Hop til indhold
per7

Madame M

Recommended Posts

Hej

Besøgte i dag Madame M for første gang: https://annoncelight.dk/showad/223871

Havde en super god oplevelse. Havde bestilt en halv time med pirring, hovedsaglig anal pirring, men fik mere end jeg havde forventet.

Madame M fik mig til at prøve sounds og rebbondage, hvilke var super fedt at prøve. Havde slet ikke regnet med at det skulle komme til at ske, da jeg bestilte en tid hos hende.

Hun var meget nede på jorden og virkelig sød.

Såfremt mit studiebudget snart bliver stort nok, besøger jeg hende klart igen :)

Hendes sted ligger meget anonymt i forhold til andre steder, jeg har været, hvilke også er et +:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

brugte hun også strapon på dig?

jeg har selv overvejet at tager forbi Odense og møde hende, fornemmer hun er ret god til de anale lege og god til at straffe en manderøv.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Cippo hun brugte desværre ikke strap on på mig, da jeg kun havde bestilt en halv time. Men hvis vi havde haft mere tid, er jeg sikker på, hun havde gjord det

@Jørgensen det var faktisk ret fedt. En ny form for følelse. Bestemt ikke som jeg havde forventet det. Skal helt sikkert prøve det igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
per7 skrev, for 7 timer siden:

@Cippo hun brugte desværre ikke strap on på mig, da jeg kun havde bestilt en halv time. Men hvis vi havde haft mere tid, er jeg sikker på, hun havde gjord det

@Jørgensen det var faktisk ret fedt. En ny form for følelse. Bestemt ikke som jeg havde forventet det. Skal helt sikkert prøve det igen!

Sounds gir en helt fantastisk udløsning, jeg var piss bange første gang, og bagefter av av da jeg lige efter skulle tisse.. Føles som at pisse glasskår..

Del dette indlæg


Link til indlæg
per7 skrev, for 16 timer siden:

@Cippo hun brugte desværre 

@Jørgensen det var faktisk ret fedt. En ny form for følelse. Bestemt ikke som jeg havde forventet det. Skal helt sikkert prøve det igen!

Kan du sætte lidt flere ord på? Gjorde det fx ondt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr6 skrev, for 23 timer siden:

Men hun er jo trans. Hun har da i hvert fald en pik på et af billederne

Hun er bestemt ikke trans. Godt nok er der en pik på et billede, men jeg kan garantere dig for at det ikke er hendes. Så står hun godt nok med en strapon om livet, men det bliver man ikke trans af....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
mr6 skrev, den 29/8/2018 at 16:14:

Men hun er jo trans. Hun har da i hvert fald en pik på et af billederne

Jeg er Skam en 100% Dansk Q ,det fremgår også i min profiltekst :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
per7 skrev, den 25/8/2018 at 18:37:

Hej

Besøgte i dag Madame M for første gang: https://annoncelight.dk/showad/223871

Havde en super god oplevelse. Havde bestilt en halv time med pirring, hovedsaglig anal pirring, men fik mere end jeg havde forventet.

Madame M fik mig til at prøve sounds og rebbondage, hvilke var super fedt at prøve. Havde slet ikke regnet med at det skulle komme til at ske, da jeg bestilte en tid hos hende.

Hun var meget nede på jorden og virkelig sød.

Såfremt mit studiebudget snart bliver stort nok, besøger jeg hende klart igen :)

Hendes sted ligger meget anonymt i forhold til andre steder, jeg har været, hvilke også er et +:)

 

@per7 Du skal være så Velkommen hos Madame 

 

rebbondage= Japansk bondage 

japansk-bondage-til-pirring.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Madame M er trans?????

Hvor kom den lige fra?
Ser man på hendes billeder ligner hun da i den grad en voksen kvinde (og det med voksen er POSITIVT ment Madame ;) ) 
Ok, der er et billede med en pik, men det er en der kan spændes på hende.
Personligt kunne jeg SAGTENS forestille mig at hun bruger den på mig, for når jeg er rigtigt tændt og sammen med en dominerende kvinde er det vildt fedt at blive taget af hende.

