Hop til indhold

Recommended Posts

tror hun er samme sted som Eva var , og priserne var cirka ens og hun var ligeså lækker så. og hun var fra polen, polske piger tager en smule mindre end ungarske så.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber at nå og besøge hende mens hun er her, antager hun er ægte da opsætningen af annoncen og priser ligner den skønne Dashas annonce de gange hun har været her :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede en aftale i god tid inden og skrev 20 min før og bekræftede på sms som hun bad om, men blev brændt af og fik intet svar, jeg ringede også da jeg kom frem og fortsat intet svar, hørte aldrig noget.

 

Jeg vil gætte på at hun er ægte og bliver besøgt rigtig meget, men jeg er nok ikke den eneste der er gået forgæves i håb om at møde hende.

 

Ved ikke om jeg gider prøve igen, hun er godt nok fin, men det er ikke mit indtryk at hun selv styrer telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt hende, men jeg måtte rykke hende flere gange pr. SMS for at få oplyst adressen, som på det tidspunkt var relevant i forhold til mine muligheder for at nå frem med offentlig transport. 

Redigeret af Blow lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det samme skete for mig, her forleden, 2 dage i træk  :wacko: så jeg har mega lyst til at skrive en bad review, men det blir bare her så istedet, første dag, fik jeg bare en automatisk sms at jeg skulle confirme 20min før, og det gjorde jeg så, intet svar. Jeg tog derhen og så en anden fyr ved døren som stod og ventede på at gå ind (tænkte bare are you kidding me), fucking akavet.. skrev igen, intet svar. Jeg gik hjem, og prøvede det samme næste dag, og denne gang svarede hun og vi blev enige kl17, og satme om det ikke skete igen, en anden fyr går ind.. det sker bare ikke det her xD. har aldrig oplevet nogen lignende, jeg skrev til hende og hun troede det var mig hun lige havde lukket ind, så jeg skrev bare, at jeg har brugt tid og penge på at komme ud til hende, og så blir man fucket med 2 GANGE.. det er ikke OKAY. ærgeligt for hun ser virkelig sød ud og jeg forstår at hun nok har haft travlt, men så må hun sige et tidspunkt som passer hendes skema. :wacko::( så jeg advarer folk, ring til hende istedet og få bekræftet det til fulde, fordi sms kan kvinden ikke helt finde ud af.. 

Redigeret af WaterColour

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...