Hop til indhold

Recommended Posts

Så skulle man prøve en GP

Min debut blev mandag formiddag sat til at være sammen med Delia

Jeg var rystende nervøs og var flere gange under turen på de 80 km ind til adressen på nippet til at springe fra.

Blev lukket ind af hende selv, og sikke en smilende skønhed, som virkelig gav en varm modtagelse. 

Jeg havde valgt 45 min GFE, for jeg synes egentlig at jeg havde fortjent lidt kærlighed. 

Hun fik rimeligt styr på min nervøsitet bare ved at virke rolig og engageret i mig som person. På et tidspunkt spurgte hun ind til hvor længe jeg havde lyst til at være.....- “forever” udbrød jeg. 

Nå, igang ned det kærlige. Masser af varme dybe kys og en herlig vandring af hendes mund ned til kalorius. 

Hun gav et super BJ, som jeg straks ville honorere med min tunge på hendes krop. 

Det kunne tydeligt mærkes, ses og høres at det var hun meget tilfreds med....- herligt når hendes krop sitrer ved de rigtige berøringer.

Så blev det tid til kondom og lidt mere fysisk aktivetet. 

Nu er det sådan at jeg aldrig har kunnet ret godt med kondomer, så begejstringen faldt øjeblikkeligt....- fortalte hende om det lille problem, og så gik hun ellers i gang med endnu et BJ, hvor kondomet pludselig var listet på. 

Jeg var dig ikke “klar” til en ridetur, så jeg moverede hende om på ryggen, og så gik det straks meget bedre....- hold kæft hun er smuk og meget autentisk i nydelsen...- Vi sluttede af med at give den gas i en doggy, til jeg var på bristepunktet. 

Af med kondomet og endnu en gang kalorius i hendes mund...- fuck, hun gav en god gang mega-fransk. 

Efter akten fik vi en kort snak om at hun nok snart skulle videre i verden....- og jeg var squ næsten klar til at springe på knæ for at få hende til at blive. 

Dejlig debut med en skøn pige, der tydeligt ville hjælpe mig gennem nervøsitet og præstationsangst. 

Alle pengene værd (1200,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 6 timer siden:

nu får jeg jo helt lyst til at prøve en tur med skønheden :-)

Gør det inden det er for sent

hun er så lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...