Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt den ny pige Louisa hos Vojensdream. Selvom hun er 30 år og atletisk bygget, er hun virkelig velskabt med ungpigebryster og en dejlig rund og blød røv. Og en våd mis. Straks da hun kommer ind, udstråler hun en venlighed og imødekommenhed, som tager en med storm. Tak for en dejlig time, Louisa:P.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 4 timer siden:

Har lige besøgt den ny pige Louisa hos Vojensdream. Selvom hun er 30 år og atletisk bygget, er hun virkelig velskabt med ungpigebryster og en dejlig rund og blød røv. Og en våd mis. Straks da hun kommer ind, udstråler hun en venlighed og imødekommenhed, som tager en med storm. Tak for en dejlig time, Louisa:P.

Tak for dine søde ord:) det er altid rart at høre at ens gæster har haft en lige så god oplevelse som mig.. Håber at vi ses en anden gang. Knus Louisa<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 21 timer siden:

Har lige besøgt den ny pige Louisa hos Vojensdream. Selvom hun er 30 år og atletisk bygget, er hun virkelig velskabt med ungpigebryster og en dejlig rund og blød røv. Og en våd mis. Straks da hun kommer ind, udstråler hun en venlighed og imødekommenhed, som tager en med storm. Tak for en dejlig time, Louisa:P.

Er hun dansker??.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 21 timer siden:

Har lige besøgt den ny pige Louisa hos Vojensdream. Selvom hun er 30 år og atletisk bygget, er hun virkelig velskabt med ungpigebryster og en dejlig rund og blød røv. Og en våd mis. Straks da hun kommer ind, udstråler hun en venlighed og imødekommenhed, som tager en med storm. Tak for en dejlig time, Louisa:P.

Er det hende på billederne??.Hvis, så er hun en total  lækker sag,må jeg nok sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, for 8 timer siden:

Er det hende på billederne??.Hvis, så er hun en total  lækker sag,må jeg nok sige.

Hej Erwin. Ja det er mig på billederne:)  dog er der fjernet lidt tatoveringer. men står inde for mine billeder og de er ellers ikke redigeret.

Knus Louisa<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louisa.vojensdream skrev, for 18 timer siden:

Hej Erwin. Ja det er mig på billederne:)  dog er der fjernet lidt tatoveringer. men står inde for mine billeder og de er ellers ikke redigeret.

Knus Louisa<3

Synes at  tusser er flotte,er ikke noget der generer mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
erwin c skrev, for 6 timer siden:

Synes at  tusser er flotte,er ikke noget der generer mig.

Der er jo nok en eller anden grund til, at hun har fået bortretoucheret sine tatoveringer på de billeder. Og det er ikke dine eventuelle præferencer...

Redigeret af Alcacer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...