Hop til indhold
kanonkongen

Til alle Glædespiger på EG.

Recommended Posts

Hej alle piger :P

Nu tænker jeg, at jeg skal prøve at date jer piger. KanonKongen er klar i spyttet. :D Jeg prøver, her på EG. Og ser om i er klar.

Her er kernen, at vI skal genopdage vores indre barn. Mange lege dates har lidt et element af konkurrence over sig, Og i må gerne være dårlige tabere :P Skal nok trøste jer. Jeg foreslår, at vi mødes et eller andet sted. Og får en af disse sjove dates:

Vi kunne evt. Gøre følgene på vores date. Spile et spil  alt fra Ludo, backgammon over Trivial Pursuit til strippoker (må dog advare om mine tændstiks arme, og knap så køn en krop)  og Twister Der kan vi, rigtig rode rundt :rolleyes: Men her,er andre ideer.
 
  • Tag ud og bowle, fiske eller spille minigolf
  • Tag på petanquebar 
  • Syng karaoke
  • Tage til søen (eller en anden å)
  • Spille pool , her kan vi også komme ret tæt på hinanden, hvis du beder  om at jeg viser dig, hvordan du bedst holder poolkøen. :P

Men piger,jeg håber at høre fra jer. Giver gerne en kop kaffe, te, eller Cava er det ikke det i elsker hahaha :D

Jeg venter i spænding. På en masse PM beskeder.

KK

(skal betragtes meget ironisk)

Redigeret af kanonkongen
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 5
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 4 minutter siden:

Ja altså det kan vi godt da.Men så må,du lære mig op.:D

Om 14 dage så er du på landsholdet og deler headshots ud til højre og venstre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex
JessiJade skrev, Lige nu:

Om 14 dage så er du på landsholdet og deler headshots ud til højre og venstre ;)

 

media.giphy.com/media/rdKwmP6aW3Wwg/giphy.gifgiphy.gif

My kind of Girl :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 24 minutter siden:

Hej alle piger :P

Nu tænker jeg, at jeg skal prøve at date jer piger. KanonKongen er klar i spyttet. :D Jeg prøver, her på EG. Og ser om i er klar.

Her er kernen, at vI skal genopdage vores indre barn. Mange lege dates har lidt et element af konkurrence over sig, Og i må gerne være dårlige tabere :P Skal nok trøste jer. Jeg foreslår, at vi mødes et eller andet sted. Og får en af disse sjove dates:

Vi kunne evt. Gøre følgene på vores date. Spile et spil  alt fra Ludo, backgammon over Trivial Pursuit til strippoker (må dog advare om mine tændstiks arme, og knap så køn en krop)  og Twister Der kan vi, rigtig rode rundt :rolleyes: Men her,er andre ideer.
 
  • Tag ud og bowle, fiske eller spille minigolf
  • Tag på petanquebar 
  • Syng karaoke
  • Tage til søen (eller en anden å)
  • Spille pool , her kan vi også komme ret tæt på hinanden, hvis du beder  om at jeg viser dig, hvordan du bedst holder poolkøen. :P

Men piger,jeg håber at høre fra jer. Giver gerne en kop kaffe, te, eller Cava er det ikke det i elsker hahaha :D

Jeg venter i spænding. På en masse PM beskeder.

KK

(skal betragtes meget ironisk)

Hvorfor byder du ikke pigen på et kg. rørsukker? Blot en association, jeg fik ved indlægget :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor byder du ikke pigen på et kg. rørsukker? Blot en association, jeg fik ved indlægget :D

Du har en beskidt tankegang BX :lol: Det jo bare en date 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 29 minutter siden:

Man tager ikke piger med ud at fiske, punktum.

 

Selvfølgelig kan man da det, hvis man er heldig nok at finder en pige der har orm og egen båd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 4 minutter siden:

Selvfølgelig kan man da det, hvis man er heldig nok at finder en pige der har orm og egen båd.

Hvis hun har orm, skal man i alt fald holde sig fra rimming :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvis du tager Waders på, så er jeg frisk på at Fiske.....og drikke Cava :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Hvis du tager Waders på, så er jeg frisk på at Fiske.....og drikke Cava :-) 

Yeahhh den første date. det bar dæjlig da :D @Trinetease Skriver du en PM . :P

EFTERLYSNING.

ER DER NOGEN, DER, KAN LÅNE MIG NOGEN WADERS. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 9 minutter siden:

Yeahhh den første date. det bar dæjlig da :D @Trinetease Skriver du en PM . :P

EFTERLYSNING.

ER DER NOGEN, DER, KAN LÅNE MIG NOGEN WADERS. :lol:

Næ    -    men vandet er jo et par og tyve grader. Så smid bukserne og hop i bølgen blå.  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, Lige nu:

Næ    -    men vandet er jo et par og tyve grader. Så smid bukserne og hop i bølgen blå.  :rolleyes:

Du er jo en ven i nøden. @Krølle Bølle Jr. @Trinetease Hvad siger du til. Hvidesande ben og tændstik arme :D Og, hvor bliver den sms af. :P Du er jo næsten i min baghave haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
kanonkongen skrev, for 2 minutter siden:

Du er jo en ven i nøden. @Krølle Bølle Jr. @Trinetease Hvad siger du til. Hvidesande ben og tændstik arme :D Og, hvor bliver den sms af. :P Du er jo næsten i min baghave haha

Waders eller jeg slår op... Lidt tidligt - men jeg er gratis date...og så må man have nogle krav..;-) 

Tændstik arme er alligevel meget meget tynde arme :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Waders eller jeg slår op... Lidt tidligt - men jeg er gratis date...og så må man have nogle krav..;-) 

Tændstik arme er alligevel meget meget tynde arme :D

Nå for pokker da. Jamen så, fik jeg fat på et par. Så nu jeg.klar på date :P Så skal der lige købes Cava. Og jordbær. :D

Billedresultat for sjove waders

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, 1 time siden:

Du har en beskidt tankegang BX :lol: Det jo bare en date 

Nogle har jo roser med (men de visner hurtigt), andre har chokolade med (det smelter/spises jo hurtigt) – men sukkersødt rørsukker til sukkerpiger ..... :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 3 timer siden:

Man tager ikke piger med ud at fiske, punktum.

 

Jo for faen......hvad skal man eller fordrive tiden med ......:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...