Hop til indhold
Alkoholikeren

Hvad er berigelsen

Recommended Posts

Det siges af de der har overbevisningen, at indvandring fra de varme lande er berigende.

Hvordan er det her berigende, hvis de bringer den her kultur med sig, at voldtage sin kone, gifte sig med børn, og kalde det racistisk at vi har andre love, og føle sig krænket over at de ikke kan håndhæve deres egne regler fra hjemlandet.

https://ekstrabladet.dk/112/teenager-stak-sin-mand-under-voldtaegt-nu-risikerer-hun-doedsstraf/7279748

rystende...

bh

Alko

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men der er da trods alt sket fremskridt i Sudan, hvor man nu gifter sig med piger ned til 10 år, siden man i år 600 giftede sig med 6 årige piger.

med disse store fremskridt kan det forventes at gifte-alderen allerede i år 4818 når op på at pigerne først gifter sig når de er 18 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luskeren skrev, for 43 minutter siden:

Gad vide om manden var islamist, eller bare en "moderat muslim" ?

Det er vel fuldstændigt ligegyldigt. Voldtægtsforbryder er hvad han var, uanset hvad han ellers var

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 57 minutter siden:

Det er vel fuldstændigt ligegyldigt. Voldtægtsforbryder er hvad han var, uanset hvad han ellers var

Jeg mener nu spørgsmålet er relevant i forhold til hvad der altid bliver fremhævet om "moderate muslimer" og det kun er islamister der fortolker koranen bogstavligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Isex

Jeg synes, at det vil være godt for provinsen at blive kulturberiget. Det vil hjælpe på de provinsielle mindreværdskomplekser.

Jeg har forsøgt flere gange, men kun fået en flækket læbe og hjernerystelse som tak.Jeg er pæredansk, men er alligevel blevet jagtet rundt i byer som Svendborg, Varde, jomfru Ane gade;) og Bjerringbro bare fordi jeg var “københavner.”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MC5tooge

Ville sige at en stor plus er at det giver folk som TS en fritidsinteresse (at skrive hele tiden om hvor meget han hader dem).

Tarveligt at han ikke har fundet sig en mere sund og mere positiv interesse, men alligevel....

Del dette indlæg

Link til indlæg
MC5tooge skrev, for 4 timer siden:

Ville sige at en stor plus er at det giver folk som TS en fritidsinteresse (at skrive hele tiden om hvor meget han hader dem).

Tarveligt at han ikke har fundet sig en mere sund og mere positiv interesse, men alligevel....

Jeg hader da ikke muhammedanerne eller kaffere, jeg hader deres Kri intellekt handlinger og overgreb, faktisk er min svigersøn perker og barnebarnet barstard, men svigersønnike er lovlydig og flittig arbejdsom og behandler sin kone med respekt og ordentlighed, barnebarnet er velopdragen af far og mor .. så den der påstand kan du aflevere til dine kammersjukker i hegnet når du er ædru..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luskeren skrev, for 9 timer siden:

Jeg mener nu spørgsmålet er relevant i forhold til hvad der altid bliver fremhævet om "moderate muslimer" og det kun er islamister der fortolker koranen bogstavligt.

Om manden er moderat eller islamist ændrer da ikke ved det forhold at han var voldtægtsforbryder. Hvis du prøver at hænge hans kriminalitet op på om han er "moderat" muslim er du godt nok langt ude

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MC5tooge

Classic Indian i Odense.
Falafel House på Strøget.
Den venlig medarbejder i Kustom Kloud på Fiolstræde
Flere af mine egne kunder
Min ekskæreste
Abduls i Manchester
Chutney Mary i London
Jesus fordi han bragte medmenneskelighed til Norden

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 time siden:

Om manden er moderat eller islamist ændrer da ikke ved det forhold at han var voldtægtsforbryder. Hvis du prøver at hænge hans kriminalitet op på om han er "moderat" muslim er du godt nok langt ude

Den mand er IKKE en almindelig voldtægtsforbryder. Han er ligesom alle "moderate muslimer" der gifter sig med en pige der er tvunget til et ægteskab. Havde hun ikke slået ham ihjel, ville hun blive voldtaget hver dag resten af sit liv. Prøv at se det med de lidt større øjne. Alle de migranter og flygtninge der kommer til europa og DK og gifter sig med piger der ikke ønsker det, er i mine øjne voldtægsforbrydere. Og ikke bare en enkelt voldtægt, men hver dag !

