Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Madspeter
Ray Hollis skrev, for 19 timer siden:

Hos Mim er der ikke længere mulighed for ekstra ydelser. Men en udmærket massage kan man få.

I tilfælde af at der nu åbenbart kun gives massage ved Mim, vil jeg så i stedet anbefale Ginaree Thaimassage. 

https://annoncelight.dk/showad/229940

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ray Hollis skrev, for 23 timer siden:

Hos Mim er der ikke længere mulighed for ekstra ydelser. Men en udmærket massage kan man få.

Har været der for et stykke tid siden.. og rigtigt som  Ray Hollis skriver . det eneste du kan få er en trold.. og massøren smider alt tøjet..og du må røre overalt. men du skal være helt stille... fik jeg at vide....Men massagen er ikke til at klage over...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders and skrev, den 24/8/2018 at 10:27:

Hej med jer ....

jeg vil gerne vide hvem man skal besøge hvis man gerne vil have massage med fuld pakke ...

Er aldrig blevet skuffet hos Kayly:

https://annoncelight.dk/showad/180126

Hun er egentlig hollænder og derfor fast i DK. Frisk, smuk og humørbombe :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, den 25/8/2018 at 11:20:

Har været der for et stykke tid siden.. og rigtigt som  Ray Hollis skriver . det eneste du kan få er en trold.. og massøren smider alt tøjet..og du må røre overalt. men du skal være helt stille... fik jeg at vide....Men massagen er ikke til at klage over...

Har det så været hos hendes assistent? Jeg fik massage af mutter, og hun sagde at hun ikke længere ville have et sted hvor der blev givet ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ray Hollis skrev, for 16 timer siden:

Har det så været hos hendes assistent? Jeg fik massage af mutter, og hun sagde at hun ikke længere ville have et sted hvor der blev givet ekstra.

Bare spørg efter Amy (assistenten), så er der ingen problemer med ekstra - men hun er dyrere end normalt Vejle niveau (som de dyreste Vejle klinikker)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 2 timer siden:

Bare spørg efter Amy (assistenten), så er der ingen problemer med ekstra - men hun er dyrere end normalt Vejle niveau (som de dyreste Vejle klinikker)

det var Amy jeg besøgte men hun sagde at man ikke kunne få fuld pakke. men hun giver gerne en trold.og smider tøjet... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, for 3 timer siden:

det var Amy jeg besøgte men hun sagde at man ikke kunne få fuld pakke. men hun giver gerne en trold.og smider tøjet... 

Jamen det kan da være Mim har "strammet op" så, for 2-3 mdr. siden var det ikke noget problem, Amy var nærmest insisterende på ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 6 timer siden:

Jamen det kan da være Mim har "strammet op" så, for 2-3 mdr. siden var det ikke noget problem, Amy var nærmest insisterende på ekstra.

Måske fordi jeg ikke havde været der før... Det er ca 2 mdr siden jeg har været der..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...