Hop til indhold
Blowdronningwanted

Mona Lisa Thai Massage - hvem kan anbefales?

Recommended Posts

Guest D54

Jeg kigger med her på denne tråd .... kom ret ofte hos Monalisa for nogle år siden; men stoppede da der begyndte at lugte grimt af "fugtig kælder". Jeg læste det var blevet fixet; men samtidig begyndte de negative anmeldelser at dominere ....

Så håber de har fået styr på helheden .... den enkelte svipser ses alle steder ... 

B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel godt 6 måneder siden jeg har været der. En overgang kom jeg ganske ofte, men nu er det ikke længere på min vej til og fra arbejde.

De har / havde en kvinde som kaldte sig for Laura derinde. Jeg vil skyde hende til at være sådan i midt 40'erne uden at være helt sikker. Meget flot kvinde med en super krop og vigtigst af alt så er hun skrup liderlig. Jeg plejede at tage 1 times massage med hende nøgen. Hendes bryster er meget følsomme og når man slikker dem bliver hun max tændt - glidecreme er i hvert fald ikke nødvendigt :)  Det har været standardprisen på 1500 kr for en time der har været gældende, men lige med hende synes jeg det har været det værd. Hun er lidt "kold" til at starte med hvis man ikke kender hende, men så snart man går i gang med hendes bryster ryger alle hæmninger.

Jeg ved desværre ikke om hun er der mere for det er 6 måneder siden jeg sidst havde fornøjelsen af hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
D54 skrev, den 25/8/2018 at 18:03:

Jeg kigger med her på denne tråd .... kom ret ofte hos Monalisa for nogle år siden; men stoppede da der begyndte at lugte grimt af "fugtig kælder". Jeg læste det var blevet fixet; men samtidig begyndte de negative anmeldelser at dominere ....

Så håber de har fået styr på helheden .... den enkelte svipser ses alle steder ... 

B)

Mig bekendt ligger de dårlige anmeldelser 3-5 år tilbage eller længere? Hvis man ser bort fra anmeldelsen fra den mørke mand der for halvandet år siden lige havde barberet bollerne og følte sig max fræk, men som ikke blev tilbudt et HJ. :-):-):-) 

Jeg kom der meget en overgang da en af mine favoritter jeg lærte at kende i Valby flyttede dertil. Nu er hun ude af gamet. Pt. kommer jeg der med mellemrum for at få en hård massage af ejeren, da hun er en af de få i København som ikke alene har teknikken til at gå på én, men også den rette vægt. :-)  Skal ikke have én til at gå på mig der vejer det samme som mig og jeg syntes gennemsnits vægten i branchen er steget markant  gennem de sidste 5-10 år. :-) 

Ved ikke så meget om de andre piger i øjeblikket, der er jo altid den sædvanlige udskiftning men måske jeg skulle prøve en anden næste gang.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54
Sammy skrev, for 3 timer siden:

Mig bekendt ligger de dårlige anmeldelser 3-5 år tilbage eller længere? Hvis man ser bort fra anmeldelsen fra den mørke mand der for halvandet år siden lige havde barberet bollerne og følte sig max fræk, men som ikke blev tilbudt et HJ. :-):-):-) 

Det skal nok passe det med tre år siden .... dengang flyttede jeg fokus mod Hvidovrevej og Valby ...

Nu er jeg klart på udkig efter nye steder og i/omkring Kbh centrum. Som jeg ser det er det generelt personer, som får roserne. Så hvis der er steder, som over længere tid - med skiftende massører - har en god "value for money", så er jeg der som en "mis".....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...