Hop til indhold
Pite

Kvaliteten af fotos

Recommended Posts

Hej

Sommetider undre jeg mig over, at man ikke lige retter billederne lidt op.

Her ser i et foto i annoncen

Og her, samme billede efter 15 sec. i Google fotoprogram.

 

 

 

 

Redigeret af Rooster
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undre såmænd også mig.  Men en anden ting, hvis du ikke har fået lov at kvinden, at bruge hendes billede som eksempel, bør det nok fjernes 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager, men jeg synes det er et dårligt eksempel, originalen er bedre (jeg mener: mindre ringe) end din udgave. Når råmaterialet er for dårligt pga. for dårligt kamera og måske for hård kompression et sted undervejs, så kan man ikke rette den underbelyste forgrund op, uden at fejlene bliver endnu tydeligere. Samtidig med at baggrunden også bliver dårligere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Jeg kan kun tale for mit eget vedkommende 

 

men jeg har også billeder på af " ringe kvalitet " 

 

Da jeg startede i branchen i 2013 ,hed jeg ikke Kamilla K 

For at tidligere bekendtskaber kan finde mig efter mit "navneskift" , bruger  jeg stadigvæk nogle få af mine "gamle " billeder

(selvom tidligere kunder har fortalt mig at de fandt mig igen , grundet ordet "voldtægtsleg " i mine annoncer :lol:

Men altså ...alligevel :) 

 

jeg har gennem årene mistet både mobil og pc hvor de oprindelige billeder var taget på

og jeg er helt alvorligt meget , meget lavt begavet og uoplyst på alle tekniske områder 

Derfor har jeg kun kunne finde ud af ,at downloade mine egne billeder fra mine  tidligere annoncer 

 

Jeg har  forsøgt at forbedre kvaliteten  , men jeg er virkelig et fjols til sådan noget 

og jeg lod være , da jeg synes at de blev meget værre af det . 

jeg kan virkelig  ikke finde ud af det . selv om jeg har forsøgt 

 

jeg ved ikke , om andres årsager til dårlig kvalitet , er samme årsager som mine 

 

Jeg tror , at jeg er  den dummeste pige i branchen på det område 

 

Men det er  ikke alle der er lige ferm til It , som andre . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved nærmere eftertanke, det eksempel Pite bruger: Jeg vil bide spids på at der er forsøgt rettet på det med et redigeringsprogram. De fejl der er i originalen i den ene side af hendes ansigt og op ad træet, ligner umiskendeligt sensor-støj som er "forskubbet" med efterbehandling. Det oprindelige billede har været endnu mere underbelyst i forgrunden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...