Hop til indhold
Miclehaan

2 Ekstra fyre til sex med ung kvinde

Recommended Posts

Hej med jer!

jeg søger 2 fyre med skandinavisk baggrund til fræk sex sammen med mig med en ung  lækker pige først i tyverne hun er virkelig fræk 167cm og 50 kg. Meget stram og veltrænet med den dejligste røv. Hun sutter pik uden kondom, men alt sex er med kondom.Jeg har lovet hende ikke at ligge billeder af hende i dette opslag, men jeg kan garanterer dig at du ikke bliver skuffet. Hun er til alt fræk sex undtagen analsex. Hun er til sortekys og alm kys. Hun har ikke prøvet at være sammen med flere fyre før, men tænder vildt på tanken. Jeg har selv mødt hende 2 gange, begge gange var en fantastisk oplevelse. Prisen er 2000kr for 1 time. Det bliver en oplevelse vi aldrig glemmer. Du skal helst være mellem 35 og 55år almindelig af bygning og velsoigneret. Det foregår torsdag d. 30.august kl. 19 i Vanløse.

håber at finde et par frække fyre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det egentligt ikke en bedre idé at pigen selv averterede, så slipper du også for at blive mistænkt for at få betaling for "jobbet"  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miclehaan skrev, for 2 timer siden:

Det er efter aftale med hende og jeg betaler selv.

Tyndt svar. Alene det forhold at der er flere interesserede end hvad der ønsker, gør at der skal træffes nogle valg. Disse valg skal du så også træffe. Mon ikke der mere er tale om din fantasi end hendes. 

Og hvorfor så dette indlæg. Du er ganske ny her, hvorfor det er svært at vurdere dig. Det findes rigtig meget lort i den del af branchen som du invitere til, hvorfor jeg og måske andre er lidt skeptiske, når vi ser den slags opslag.  Det kan såmænd sagtens være regulært nok, men nogen skal jo lejlighedsvis stille lidt nysgerrige spørgsmål, hvis ikke EG skal blive alfonsernes holde plads 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er er helt fair at du er skeptisk, det ville jeg også selv være. Det er startet som min fantasi, derefter kontaktede jeg pigen som jeg selv har været sammen med 2 gange. Årsagen til at jeg gjorde det var at hun var ualmindelig sød, fræk og ligetil. Hun var med på ideen med det samme, men sagde også at hun ville have en fair pris for det. Jeg har selv sagt ja da jeg mener hun er det værd, men det finder I først ud af, hvis I er friske og deltager. Jeg er et ærligt menneske, men som du selv siger, så er der mange Alfonstyper på EG, men jeg tilhører ikke denne gruppe. Meld dig til og find ud af at det jeg skriver er sandt.

god aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mangler selv 'et par år' før jeg kan melde mig ind i 35-klubben, så må springe tur over her - men fræk leg til de involverede! Håber I får en lækker oplevelse, alle fire! :P

 

Dezmodevil skrev, den 27/8/2018 at 18:11:

6000 kr. for en time er vist kun fair for kvinden. Tænker 1.000 kr. Fra hver er fair

Haha, fairness-dommeren har talt! :lol:

 

6000 er fair hvis alle involverede parter synes det er fair. Kapitalisme, buddy - længere er den sgu ikke ;)
Har man ik råd til Irma, så må man gå i Aldi ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miclehaan skrev, den 24/8/2018 at 16:10:

Nej 2000 kr pr. Person

nuhok skrev, den 24/8/2018 at 15:59:

 

Personligt kunne jeg aldrig drømme om at smider 2000 for en time til en pige jeg ikke aner hvordan ser ud. Uanset hvor mange der så påstår hun er fræk. Det er vel ikke for meget at der er billeder til den pris.

 

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, den ‎01‎-‎09‎-‎2018 at 20:48:

Mangler selv 'et par år' før jeg kan melde mig ind i 35-klubben, så må springe tur over her - men fræk leg til de involverede! Håber I får en lækker oplevelse, alle fire! :P

 

Haha, fairness-dommeren har talt! :lol:

 

6000 er fair hvis alle involverede parter synes det er fair. Kapitalisme, buddy - længere er den sgu ikke ;)
Har man ik råd til Irma, så må man gå i Aldi ;)

Handler aldrig i Irma hvis samme vare findes billigere et andet sted … men fair og kapitalisme er ikke et match... men du mner nu også udbud/efterspørgsel da det andet er et begreb... Men gå du bare i Irma hvis det er en potensforlænger for dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, den 16/9/2018 at 16:51:

Handler aldrig i Irma hvis samme vare findes billigere et andet sted … men fair og kapitalisme er ikke et match... men du mner nu også udbud/efterspørgsel da det andet er et begreb... Men gå du bare i Irma hvis det er en potensforlænger for dig 

Du behøver skam ikke splitte hår for min skyld kammerat, vi er begge udmærket klar over hvad jeg mente ;)

At dit behov er tilfredsstillet med billigere, gør det ikke "unfair" at andre gerne bruger mere.

 

Pointen er ganske enkelt, at du ikke kan vedlægge et begreb som "fair" på en transkation som denne.

Din mening at prisen er for høj har intet med "fairness" at gøre, men med at du ikke har et stort nok behov for det der bliver udbudt. Det er der dog andre der har, og derfor er prisen sat efter disse.

 

"Fair" kan komme på tale når den ene gæst betaler 500, den anden 1000, og den sidste 4000, for den samme ydelse og tid.

