Hop til indhold
tonyspark

Sexy Anna is back in Odense

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Hmm, der står ikke noget...

Og så på ét eller andet sprog, som vist ikke bliver talt i Danmark...

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 2 timer siden:

Hmm, der står ikke noget...

Og så på ét eller andet sprog, som vist ikke bliver talt i Danmark...

 

for my review just follow the link ;)

og ja, jeg skriv på engelsk på din skyld... og min :lol:

feel free to ignore it, if it doesn't help you!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonyspark skrev, for 13 timer siden:

 

for my review just follow the link ;)

og ja, jeg skriv på engelsk på din skyld... og min :lol:

feel free to ignore it, if it doesn't help you!

Forstår altså ikke helt for hvis skyld du skriver på engelsk. Kan du uddybe det? Meget gerne på dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Forstår altså ikke helt for hvis skyld du skriver på engelsk. Kan du uddybe det? Meget gerne på dansk.

det er bare fordi det tager maget mere tid for mig at skrive på dansk end på engelsk...

I don't think it really matters what language I use, when we just help each other, brother. Synes du ikke? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonyspark skrev, den 25/8/2018 at 10:59:

det er bare fordi det tager maget mere tid for mig at skrive på dansk end på engelsk...

I don't think it really matters what language I use, when we just help each other, brother. Synes du ikke? ;)

Og for nogen taget det meget mere til at læse på engelsk end på dansk. Nu ved jeg jo ikke hvorfor du opholder dig i Danmark, men hvis du regner med at være her permanent er det jo rigtigt godt at øve sig på at skrive. Synes du ikke broder? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 6 timer siden:

Og for nogen taget det meget mere til at læse på engelsk end på dansk. Nu ved jeg jo ikke hvorfor du opholder dig i Danmark, men hvis du regner med at være her permanent er det jo rigtigt godt at øve sig på at skrive. Synes du ikke broder? :-)

I already have a danish passport... why would I practice more, brother??? 

if it takes too long to read, just don't... it's not me who is waisting other people time ;)

'nough said already on this topic...

Redigeret af tonyspark

Del dette indlæg


Link til indlæg
tonyspark skrev, for 9 minutter siden:

if it takes too long to read, just don't... it's not me who is waisting other people time ;)

 

Hvis det tager for længe at skrive, så lad være. ;-) Mener altså bare stadig det er en dansk hjemmeside med et dansk forum,  fortrinsvist besøgt af danske mænd - så hvorfor skal man så ikke skrive på dansk?

tonyspark skrev, for 15 minutter siden:

I already have a danish passport... why would I practice more, brother??? 

Hvad har det at gøre med du har et dansk pas? Hvis du vil være i Danmark er det vel et passende krav at du skriver på dansk et sted som dette?

tonyspark skrev, for 18 minutter siden:

'nough said already on this topic...

Kan vel diskuteres. Men - det bør nok ikke stå i denne tråd. Og slet ikke på engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

En yderst særpræget tråd at have under Anmeldelser.

Først skriver et helt nyt member of this forum a review - or rather - he does not write a review at all. Instead he just copy paste another review into this thread. Why not write about the visit? Weird.

Så kommer en af forummets ældre trofaste anmeldere ind på banen og begynder at lave en diskussion about language and nothing else. Hvorfor nu dét? 

Altså en "anmeldelse", der slet ikke er i nærheden af en anmeldelse. Efterfulgt af en diskussion uden nogen relation til anmeldelsen.

Hvad er egentligt meningen?

Just my opinion!

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, for 8 minutter siden:

Så kommer en af forummets ældre trofaste anmeldere ind på banen og begynder at lave en diskussion about language and nothing else. Hvorfor nu dét? 

 

Efter min bedste overbevisning starter jeg ikke diskussionen ang. sprog. Jeg spørger hvorfor han skriver på engelsk hvortil han svarer at det tager for lang tid for ham at skrive på dansk. Altså helt ærligt. De par linjer han selv skrev kunne han vel for fanden overkomme at skrive på dansk.  Reelt var jeg heller ikke den første til at kommentere han skrev på engelsk:

 

WhoKnowsWhat skrev, den 24/8/2018 at 17:12:

Og så på ét eller andet sprog, som vist ikke bliver talt i Danmark...

 

fynbomanden skrev, for 14 minutter siden:

Hvad er egentligt meningen?

Ja, hvad fanden er meningen med at skrive på engelsk når han jo reelt godt kan skrive på dansk - han gider bare ikke. 

Og hvis denne tråd går op i hat og briller er der ikke sket den helt store skade. Den er jo alligevel intetsigende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 11 timer siden:

Efter min bedste overbevisning starter jeg ikke diskussionen ang. sprog. Jeg spørger hvorfor han skriver på engelsk hvortil han svarer at det tager for lang tid for ham at skrive på dansk. Altså helt ærligt. De par linjer han selv skrev kunne han vel for fanden overkomme at skrive på dansk.  Reelt var jeg heller ikke den første til at kommentere han skrev på engelsk:

 

 

Ja, hvad fanden er meningen med at skrive på engelsk når han jo reelt godt kan skrive på dansk - han gider bare ikke. 

Og hvis denne tråd går op i hat og briller er der ikke sket den helt store skade. Den er jo alligevel intetsigende.

Hvad hvis han gerne vil være bedre til engelsk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbomanden skrev, den 26/8/2018 at 19:43:

En yderst særpræget tråd at have under Anmeldelser.

Først skriver et helt nyt member of this forum a review - or rather - he does not write a review at all. Instead he just copy paste another review into this thread. Why not write about the visit? Weird.

enig. don't understand why some "Erfaren bruger" are so intollerant with "ny bruger" who are just trying to contribute in a polite way...

but I don't see anything weird with me staring this thread: I did cite another thread where I also wrote my review. I don't spend a lot of time on this forum, as erfaren bruger do, so don't write a new review everytime I visit a GP... I was just pointing out one of my favourite GP in Odense, in case someone else was interested in the experience. Have seen many others do the same.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...