Håber en dag at komme under hendes behandling!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Madame M er absolut et besøgværd, vil give min bedste anbefaling.  Man får ikke bedre service. Har besøgt hende mange gange, holder meget af hendes rebbondage.   Jeg kommer desværre ikke hos Madame mere, jeg tror ikke jeg er velkommen.  Madame er ellers flink at tale med, men kan også være en bestemt dame.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Madame M en enkelt gang sidste år.

Hun er såmænd en fiks lille sexet lækker sag med et kønt ansigt og flotte øjne. Dejlige bryster og i det hele en flot attraktiv kvinde fra top til tå.

Men hun er desværre ikke ægte domina og slet ikke naturligt dominerende. Prostata- og/eller strapon-ekspert er hun helt klart heller ikke. Og lokalerne er små og ikke veludstyrede. Hun snakker temmelig meget, og desværre om alt muligt, som er situationen uvedkommende.

Men som sagt: I mine øjne er hun meget attraktiv og lækker. Og meget sød og charmerende. Så hvis det vejer tungere end hendes domina-kompetencer, så kom bare igang. Men hvis du forventer en stram og myndig attitude, som automatisk gør dig svag i knæene, så skal du nok prøve et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
serviceM skrev, for 2 timer siden:

Har besøgt Madame M en enkelt gang sidste år.

Hun er såmænd en fiks lille sexet lækker sag med et kønt ansigt og flotte øjne. Dejlige bryster og i det hele en flot attraktiv kvinde fra top til tå.

Men hun er desværre ikke ægte domina og slet ikke naturligt dominerende. Prostata- og/eller strapon-ekspert er hun helt klart heller ikke. Og lokalerne er små og ikke veludstyrede. Hun snakker temmelig meget, og desværre om alt muligt, som er situationen uvedkommende.

Men som sagt: I mine øjne er hun meget attraktiv og lækker. Og meget sød og charmerende. Så hvis det vejer tungere end hendes domina-kompetencer, så kom bare igang. Men hvis du forventer en stram og myndig attitude, som automatisk gør dig svag i knæene, så skal du nok prøve et andet sted.

Jeg er enig i det meste af det du skriver, men hun har netop det jeg søger.  Det er rigtigt at hvis man er hard core slave skal man nok søge et andet sted, mine seancer kræver heller ikke meget udstyr, og ja hun taler meget, vi har talt rigtig meget sammen og jeg ved derfor meget om hende som jeg naturligvis holder for mig selv.  Mine besøg hos hende har næsten også virket som at  komme til psykolog , og har medvirket til at komme gennem en periode med stress depression der var ved at tage livet af mig, så skylder hende stor tak.   At hun blev sur på mig er nok min egen skyld, der var noget jeg havde misforstået, jeg har dog ikke helt opgivet håbet om en dag at møde hende igen.  Det er selvfølgelig hendes eget valg hvem hun vælger som sine gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
serviceM skrev, for 18 timer siden:

Har besøgt Madame M en enkelt gang sidste år.

Hun er såmænd en fiks lille sexet lækker sag med et kønt ansigt og flotte øjne. Dejlige bryster og i det hele en flot attraktiv kvinde fra top til tå.

Men hun er desværre ikke ægte domina og slet ikke naturligt dominerende. Prostata- og/eller strapon-ekspert er hun helt klart heller ikke. Og lokalerne er små og ikke veludstyrede. Hun snakker temmelig meget, og desværre om alt muligt, som er situationen uvedkommende.

Men som sagt: I mine øjne er hun meget attraktiv og lækker. Og meget sød og charmerende. Så hvis det vejer tungere end hendes domina-kompetencer, så kom bare igang. Men hvis du forventer en stram og myndig attitude, som automatisk gør dig svag i knæene, så skal du nok prøve et andet sted.

