinde, og efter succesen med den godt anmeldte Delia, kunne det vel kun være en fantastisk pige.

Sidst på aftenen (ca 22:30) skrev jeg en SMS om jeg kunne få 60 minutters kærlighed ca kl 02:00. 

Kort efter tikkede et kort svar ind at det var intet problem samt en adresse og ønske om at sende en besked 20 minutter før ankomst. 

Jeg tog et langt varmt bad og blev nybarberet, pudset og gjort klar til afgang. 

Jeg var edderspændt, og havde en masse frække tanker på vejen fra Nordvestsjælland til Valby. 

Efter at have banket på døren blev jeg lukket ind af en “Mutter”. 

Måtte stå et par minutter i gangen mens en anden GP’er (skideflot forresten), blev gelejdet ud af det rum, jeg tydeligvis skulle være. 

Efter lidt ventetid dukkede skønheden op....- føj, hvor hun er lækker. 

Lisa spurgte til mine ønsker, og da jeg jo havde bestilt en 60 minutters oplevelse (evt med Mega til afslutning), bragte jeg det på banen. 

Det kunne hun desværre ikke, men vi kunne tage 30 minutter med blandet + lidt våde kys og evt se om mega skulle afslutte fyrværkeriet. Allerede her blev jeg squ lettere skuffet, da jeg lige havde kørt ca 80 km, og jeg burde nok have droppet det helt eller spurgt efter en anden pige, for ærlig talt virkede hun ikke veloplagt. 

Nå, det var nok bare en skidt start...- hun tilbød at hente et glas vand, da min tørst var stor, så forsvandt hun ud af rummet igen. . Den vand kom aldrig, og pludselig kunne jeg høre en dør overfor på gangen blive åbnet og så var der gang i en luftfrisk-spray. Der gik vil nok 5 minutter hvor jeg bare stod og ventede indtil hun kom ind igen(uden vand), og sagde at jeg skulle over i det andet rum (lille hummer med kun plads til en mindre seng, og stort set intet lys) -weird ?? 

Yderligere ventetid, hvor døren lige blev åbnet, og så kunne jeg se en anden kunne i rummet overfor...- han ventede også bare. 

Så trådte skønheden endelig ind, og kastede sig hen til mig. Gav mig et kys og flåede min trøje af...- bukserne klarede jeg selv mens hun smed sine klude. 

Jeg spurgte om jeg måtte smage lidt på hende, og så kastede hun sig ned på ryggen, og lå bomstille og lydløs under den akt. Det gad hun tydeligvis ikke. 

Så var det hendes tur, og det blev til st halvhjertet BJ, hvor jeg forblev slap og hun utålmodig. 

Jeg “pumpede” mig selv op, så der kunne komme kondom på og tog hende i en doggy, som ikke var særlig mærkbar. 

Et par gange kastede hun lige et par mekaniske grynt fra sig, og gjorde samtidigt alt for at jeg ikke skulle gå for dybt. Hold kæft hvor var jeg skuffet. 

Jeg sagde til hende at det gik squ ikke særligt godt, så jeg bad hende lægge sig ved siden af mig, så hun kunne kærtegne lidt mens jeg tog en “spiller”. Endnu en gang mekanisk og totalt uden indlevelse. 

Men fik da fyret kanonen af, og straks derefter rejste hun sug fra sengen, kastede lidt køkkenrulle hen til mig og så forsvandt hun ud af døren. 

Da tøjet var kommet på igen, anede jeg ikke om jeg skulle blive i rummet eller gå ud i gangen. 

Jeg valgte at stå 3-4 minutter, og gik derefter ud og hen til en stue eller lignende, hvor Mutter og et par piger snakkede...- bankede på dørkarmen,  og sagde til Mutter (som nok var den eneste observante person i bygningen, at nu gik jeg da igen. 

Et par udenlandske ord til Lisa og hun kom farende og gav mig endnu et overfladisk kys/kram, og så lukkede jeg mig selv ud på gaden.  

Hold kæft en møg-omgang, der bestemt ikke var 700,- værd (betalte heldigvis ikke for det ikke-nødvendige mega), men fik da en herlig køretur på 2x80 km. 

Tll slut vil jeg gerne høre om nogen evt kender til pigerne i Kirke Eskilstrup, eller om der skulle være nogle gode GP’ere i F.eks Holbæk eller evt længere mod nord. 

Godnat, nu er det blevet sent, og kommer nok ikke til at drømme om Lisa i nat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ærgelig at det gik sådan for dig :-(

Jeg var der så kl. 00.30, onsdag til torsdag, og havde en fantastisk lækker oplevelse med hende, indlevende, lækker, lækkert BJ og da jeg til sidst mistede "pusten", foreslg hun med det samme en stillingsændring som gav pote.

Jeg havde absolut intet og klage over, glæder mig til at hun kommer tilbage fra ferie (sidste dag er vist mandag), tror at nr.2 gang utvivlsomt må være bedre end den første <3

Ps. På trods af at hun brugte lidt glidecream, så var jeg slet ikke i tvivl om at jeg var oppe i en ung kvinde, dejlig snæver og varm. Jeg slikkede hende til 2 orgasmer, og vi afsluttede slikkeriet i en dejlig 69'er som jeg måtte afbryde, ellers havde jeg afleveret dråberne i halsen på hende istedet for i den dejlige varme hule ;-)

Måske hun har haft en dårlig dag, en dårlig kunde før dig, eller også at kemien ikke var der mellem jer ?