 

... men nu må du ha' mig undskyldt, jeg skal i Irma og købe dyyyrt og lukseriøøøøst ind - fordi jeg kaaan! B)
ÅhHhhh den potensforlængelse! Mmmmm!!

article-2550245-1B225D3100000578-998_634

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, den 15/9/2018 at 17:24:

Personligt kunne jeg aldrig drømme om at smider 2000 for en time til en pige jeg ikke aner hvordan ser ud. Uanset hvor mange der så påstår hun er fræk. Det er vel ikke for meget at der er billeder til den pris.

 

Det kunne jeg nu heller ikke finde på. Men Argent har åbenbart så mange penge at han smider rundt med dem, og er totalt ligeglad med hvad han får for dem. ( Vil lige sige at det ikke har noget med luksus at gøre at man køber ind i Irma, det er sku da udelukkende et status symbol og ikke andet..se mig..se mig). Hvorfor skulle man i bund og grund betale noget der ligner det dobbelte for et gb uden billeder, og uden at vide hvad man får, når der er så mange der med både billeder og masser af anbefalinger gør det for det halve?? Har da intet med Irma og luksus at gøre Argent??  Det har da kun med dumhed at gøre i mine øjne. Jeg kan få den skønneste og smukkeste pige, som jeg ved bare er totalt lækker og skide sød for 2000kr for en time, så hvorfor dog deles med andre om en pige jeg ikke aner hvordan ser ud for de samme penge ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, den ‎20‎-‎09‎-‎2018 at 00:36:

Du behøver skam ikke splitte hår for min skyld kammerat, vi er begge udmærket klar over hvad jeg mente ;)

At dit behov er tilfredsstillet med billigere, gør det ikke "unfair" at andre gerne bruger mere.

 

Pointen er ganske enkelt, at du ikke kan vedlægge et begreb som "fair" på en transkation som denne.

Din mening at prisen er for høj har intet med "fairness" at gøre, men med at du ikke har et stort nok behov for det der bliver udbudt. Det er der dog andre der har, og derfor er prisen sat efter disse.

 

"Fair" kan komme på tale når den ene gæst betaler 500, den anden 1000, og den sidste 4000, for den samme ydelse og tid.

 

... men nu må du ha' mig undskyldt, jeg skal i Irma og købe dyyyrt og lukseriøøøøst ind - fordi jeg kaaan! B)
ÅhHhhh den potensforlængelse! Mmmmm!!

article-2550245-1B225D3100000578-998_634

Du er helt væk - Dine beskeder taler for sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, for 3 timer siden:

Du er helt væk - Dine beskeder taler for sig selv

Hahaha - det er da en fallit-erklæring med genklang :D

 

Hold du dig til de billige tøser Dezmo, hvis de er hvad gør dig glad ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 14 timer siden:

Hahaha - det er da en fallit-erklæring med genklang :D

 

Hold du dig til de billige tøser Dezmo, hvis de er hvad gør dig glad ^_^

Det er ikke et spørgsmål om jeg har råd eller ikke råd - det var et spørgsmål om 2000 kr. Var en fair pris for en oplevelse hvor 3 fyre har fornøjelsen af 1 kvinde. En kvinde som ikke viser billeder eller andet info end at en fyr siger at hun er en fantastisk oplevelse. Hun vil således have 6000 kr. For 1 time og ingen analsex. Jeg hsr sjældent set så høj en pris så for mig er det ikke en fair pris. 

Her tænker jeg 1000 kr fra hver er fair 2000 kr. Er for højt. Du nævner selv det er kapitalismens vilkår - Jeg tænker ikke der var gevinst. Lyder som om du er i ledtog med fyren der tilbød det ... ja måske endda fyren med to eroguide “konto”.., 

Jeg smider gerne 2000 kr. Efter en lækker oplevelse, men der kan jeg få meget mere end det tilbud her.

Du er så bare ikke ret god til at finde dem eller du er så grim du bliver nødt til det... 

Og der er du et offer for kapitalismen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke som sådan at det er muligt at sætte pris på en sådan oplevelse, da det jo er pigen der bestemmer hvad hun vil gøre det for. Så kan man som kunde sige det er rimeligt eller for dyrt. 

Men til 2000 kr pr mand vil jeg nok forvente noget mere service end den hun yder og at der så kun til den pris afsættes 60 minutter virker bare grådigt. Så mit umiddelbare indtryk når jeg tager de manglende billeder, den ringe service og den korte tid i betragtning er at pigens ønske om at give mændene en luksus oplevelse der matcher prisen, sikker kan ligge på et meget lille sted.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dezmodevil skrev, den 22/9/2018 at 17:58:

<Unødig opsummering af hvad vi alle har udledt fra dit klynkeri allerede.>

... Jeg har jo lige udpenslet dette i brede strøg i min besvarelse fra sidste torsdag - hvorfor graver du videre? :) Jeg ved godt hvad du er, hvad du vil have, og hvad du finder 'unfair'.

 

Dezmodevil skrev, den 22/9/2018 at 17:58:

... Lyder som om du er i ledtog med fyren der tilbød det ... ja måske endda fyren med to eroguide “konto”.., 

Jeg smider gerne 2000 kr. Efter en lækker oplevelse, men der kan jeg få meget mere end det tilbud her.

Du er så bare ikke ret god til at finde dem eller du er så grim du bliver nødt til det... 

Og der er du et offer for kapitalismen :-)

Hvis min mening, at det virker klynket at råbe "unfair" fordi din tærskel er lavere end andres, de facto må betyde at jeg:

"Må være i ledtog".."Sidder nok med to konti*".."Er for grim"..

 

Hvordan var det nu du formulerede det...?

Dezmodevil skrev, den 22/9/2018 at 00:24:

Dine beskeder taler for sig selv

 


* Flertal af "konto"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...