Hilser på serviceM

 

Er lidt søgende i nogle svar til dit indlæg her...

1 Hvor besøgte du mig ? i mit ejet Domicil i odense , hvis 100 kvm er småt ja så kræver du meget plads 

2 Ikke ægte Domina, Hvad er en ægte og uægte ?

3 Ikke Expert i prostata ? hvornår er man så det ??Jeg vil da mene at man kan sit expertise når 400 ud af 450 har oplevet denne Orgasme

4 ingen stram og myndig attitude ? tænker Hvilken Forventninger/Ønsker  havde du på ønskelisten til dit tidligere besøg ?

Hmm  tænker som  livsstils Domina som hedder ca 50 timer ugenligt ja så vil jeg da mene at det ville jeg nok ikke kunne opnå din verden  selvom den hed  100 timer om ugen :-)  i dine øjne,til dette besøg ? 

 Madame har underligt nok ALDRIG haft muligheden til at have den oplevelse for frit spil som Domina, Og tænker at Madame Gerne Giver dig en oplevelse på en time  for Free med den Stramme attitude  jeg sørme er ked af du ikke har haft muligheden for at opleve, hvis det havde været din hensigt eller ønske for besøget som må  vi ha  talt  meget forbi hinanden....

5 Snakker meget hvis jeg mærker folk er nervøse/utrygge eller ved  God kemi 

6 Ikke veludstyret havde du nogle ønsker som Madame ikke havde på hylderne ? og igen Var det mit gamle eller nye Domicil i slagelse odense Aalborg vi snakker om?? 

Domicilet i odense Nedbrændte via en Gammel el ledning 1 dec sidste år, så tænker om du havde besøgt mig i det nye i odense hvor der desværre ikke lige var udstyr for en million på hylderne  de efterfølgende mdr- ;-) som nok har været årsagen , Men en Rigtig/ægte  Domina kan arbejde fuld time UDEN  nogle former for udstyr andet end mig i min verden hvis man kom så langt :-)

Jeg er altid glad for en Dårlig samt god anmeldelse,det er dem der får en til at forme sig og udvikle sig i sit arbejde,men Domina er ikke noget man bliver Domina er noget man er ellers ville INGEN kunne arbejde med det, eller brænde for det som er tilfældet her med mig

Så ser frem til at du takker pænt ja til Madames Tilbud så skal jeg gerne gøre mit andet forsøg på at gøre dig blød og meget svag i knæene 

Dejlig lørdag til dig Madame M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Flax skrev, for 15 timer siden:

Jeg er enig i det meste af det du skriver, men hun har netop det jeg søger.  Det er rigtigt at hvis man er hard core slave skal man nok søge et andet sted, mine seancer kræver heller ikke meget udstyr, og ja hun taler meget, vi har talt rigtig meget sammen og jeg ved derfor meget om hende som jeg naturligvis holder for mig selv.  Mine besøg hos hende har næsten også virket som at  komme til psykolog , og har medvirket til at komme gennem en periode med stress depression der var ved at tage livet af mig, så skylder hende stor tak.   At hun blev sur på mig er nok min egen skyld, der var noget jeg havde misforstået, jeg har dog ikke helt opgivet håbet om en dag at møde hende igen.  Det er selvfølgelig hendes eget valg hvem hun vælger som sine gæster.

Pæne ord, Trods lidt uenighedder,og de ændres ikke herfra, men sur nej det har Madame ikke været på noget tidspunkt,Og igen det var dit eget valg Hr

En lille detalge Madame har på Intet tidspunkt sagt at du ikke var velkommen ??

Skøn Weekend til dig hr

Madame M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
lpoh skrev, den 12/9/2018 at 09:52:

Madame M er trans?????

Hvor kom den lige fra?
Ser man på hendes billeder ligner hun da i den grad en voksen kvinde (og det med voksen er POSITIVT ment Madame ;)
Ok, der er et billede med en pik, men det er en der kan spændes på hende.
Personligt kunne jeg SAGTENS forestille mig at hun bruger den på mig, for når jeg er rigtigt tændt og sammen med en dominerende kvinde er det vildt fedt at blive taget af hende.