Ps, jeg er som mit brugernavn antyder, en herre omkring de 50 år, så det er ikke fordi jeg er "jævnaldrene, ung og lækker" at det spillede mellem os. Jeg er helt enig i alle de andre positive anmeldelser Lisa har herinde, man besøger en virkelig lækker og indlevende pige, og får fuld value for sine penge, ihvertfald langt de fleste gange.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

note:

Så lige at du bookede en tid kl. 02.00, dvs du møder en pige som har været på job siden 09.00, altså 17 timer, og ikke i et hvilket som helst job, måske noget af forklaringen ligger der ?

Jeg ville ihvertfald være helt udkørt hvis jeg var hende....... især når det så er fredag/lørdag, hvor der kommer mange fulde idioter, osv.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
troublemaker1968 skrev, for 2 timer siden:

note:

Så lige at du bookede en tid kl. 02.00, dvs du møder en pige som har været på job siden 09.00, altså 17 timer, og ikke i et hvilket som helst job, måske noget af forklaringen ligger der ?

Jeg ville ihvertfald være helt udkørt hvis jeg var hende....... især når det så er fredag/lørdag, hvor der kommer mange fulde idioter, osv.

At hun vælger at sige ja til en time efter 17 timers arbejdsindsats, ingen vel helt kender indholdet af, travlhed o.s.v. Er hendes ansvar og ikke kundens, hun skal bare levere en engageret indsats tilmden timepris...så ja Listige Svend har ikke fået valuta for sine penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
troublemaker1968 skrev, for 2 timer siden:

ærgelig at det gik sådan for dig :-(

Jeg var der så kl. 00.30, onsdag til torsdag, og havde en fantastisk lækker oplevelse med hende, indlevende, lækker, lækkert BJ og da jeg til sidst mistede "pusten", foreslg hun med det samme en stillingsændring som gav pote.

Jeg havde absolut intet og klage over, glæder mig til at hun kommer tilbage fra ferie (sidste dag er vist mandag), tror at nr.2 gang utvivlsomt må være bedre end den første <3

Ps. På trods af at hun brugte lidt glidecream, så var jeg slet ikke i tvivl om at jeg var oppe i en ung kvinde, dejlig snæver og varm. Jeg slikkede hende til 2 orgasmer, og vi afsluttede slikkeriet i en dejlig 69'er som jeg måtte afbryde, ellers havde jeg afleveret dråberne i halsen på hende istedet for i den dejlige varme hule ;-)

Måske hun har haft en dårlig dag, en dårlig kunde før dig, eller også at kemien ikke var der mellem jer ?

Ps, jeg er som mit brugernavn antyder, en herre omkring de 50 år, så det er ikke fordi jeg er "jævnaldrene, ung og lækker" at det spillede mellem os. Jeg er helt enig i alle de andre positive anmeldelser Lisa har herinde, man besøger en virkelig lækker og indlevende pige, og får fuld value for sine penge, ihvertfald langt de fleste gange.

Godt for dig og du har nok kørt hende træt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Er det et diskret sted hun holder til - eller er det den der bollefabrik der er talt så meget om med utilfredse naboer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

At hun vælger at sige ja til en time efter 17 timers arbejdsindsats, ingen vel helt kender indholdet af, travlhed o.s.v. Er hendes ansvar og ikke kundens, hun skal bare levere en engageret indsats tilmden timepris...så ja Listige Svend har ikke fået valuta for sine penge.

Enig.

hvis ikke de kan yde det forventede så må de informere om det inden betalingen, og gerne inden man møder op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Axl Rose skrev, 1 time siden:

Er det et diskret sted hun holder til - eller er det den der bollefabrik der er talt så meget om med utilfredse naboer?

Det er på ValbyBolleFabrik, men der er vist ikke mere chikane fra naboerne, og tænker også kunder, incl mig selv, RESPEKTERER ikke at holde på selve vejen men ude på den store gamle vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 8 timer siden:

At hun vælger at sige ja til en time efter 17 timers arbejdsindsats, 

Alle der læser med herinde (det siger trådstarter jo han gør) ved at stedet det drejer sig om ikke styrer tiden. Jeg ville aldrig turde tage chancen at booke der, hvis jeg skulle køre 80 km, for man risikerer pigen slet ikke er ledig.

Vi er enige om at det er noget lort at acceptere en booking på en time, hvis man ikke kan/vil, men måske skal man som kunde også tænke lidt selv og ikke regne med at det er realistisk at få en god oplevelse i en time klokken 2 om natten hos en pige med dag-/døgnvagt? 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sur røv og brænde 160km af for en sådan oplevelse. Har selv skrevet en anmeldelse af hende. Og jeg har dog lidt svært ved at genkende særligt meget af det du oplevede. Sådan er det!

Havde jeg skulle drible den lange tur, havde jeg valgt og have en plan b og c med i handskerummet. Så da du allerede fra start af fik færten af at du ikke ville opnå det aftalte, burde du nok have trukket stikket. Men jeg ved udmærket godt hvordan du har haft det. Det tror jeg vi alle sammen har. Når først man er trådt ind ad døren, er det usvigelig svært at vende om. Og så kaster man terningerne og håber på det bedste. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Anton123 skrev, for 11 timer siden:

Guys hvilken lisa synes i er bedst.. lisa eller  new new lisa?

Der går vel et stykke tid inden de er tilbage igen. Men det er nok som, at sammenligne æbler og pærer - og hvordan solen har ramt dem på dagen :) Jeg har alene besøgt "New Lisa"  og hun kan i min optik anbefales.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 7 timer siden:

Der går vel et stykke tid inden de er tilbage igen. Men det er nok som, at sammenligne æbler og pærer - og hvordan solen har ramt dem på dagen :) Jeg har alene besøgt "New Lisa"  og hun kan i min optik anbefales.

New new lisa er stadig her! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...