Det er en del af den kulturberigelse vi importere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luskeren skrev, for 5 minutter siden:

Den mand er IKKE en almindelig voldtægtsforbryder. Han er ligesom alle "moderate muslimer" der gifter sig med en pige der er tvunget til et ægteskab. Havde hun ikke slået ham ihjel, ville hun blive voldtaget hver dag resten af sit liv. Prøv at se det med de lidt større øjne. Alle de migranter og flygtninge der kommer til europa og DK og gifter sig med piger der ikke ønsker det, er i mine øjne voldtægsforbrydere. Og ikke bare en enkelt voldtægt, men hver dag !

Det er en del af den kulturberigelse vi importere. 

Hvorfra har du han er "moderat"? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Isex
MC5tooge skrev, 1 time siden:

Classic Indian i Odense.
Falafel House på Strøget.
Den venlig medarbejder i Kustom Kloud på Fiolstræde
Flere af mine egne kunder
Min ekskæreste
Abduls i Manchester
Chutney Mary i London
Jesus fordi han bragte medmenneskelighed til Norden

At være fordumsfuld, generaliserende og intolerant er udansk og det stik modsatte af de kristne grundværdier.  Nogle af mine bedste kolleger har indvandrerbaggrund. Det er dem det går hårdest udover, når idioter - med samme baggrund - ikke opfører sig ordentligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor skal alle beskyldes for at et meget lille mindretal "bringer den her kultur med sig, at voldtage sin kone, gifte sig med børn, og kalde det racistisk at vi har andre love, og føle sig krænket over at de ikke kan håndhæve deres egne regler fra hjemlandet."

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 5 timer siden:

Hvorfra har du han er "moderat"? 

Havde han været islamist var pigen død nu !

Umiddelbart lyder det til at være en "pæn" familie.  

“She would not have sex with the man,” Sarah ElHasan, an activist supporting Hussein’s case, told al-Jazeera. “He recruited some of his cousins and brought them [to his] home where they held her down while her husband raped her.”

https://www.theguardian.com/global-development/2018/may/10/teenager-who-killed-her-husband-after-he-raped-her-is-sentenced-to-death-in-sudan-noura-hussein

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luskeren skrev, for 31 minutter siden:

Havde han været islamist var pigen død nu !

Umiddelbart lyder det til at være en "pæn" familie.  

“She would not have sex with the man,” Sarah ElHasan, an activist supporting Hussein’s case, told al-Jazeera. “He recruited some of his cousins and brought them [to his] home where they held her down while her husband raped her.”

https://www.theguardian.com/global-development/2018/may/10/teenager-who-killed-her-husband-after-he-raped-her-is-sentenced-to-death-in-sudan-noura-hussein

Jeg mangler ord.... hvis du på nogen måde mener det er moderat, er du godt nok langt ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Jeg mangler ord.... hvis du på nogen måde mener det er moderat, er du godt nok langt ude.

Nu kommer det vel også an på hvilken målestok man anvender til at bestemme graden af ekstremisme. 

Efter IS-målestok hvor daglig tortur, utallige voldtægter af sexslaver (krigsfanger) og drab forekom rutinemæssigt, kan voldtægt i et tvangsægteskab næppe kategoriseres i samme ekstreme grad af overgreb som førnævnte.

https://www.bt.dk/udland/is-krigere-praler-med-frygtelige-klip-filmer-sig-selv-mens-de-voldtager-sexslaver

arrangerede ægteskaber indenfor islam er ikke ualmindeligt, og pigerne tages ofte ikke med på råd mht. valget af ægtemænd. I sådanne ægteskaber vil risikoen for at der foregår sexuelle overgreb selvsagt være overhængende, hvis forholdet mellem mand og kvinde ikke er ligeværdigt.

Redigeret af Rocksolid

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Er virkeligheden for stærk for dig ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 25/8/2018 at 19:10:

Det siges af de der har overbevisningen, at indvandring fra de varme lande er berigende.

Hvordan er det her berigende, hvis de bringer den her kultur med sig, at voldtage sin kone, gifte sig med børn, og kalde det racistisk at vi har andre love, og føle sig krænket over at de ikke kan håndhæve deres egne regler fra hjemlandet.

https://ekstrabladet.dk/112/teenager-stak-sin-mand-under-voldtaegt-nu-risikerer-hun-doedsstraf/7279748

Har du tal på, hvor mange indvandrere der voldtager deres kone, gifter sig med børn, og kalder det racistisk at vi har andre love, og føle sig krænket over at de ikke kan håndhæve deres egne regler fra hjemlandet??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...