Hop til indhold
Mayer28

Fyn - Ung, SMUK - Gerne blond

Recommended Posts

Hej alle,

Jeg skal forbi Fyn ifm. et kursus mandag og leder efter en GP der kan anbefales. 

  1. Smukt ansigt(Ansigtet er vigtigste for mig), altså en af de piger hvor man tænker man ikke ville have en chance hvis det ikke var fordi man betalte
  2. Nordisk udseende(Hvis muligt, men østeurpæisk går også an, dvs. meget gerne blondt hår og meget gerne blå øjne 
  3. Ung, gerne omkring 18-25
  4. Slank (Store bryster er dog velkommen, men uden at det skal være silikone)
  5. GFE
  6. Skal have eget sted, da jeg kører til fyn. 

Har i nogen i kan anbefale? :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
JayMay skrev, for 50 minutter siden:

Hej alle,

Jeg skal forbi Fyn ifm. et kursus mandag og leder efter en GP der kan anbefales. 

  1. Smukt ansigt(Ansigtet er vigtigste for mig), altså en af de piger hvor man tænker man ikke ville have en chance hvis det ikke var fordi man betalte
  2. Nordisk udseende(Hvis muligt, men østeurpæisk går også an, dvs. meget gerne blondt hår og meget gerne blå øjne 
  3. Ung, gerne omkring 18-25
  4. Slank (Store bryster er dog velkommen, men uden at det skal være silikone)
  5. GFE
  6. Skal have eget sted, da jeg kører til fyn. 

Har i nogen i kan anbefale? :oops:

Jeg tror jeg kender pigen som du skal besøge:

https://annoncelight.dk/showad/197719

Gudesmuk - model. Ligner faktisk en lille smule den kære Medina.

Det eneste minus er at hendes priser ligger i den høje ende, men prøv at skriv dine ønsker til hende, så kan du jo overveje om du synes at liderligheden eller pengene skal bestemme.

Giv lige en tilbagemelding på hvad du valgte, gerne efterfulgt af en anmeldelse af pigen. Synes der er lidt langt mellem anmeldelserne på Fyn/Odense.

Redigeret af flinkmand
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Gentleman Panda skrev, for 6 minutter siden:

Syntes ikke jeg kunne se hendes priser?

Jeg vil anbefale dig at skrive en sms til hende med dine ønsker, så får du oplyst prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JayMay skrev, for 2 minutter siden:

Andre der har et bud?

Hvor på Fyn skal det være? Odense eller Svendborg er nok de steder der sker mest. 
Hvis jeg skal foreslå en må det være:
https://annoncelight.dk/showad/250059

Men - bortset fra hun er smuk, i hvert fald i mine øjne, opfylder hun ikke mange af dine krav. Men får du samme behandling som jeg fik er jeg næsten 100 % sikker på du går derfra med et smil på læberne. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Hvor på Fyn skal det være? Odense eller Svendborg er nok de steder der sker mest. 
Hvis jeg skal foreslå en må det være:
https://annoncelight.dk/showad/250059

Men - bortset fra hun er smuk, i hvert fald i mine øjne, opfylder hun ikke mange af dine krav. Men får du samme behandling som jeg fik er jeg næsten 100 % sikker på du går derfra med et smil på læberne. :-)

Jeg har bil, så det er ikke et problem uanset hvor på Fyn, så længe det er den rigtige oplevelse. :) Pigen på billedet virker ikke lige som min kop te.. men tak for forslaget :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/250439

Anna her må anbefales, det eneste hun ikke har er store bryster, de er små og fine.

Smuk, slank, blond, blå ( helt fantastiske ) Øjne, GFE i top, privat diskret, ægte billeder!

Hun er følsom, nærmest kilden, og det gør hende lidt tilbageholdende hvis du vil slikke hende

Men hun er også let at tænde

Det var mit bud her på falderebet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...