Hop til indhold
brainfred

Indlæg i "Pas nu på mig"-tråden er væk??

Recommended Posts

Hej Eroguide-team,

Jeg skrev tidligere i dag et indlæg i "Pas nu på mig"-tråden i generel debat som svar til en fyr der havde haft sex uden kondom med en prostitueret, og derved havde fået herpes.

Nu kan jeg se, at mit indlæg og det indlæg jeg svarede på er væk??!

Hvorfor det er blevet fjernet? Er det forbudt at skrive om sex uden kondom??

Hvis det var fordi det ikke lå tilstrækkeligt indenfor trådens emne, kunne man vel nøjes med at give en advarsel?

Jeg synes faktisk, at mit svar var rigtigt godt, og derfor ked af, at det "går tabt".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi fik en rapport på at en person med problemer nok i livet, måske ville blive ramt af det indlæg du citerede.

Vi valgte derfor at slette, selv om dit indlæg ikke var direkte involveret.

Du er velkommen til at skrive dit indlæg igen, men undlad enhver person henvisning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
brainfred skrev, den 24/8/2018 at 15:39:

Hej Eroguide-team,

Jeg skrev tidligere i dag et indlæg i "Pas nu på mig"-tråden i generel debat som svar til en fyr der havde haft sex uden kondom med en prostitueret, og derved havde fået herpes.

Nu kan jeg se, at mit indlæg og det indlæg jeg svarede på er væk??!

Hvorfor det er blevet fjernet? Er det forbudt at skrive om sex uden kondom??

Hvis det var fordi det ikke lå tilstrækkeligt indenfor trådens emne, kunne man vel nøjes med at give en advarsel?

Jeg synes faktisk, at mit svar var rigtigt godt, og derfor ked af, at det "går tabt".

Du kan diskuter sex uden gummi ligeså tosset du vil i general debat, men i anmeldelses tråde afspore det bare detbatten, så jeg støtter fuldt ud at admin fjerner disse afsporende indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...