Hop til indhold
mika13

Tucan or not Tucan? (fransk maend)

Recommended Posts

hi everyone 'im a young french man who will now live in Copenhagen and i was wondering which swinger club is good in Denmark. I only heard about Tucan but difficult to found someone and ask an opinion lol i see on their website the young party on the 7 of september, is it good?

Also what swinger club is good in Copenhagen? if there is one?

thank you

hej allesammen jeg er en ung fransk mand der nu vil bo i københavn og jeg spekulerede på, hvilken swingerklub er god i danmark. Jeg har kun hørt om Tucan, men svært at finde nogen og spørge en mening lol jeg ser på deres hjemmeside det unge parti den 7. september, er det godt?

Også hvilken swinger klub er god i København? hvis der er en?

tak skal du have

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mika

Velkommen til.....der er som sagt en række klubber i DK men du vil bør næsten skrive hvad genre du er ude efter da der er nogen i hver ende af skolen. 

Jeg kender ikke Tucan men kun XXdark i Kbh. V (den er i den lidt mere hardcore ende af skalaen) Den er ikke kæmpe stor men venligt personale og jeg følte mig hjemme allerede efter første besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er to der hedder Cityswingers:

Cityswingers 

og Cityswingers2 (tidligere XXdark)

Efter navnefirandringen er stilen i Cityswingers 2 forsægt drejet til dee lidt pænere end i den gamle XXDark. XXdark er i mine øjne ikke helt så rå som før, og prisstrukturen er ændret, eksempelvis kommer ‘transer’ ikke længere gratis ind.

Mere info her:

www.swingeren.dk

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Tucan er pæn ren og mulighederne mange der. personalet er super søde lige som alle andre der kommer i klubben. de køre forskellige temaer så det jo at finde det der passer en bedst. Dog er hardcore aftner er de aftner der er mest besøgt fordi der er lidt anderledes regler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...