Håber en dag at komme under hendes behandling!

Du skal være velkommen :-)

Madame M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame M skrev, den 27/10/2018 at 06:32:

1 Hvor besøgte du mig ? i mit ejet Domicil i odense , hvis 100 kvm er småt ja så kræver du meget plads

2 Ikke ægte Domina, Hvad er en ægte og uægte ?

3 Ikke Expert i prostata ? hvornår er man så det ??Jeg vil da mene at man kan sit expertise når 400 ud af 450 har oplevet denne Orgasme

4 ingen stram og myndig attitude ? tænker Hvilken Forventninger/Ønsker  havde du på ønskelisten til dit tidligere besøg ?

.... Madame har underligt nok ALDRIG haft muligheden til at have den oplevelse for frit spil som Domina, Og tænker at Madame Gerne Giver dig en oplevelse på en time  for Free med den Stramme attitude  jeg sørme er ked af du ikke har haft muligheden for at opleve, hvis det havde været din hensigt eller ønske for besøget som må  vi ha  talt  meget forbi hinanden....

Odense.

En ægte Domina er én, hvor jeg fra første sekund ikke er i tvivl om, at jeg står overfor en myndig kvinde med magt og med en udstråling, som dikterer at Hun bestemmer og Hun vil bruge mig. Hendes stolte holdning. Hendes dominerende øjenkontakt. Jeg er aldrig i tvivl, når det er en ægte domina. Heller ikke selv om hun både er smilende og imødekommende.

Hvis "ekspert i prostatamassage" er beskrivelsen af en blid kærlig oplevelse og stimulering, så kan du muligvis kalde dig ekspert, ligesom utallige krops-massører og thaipiger osv. Men når din primære rolle er Domina, forventer jeg naturligvis, at du bruger og misbruger mig analt - dominerende og krævende. 

Når du skriver, at "vi må have talt forbi hinanden" og at du derfor ikke vidste, at jeg var interesseret i at møde en Domina med en dominas attitude, så er jeg bange for at du selv dermed bekræfter, at du netop ikke er en ægte Domina. Du burde ikke have et valg i forhold til, hvilken attitude, du skulle iføre dig. En Domina kan som nævnt sagtens være smilende, og samtidig have den naturlige magtfulde udstråling, som får enhver sub på knæ. Det er ikke et spørgsmål, om at en Domina kun kan udfolde sig, når hun har frit spil fra alle hylder.

Når dét er sagt, synes jeg du var meget attraktiv lækker, sexet og en kvinde i hendes bedste alder. Flot ansigt og smukke øjne.

ps: tak for tilbuddet. Men selvfølgelig skal du ikke give mig en oplevelse på en time for Free, i et forsøg på at modbevise mine indtryk af dig. Sådan et tilbud ville en ægte Domina naturligvis aldrig tilbyde ;-)

Ha' en dejlig søndag, du smukke sexede kvinde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flax skrev, den 26/10/2018 at 14:38:

Jeg er enig i det meste af det du skriver, men hun har netop det jeg søger.  Det er rigtigt at hvis man er hard core slave skal man nok søge et andet sted, mine seancer kræver heller ikke meget udstyr, og ja hun taler meget, vi har talt rigtig meget sammen og jeg ved derfor meget om hende som jeg naturligvis holder for mig selv.  Mine besøg hos hende har næsten også virket som at  komme til psykolog , og har medvirket til at komme gennem en periode med stress depression der var ved at tage livet af mig, så skylder hende stor tak.

:) Det er jo dejligt, at hun netop falder i din smag på alle parametre. Heldigvis kan sm være mange ting og alle steder på hardcore-skalaen.

(og Madame M er dejlig. Ingen tvivl om det) Men ikke nok Domina til mig, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Ok - Jeg bliver simpelthen nødt til at give Mit sjældne besyv med på denne tråd.

