Hop til indhold

Recommended Posts

Honda skrev, for 5 minutter siden:

Og det betyder så, at han, nej jeg vil ikke kalde ham forræder, lad ham dog, men vi skal bare tage hans indlæg som de nu er. Og vi andre må så tage vare på os selv, og hjælpe hinanden.

 

Du er lidt underlig. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Honda skrev, for 36 minutter siden:

Og det betyder så, at han, nej jeg vil ikke kalde ham forræder, lad ham dog, men vi skal bare tage hans indlæg som de nu er. Og vi andre må så tage vare på os selv, og hjælpe hinanden.

 

Slap dog af, og ta skriv for det, det er, vi er alle af forskellige :huh: tilmed skriver du, vi andre? Tal for dig selv :-o

Ja tilbage til Tråden Phi Sabro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 23 timer siden:

Slap dog af, og ta skriv for det, det er, vi er alle af forskellige :huh: tilmed skriver du, vi andre? Tal for dig selv :-o

Ja tilbage til Tråden Phi Sabro

du har ret vi skal ikke afsporer denne tråd mere .... 

men Aarhuselsker er heller ikke bleg for at skrive "vi" i sine indlæg,  så han kan jo også tale for sig selv ...

ligesom vi alle kun kan  :P 

og Honda har helt ret i hvad han skriver om ham ... det giver jo lidt føde til tankerne om Aarhuselskers motiver og interesser  ... og hans 6502 indlæg ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas 123 skrev, for 21 minutter siden:

du har ret vi skal ikke afsporer denne tråd mere .... 

men Aarhuselsker er heller ikke bleg for at skrive "vi" i sine indlæg,  så han kan jo også tale for sig selv ...

ligesom vi alle kun kan  :P 

og Honda har helt ret i hvad han skriver om ham ... det giver jo lidt føde til tankerne om Aarhuselskers motiver og interesser  ... og hans 6502 indlæg ...

Måske, måske du har ret, jeg følger dog ej alle tråde omk. ÅE men citer blot hvori der bliver skrevet i Tråden :-) 

Go aften :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 9 timer siden:

. det giver jo lidt føde til tankerne om Aarhuselskers motiver og interesser  ... og hans 6502 indlæg ...

 

Suk og :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 19 timer siden:

Er hun god til at massere? 

Ikke speciel god - men det var OK til mig, der holder af en massage, der ikke er for hård ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Sødmand skrev, for 8 timer siden:

Er der nogen der har besøgt stedet. Giver de andre ydelser end massage. Send gerne en PM

Hej Sødmand, hvis du gider at læse hvad Alone 2013 skriver, så er du ikke i tvivl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...