Det er det med "ægte Domina " der falder Mig for brystet. 

Der er jo ingen Dominaer der er ens . Vi er lige så forskellige som en submand er . Vi dominerer på forskellig måde . Hvad der er den rigtige Domina for den ene submand - kan være den forkerte for en anden. 

Kemi har også noget at skulle sige - selv når der tales om Dominans og underkastelse. 

Hvordan Jeg dominerer afhænger i høj grad om hvilken person Jeg har foran Mig .Jeg har ikke kun EN måde at dominere på . men først og fremmest kunne Jeg aldrig drømme om at dominere en Jeg ikke først har talt grundigt med forinden. Og Jeg kunne heller ikke finde på at give den fuld gas med en Jeg skal dominere første gang.  Jeg trapper gradvist op for dominansen i takt med at Jeg fornemmer hvem det er og hvor han har sine grænser henne.

Så selvom en submand kommer for første gang hos Mig eller Jeg hos ham og han præsenterer sig som hard core eller hvad ved Jeg så vil han alligevel ikke kunne forvente at Jeg giver den fuld gas førend Jeg har lært ham ordentlig at kende. Der er nemlig nogle submænd der bilder sig selv ind at de er hard core og har en masse hard core fantasier og når det så kommer til praksis er det slet ikke der de er .  Så ville det være forkert at gå med på deres ønsker og fantasier for så er risikoen for at sprænge deres grænser så meget desto større . Og med en dårlig - næsten traumatisk oplevelse til følge. Det er altid bedre at lægge lidt blidere ud første gang man leger med en man ikke har leget med før og så derefter skruer gradvist op.  

Der vil så være en risiko for at submanden efterfølgende føler at man ikke er "ægte Domina "  fordi man ikke har givet den fuld gas. Det er der så ikke noget at gøre ved . Hellere det end at man efterfølgende har fået at vide at man ikke har haft fornemmelse for grænser og / eller man ikke har respekteret grænser .

Og tror man at man bare kan gå ind til en Domina og nærmest komme i subspace med det samme bare hun kigger på en så tror Jeg forventningerne er skruet lidt for højt op. 

Kommunikation er alfa  og omega her . Jo mere Dominaen ved om submanden - jo bedre forudsætninger har hun for at "knække hans kode " og komme ind under huden på ham.  

Men det er en misforståelse hvis man mener at kunne vurdere om Dominaen er ægte eller ej - baseret på en enkelt og første leg . Lige såvel som det er en misforståelse hvis man som Domina mener at kunne dømme en slave som uægte sub - baseret på en enkelt og første leg. 

Er Min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kemi, Tillid og Forventnings afstemningen, skal i min verden være på plads inden legen starter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
serviceM skrev, for 3 timer siden:

:) Det er jo dejligt, at hun netop falder i din smag på alle parametre. Heldigvis kan sm være mange ting og alle steder på hardcore-skalaen.

(og Madame M er dejlig. Ingen tvivl om det) Men ikke nok Domina til mig, desværre.

Ja det er rigtigt at SM kan være mange ting, for mig handler det også om den psykiske virkning man kan få af at besøge en domina. Jeg hører ikke til de mest hardcore, men hører heller til de sarte, og hvis du tror Madame M ikke kan være hård tager du fejl. Jeg husker stadig mit første besøg hos hende hvor vi ikke kendte hinanden, og hun skulle prøve mine grænser, der fik jeg med  bulvippen , den var lige hård nok til mig, og den har vi ikke brugt siden, Jeg tror nok hun kan få dig til at bede om nåde. Du  jo tage mod hendes tilbud om en fri time uden stop ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Lady C skrev, for 1 time siden:

Ok - Jeg bliver simpelthen nødt til at give Mit sjældne besyv med på denne tråd.

Det er det med "ægte Domina " der falder Mig for brystet. 

Der er jo ingen Dominaer der er ens . Vi er lige så forskellige som en submand er . Vi dominerer på forskellig måde . Hvad der er den rigtige Domina for den ene submand - kan være den forkerte for en anden. 

Kemi har også noget at skulle sige - selv når der tales om Dominans og underkastelse. 

Hvordan Jeg dominerer afhænger i høj grad om hvilken person Jeg har foran Mig .Jeg har ikke kun EN måde at dominere på . men først og fremmest kunne Jeg aldrig drømme om at dominere en Jeg ikke først har talt grundigt med forinden. Og Jeg kunne heller ikke finde på at give den fuld gas med en Jeg skal dominere første gang.  Jeg trapper gradvist op for dominansen i takt med at Jeg fornemmer hvem det er og hvor han har sine grænser henne.

Så selvom en submand kommer for første gang hos Mig eller Jeg hos ham og han præsenterer sig som hard core eller hvad ved Jeg så vil han alligevel ikke kunne forvente at Jeg giver den fuld gas førend Jeg har lært ham ordentlig at kende. Der er nemlig nogle submænd der bilder sig selv ind at de er hard core og har en masse hard core fantasier og når det så kommer til praksis er det slet ikke der de er .  Så ville det være forkert at gå med på deres ønsker og fantasier for så er risikoen for at sprænge deres grænser så meget desto større . Og med en dårlig - næsten traumatisk oplevelse til følge. Det er altid bedre at lægge lidt blidere ud første gang man leger med en man ikke har leget med før og så derefter skruer gradvist op.  

Der vil så være en risiko for at submanden efterfølgende føler at man ikke er "ægte Domina "  fordi man ikke har givet den fuld gas. Det er der så ikke noget at gøre ved . Hellere det end at man efterfølgende har fået at vide at man ikke har haft fornemmelse for grænser og / eller man ikke har respekteret grænser .

Og tror man at man bare kan gå ind til en Domina og nærmest komme i subspace med det samme bare hun kigger på en så tror Jeg forventningerne er skruet lidt for højt op. 

Kommunikation er alfa  og omega her . Jo mere Dominaen ved om submanden - jo bedre forudsætninger har hun for at "knække hans kode " og komme ind under huden på ham.  

Men det er en misforståelse hvis man mener at kunne vurdere om Dominaen er ægte eller ej - baseret på en enkelt og første leg . Lige såvel som det er en misforståelse hvis man som Domina mener at kunne dømme en slave som uægte sub - baseret på en enkelt og første leg. 

Er Min mening.

hej Lady C

 

Jeg har lige brugt en time på at sende en besked der så gik tabt idet min telefon gik tør for strøm

 

Fatter mig kort idet min tid desværre ikke er til den ellers ønskede 

 

Jeg kunne ikke ha skrevet det  bedre end det du skriver .  Tums up

 

Når man indtræder sig ved mig har jeg INGEN facade på udfra hvad slags gæst jeg end måtte ha haft i røret-Hvis et  setup -Rollespil er aftalt som start på seancen

Jeg bruger rigtig meget tid på en samtale når man indtræder samt efter hver endt Seance...

For mig er ALLE kroppe forskellige, også  selv  sammen krop med 3 dages mellemrum, kroppen er hvad den i løbet af dagen har haft af oplevelser  søvn stress  osv osv

Jeg arbejder udfra hvad kroppen fortæller mig, også selvom gæsten skulle have nogle ting på ønskelisten eller den er vant til og strøm NEJJ

 Sounds RØD men så efterfølgene får tilliden til at lade mig afprøve, og finder ud af WOW min krop var vild med det vildt, og efterfølgende ikke ønsker en Seace uden dette ,i mit arbejde siger jeg Læg din hjerne ude i bilen, og tag kroppen med ind til mig, så ved jeg efter kort tid hvad den er til den dag, trods ønsket om Hardcore cbt mm man kan ikke vurdere  en Domina  expertise/ arbejde  tillid tryghed  eller er  hun ægte eller uægte Domina udfra  en Seance på  30 min UMULIGT det kan godt være at hjernen har en forventning, udfra det man ser eller læser inden besøg ikke passer overens med den oplevelse man oplever, eller forventninger kroppen har

kan komme med 1000 eksempler  men TIDEN

men den person han beskriver tænker jeg hvem er detDet er ikke mit arbejde, eller mig som person/Domina 

Jeg skal ikke sidde her og forsvare mig og mit arbejde overfor en der som jeg ser og oplever det ikke har kendskab til at INGEN Domina  er ens

Og samtidig med i tidligere tråde skriver op til flere gange JEG HAR IKKE BEHOV FOR AT MØDE NOGLE ANDRE DOMINAER DER FINDES KUN 1

Hvorfor vælger man så at opsøge en og have et ønske om jeg skal have den oplevelse jeg er vant til, og en prostata ikke kun er en finger men skal kneppes hårdt og det fik jeg ikke ??  Jeg har både haft arm og fod og har gigant store til strap on, kan slet ikke følge den seance som jeg så heller ikke husker 

vi samligner lige  man opsøger en gp og efter 30 min siger man Fuck et elendigt knald og spild af penger UD MED EN ANMELDELSE, men havde man derimod taget besøg nr 2 så var det wow hun er sgu aligevel for lækker og vild; du ved hvor jeg vil hen ik ???

tillid tryghed og hele pakken som nogle mener skal være der med det samme ,  SÅ Sjældent

det er noget man bygger op  sammen

Jeg brænder for mit arbejde og har mig selv med HELE VEJEN 

og man kan desværre ikke elskes af alle heldigvis for vores forskelligheder

men det kan jeg så for 200 andre hvor for dem er jeg deres tryghed for at fortsætte med at trække vejret, eller har været med til at få sluppet et trauma fra bardom som kun har gjordt dem til et halvt menneske i måske 20 år de har levet med oplevelsen og viden alene,og efterfølgende  er endt som et helt  menneske efter oplevelsen, eller en bedre udgave af sig selv som nogle føler ..

jeg er som person/Domina  så heldig at få den tillid til at nå ind i folks aller dybeste skattekammer som ingen andre nogen sinde, og reparere og påvirke og samle 

det er der  er   med til at jeg brænder for mit arbejde hvor jeg ser en krop forvandle sig udvikle sig og forme sig sammen med sin Domina, end et slag i røven, som kan betyde det samme for andre , og nogle mener den Domina skal jeg prøve hun har gode patter frække øjne god røv, det opvejer det dårlige hold nu op engang pis

kan jo sidde her i flere timer som sikkert også  Mange af mine andre  andre af mine kollegaer vil give mig ret i  der har de samme oplevelser og passion for deres arbejde, er man ikke ved hver seance lige gyldig om man har arbejdet 1 år eller 30 er spændt nervøs klar og ivrig efter at få lov at guide en ny krop, skulle denne føelse ende ved mig så lægger jeg Madame M NED 

 

Men HELDIGVIS IKKE ENDNU , og til alle jer der rakker folk ned, åh det da ikke en skid med BDSM at gøre der er osv osv ikke lyt, men lyt til Jeres kroppe og den Domina jeres kroppe vælger vi guide jer igennem en Fantastik rejse , må i få fantastiske oplevelser trods jeres SMAG BEHOV  OG FORSKELLIGHEDER 

Madame M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Pite skrev, for 2 timer siden:

Kemi, Tillid og Forventnings afstemningen, skal i min verden være på plads inden legen starter.

 

det ville være fantastisk hvis det var muligt, sådan er det  desværre ikke altid, den starter der hvor  hvad er gæstens adfær ved første håndtryk, tone man ankommer i osv osv

samling  det  ville være fantastisk at dette kunne være muligt  i supermarkede hvor man muligvis skal stå i samme kø en time tæt sammen, din krop fortæller dig det og din hjerne kommer så og pisker en steming op din krop lige har givet den signaler til  er du med ??? :-)

Madame 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...